wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie kontroli podstawowej placów zabaw, boisk sportowych i obiektów rekreacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13 78-100 Kołobrzeg powiat: kołobrzeski tel.: +48 94 35 51 510, tel. 94 35 51 500. fax. 94 35 23 759 m.sierzega@um.kolobrzeg.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Kołobrzeg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 94 35 51 5 |
Termin składania ofert: | 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE ,,Przeprowadzenie rocznej kontroli podstawowej placów zabaw, boisk sportowych i obiektów rekreacyjnych leżących w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg w roku 2025." Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000 złotych. Wydział Gospodarki Komunalnej i Lokalowej zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie: ,,Przeprowadzenie rocznej kontroli podstawowej placów zabaw, boisk sportowych i obiektów rekreacyjnych leżących w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg w roku 2025." I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie rocznej kontroli podstawowej placów zabaw, boisk sportowych i obiektów rekreacyjnych leżących w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg w roku 2025. 2. Kontrola techniczna obejmie wyposażenie placów zabaw oraz terenów rekreacyjno -sportowych wskazane w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego (stan na dzień 30.04.2025r.). 3. Kontrolę roczną należy przeprowadzić w oparciu o normy: PN-EN 1176-7, PN-EN 16630. Kontrola winna polegać na sprawdzeniu ogólnego poziomu bezpieczeństwa wyposażenia, stanu fundamentów, nawierzchni, zużycia elementów, śladów korozji oraz na ocenie zmian w poziomie bezpieczeństwa na skutek wykonanych napraw. 4. Kontrola winna być przeprowadzona przez osoby mające wiedzę techniczną z zakresu norm placowo-zabawowych i prawa budowlanego. 5. Kontrole roczną należy wykonać przy pomocy urządzeń badawczych i pomiarowych (próbniki do badania zgodności z normą PN-EN 1176-7). 6. Raport z kontroli należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego dla każdego obiektu wraz z dokumentacją fotograficzną każdego elementu wyposażenia tj. dla placu zabaw, boiska sportowego, siłowni zewnętrznej, Street workout parku, skate parku, toru rowerowego, kortu tenisowego, ścieżki ruchowej. Dokument nr: GKL.7021.3.11.2025.X Składanie ofert: Pisemną ofertę należy złożyć w sposób następujący (3 możliwości): > osobiście złożyć w kopercie w siedzibie Urzędu Miasta w sekretariacie Prezydenta Miasta Kołobrzeg pok. 104 Ul. Ratuszowa 13, 78- 100 Kołobrzeg, > drogą pocztową poprzez przesłanie oferty na adres Zamawiającego tj. Gmina Miasto Kołobrzeg, Ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg, > drogą elektroniczną poprzez przesłanie skanu oferty wraz z załącznikami na adres mailowy: m.sierzega@um.kolobrzeg.pl 2. Oferty należy złożyć w terminie do 22.05.2025r. (włącznie). Wymagania: Pisemną ofertę z nazwą zadania ,,Przeprowadzenie rocznej kontroli podstawowej placów zabaw, boisk sportowych i obiektów rekreacyjnych leżących w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg w roku 2025" wraz z wymaganymi załącznikami 3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 4. Oferta powinna być: a) opatrzona pieczątką firmową, b) posiadać datę sporządzenia, c) zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, d) podpisana czytelnie przez Wykonawcę. 5. W ofercie należy podać: cenę ryczałtową netto oraz brutto określoną w formularzu ofertowym oraz termin realizacji usługi liczony w dniach. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami, realizacji przedmiotu zamówienia (np. transport). 6. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę wraz z wymaganymi dokumentami. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta. 7. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w wymogami ponosi Wykonawca (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w pkt.2. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta Kołobrzeg po terminie określonym w pkt. 2 nie będą rozpatrywane. III. PODSTAWY WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA 7 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO 1. Na podstawie ustawy z dnia z dnia 7 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej ,,ustawą s.r.p.w.a.n.u") z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy s.r.p.w.a.n.u (wykluczenie z postępowania); 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy s.r.p.w.a.n.u (wykluczenie z postępowania); 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r. , o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy s. r.p.w.a.n.u (wykluczenie z postępowania). 2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1. 3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy. 4. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty. 5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. IV. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW 1. Wykonawca winien do formularza ofertowego (zał. nr 1 do wypełnienia) załączyć: 1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w rozdziale IV (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), 2) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem pomiarowo - badawczym (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego), 3) akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub certyfikat inspektora placu zabaw poświadczającą/y kompetencje do wykonywania corocznych kontroli głównych w obszarze placów zabaw, 4) kopię uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w min. ograniczonym zakresie + zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę, 3. Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. VI. WARUNKI UMOWY Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy zawartej po wyborze najkorzystniejszej oferty. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego. VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej pod adresem www.kolobrzeg.pl - BIP > Gospodarka > Zapytania ofertowe poniżej 130 000 złotych > Rozstrzygnięcia. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu składania ofert, odwołania zapytania ofertowego lub jego unieważnienia bez podania przyczyny. VIII. INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERT Nie złożenie dokumentów określonych w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1), 2), 3) i 4) zapytania ofertowego skutkować będzie jednorazowym wezwaniem Wykonawcy przez Zamawiającego o uzupełnienie dokumentów. IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY Zamawiający nie określa formalności jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. UWAGA! Zamawiający na etapie badania i oceny ofert zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących w/w zapytania. |
© eurobudowa.pl 2004-2025