Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej
ul. 3 Maja 68
07-300 Ostrów Mazowiecka
powiat: ostrowski
tel.: 29 645 71 00 wew. 311, faks: 29 645 71 01
starostwo@powiatostrowmaz.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 29 645 71 00 w
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Boguty - Pianki jednostka ewidencyjna Boguty - Pianki.
Opis przedmiotu zamówienia:
Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Boguty - Pianki jednostka ewidencyjna Boguty - Pianki -załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Dokument nr: OG.661.5.2025

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 maja 2025 r. o godz. 14:00.
Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
2 . Ofertę należy złożyć w postaci papierowej, w zamkniętej kopercie opisanej ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Boguty - Pianki jednostka ewidencyjna Boguty -Pianki. Nie otwierać przed dniem 22.05.2025 r. do godz. 12:00".
3. Ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej Ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka do dnia - 22 maja 2025 r. do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 20 listopada 2025 r.

Wymagania:
1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych, o których mowa w pkt. 7 oraz wykaz potwierdzający zrealizowanie co najmniej 3 usług
wykonanych przed upływem terminu składania ofert wraz z dowodem określającym, czy te usługi zostały wykonane należycie - załącznik numer 4 do zapytania ofertowego.
5. Oferty złożone po terminie składania lub przedłożone w innej formie zostaną przez Zamawiającego odrzucone.
6. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania koperty przez Wykonawcę.
7. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: pisemnie.
5. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Wykonawca przedstawi w formularzu ofertę - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, ofertową cenę ryczałtową za wykonanie całości zamówienia opisanego przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
2. Cena oferty (netto i brutto) musi być wyrażona w PLN z dokładnością do jednego grosza - dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia opisanego przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości.
6. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Oferty cenowe złożone w wyznaczonym terminie zostaną poddane ocenie wg kryterium: Cena brutto - 100%.
2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na
zaoferowanie takiej samej ceny, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie, drogą elektroniczną wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty cenowe.
4. Zamawiający pozostawia sobie prawo do odstąpienia od udzjelenia zamówienia (zawarcia
umowy) w ramach przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyn.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2024. póz. 1151 ze zm):

Kontakt:
8. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie zamówienia:
Geodeta Powiatowy - Beata Sputo tel. 296457100 (wew. 311), e-mail: odgk@powiatostrowmaz.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.