wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaopatrzenie budynków jednorodzinnych w kompostowniki |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bobowa ul. Rynek 21 38-350 Bobowa powiat: gorlicki um@bobowa.pl http://www.bobowa.pl/ |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Bobowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Zaopatrzenie budynków jednorodzinnych w kompostowniki na terenie Gminy Bobowa" Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 66 szt. kompostowników wolnostojących wraz z dostawą do: Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Siedliskach, Gmina Bobowa. Wymagania techniczne kompostowników: 1) Pojemność 720 1, 2) Wykonane z drewna lub tworzywa sztucznego pochodzącego z recyklingu, polietylen wysokiej gęstości HDPE, odporny na warunki atmosferyczne i uszkodzenia, 3) Grubość ścianki od 4 mm - 8 mm, 4) Posiadają atest PZH, 5) Ścianki izolowane oraz liczne szczeliny wentylujące, 6) Kompostowniki powinny posiadać wieko i drzwiczki umożliwiające łatwe wyjęcie gotowego kompostu. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie etykiet informacyjnych z trwałego materiału na każdy kompostownik, zgodnie z projektem graficznym o wym. 20cm x 15cm 2) Do każdego kompostownika należy dołączyć instrukcję montażu oraz instrukcję prawidłowej obsługi kompostownika Minimalny okres gwarancji - 6 lat Dokument nr: RI 20/2025/ZO Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 22.05.2025 r. o godz. 10:15. Miejsce otwarcia ofert: Urząd Miejski w Bobowej, Ul. Rynek 21, 38 - 350 Bobowa, pok. nr 20. Składanie ofert: Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. ,,Zaopatrzenie budynków jednorodzinnych w kompostowniki na terenie Gminy Bobowa" na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Bobowej w terminie do dnia 22.05.2025 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.07.2025 r. Wymagania: V. Rozliczenie z Wykonawcą: 1. Faktura tytułem wykonania przedmiotu zamówienia będzie wystawiona po odbiorze końcowym. 2. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie jednorazowo. 3. Podstawę sporządzenia faktury końcowej stanowić będzie protokół odbioru końcowego podpisany przez komisję odbioru. 4. Wykonawca złoży fakturę końcową w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Termin realizacji faktury końcowej - do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury i protokołu odbioru. 6. Faktura będzie płacona w mechanizmie podzielonej płatności. VI. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie umożliwiające profesjonalną realizację całości przedmiotu zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. VII. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularza ofertowego. 2. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim, oraz wraz z wszystkimi załącznikami musi być także podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy na zewnątrz. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zaleca się aby każda zapisana strona składająca się na przedstawioną ofertę (wraz z załącznikami) była parafowana, ponumerowana kolejnymi numerami, a oferta trwale spięta. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję cenową. Złożenie większej liczby ofert spowoduję odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być wyraźnie oznaczone i parafowane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy. 9. W przypadku przedłożenia oferty niekompletnej, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia brakujących dokumentów w wyznaczonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży wymaganych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 10. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 11. Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty 1. Zamawiający wymaga aby każda oferta zawierała następujące dokumenty: a) Wypełniony Formularz ofertowy - wg. załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, b) Oświadczenie wg. załącznika nr 2, c) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. XIII. Wymogi związane z wyliczeniem ceny 1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, a także uwzględnić inne podatki i opłaty. 2. Zamawiający przyjął w niniejszym postępowaniu za podstawę rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie ryczałtowe, które musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego wraz z załącznikami oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z poprawnym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 3. Wszystkie koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, muszą być wliczone do ceny oferty złożonej przez Wykonawcę. 4. Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim ceny brutto z uwzględnieniem wartości podatku VAT oraz określenia wartości netto. 6. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia, a wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie oferty. Uwagi: 2. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. 5. Oferent może przed terminem rozpatrywania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą 1. Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XII. Przesłanki odrzucenia oferty Zamawiający odrzuci ofertę, w następujących sytuacjach: 1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 2. została złożona przez Wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w zapytaniu ofertowym. 3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5. Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, 6. Jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób, 7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. XIV. Informacja o wyniku postępowania 1. Niezwłocznie po zakończeniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://bobowa.pl/BIP informacje o wyniku postępowania, tj.: a) wyborze Wykonawcy, lub b) odrzuceniu wszystkich złożonych ofert, lub c) niezłożeniu żadnej oferty, lub d) zakończeniu tego postępowania bez wyboru żadnej z ofert. XV. Zmiany umowy Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi odpowiednio załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu wykonania umowy oraz wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 357 1 kodeksu cywilnego, b) zaistnienia nieprzewidzianych warunków fizycznych, c) zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności faktycznych, d) zaistnienia siły wyższej, e) zmiany przepisów prawa, f) trwających lub przedłużających się procedur związanych z prowadzonymi w związku z realizacją niniejszej umowy postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej. 3. Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim okoliczności określone powyżej będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowym z terminem wykonania umowy, sposobem wykonania umowy lub wysokością wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Niezależnie od postanowień powyższych strony przewidują, że umowa może ulec zmianie w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Wówczas wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, a strony w drodze aneksu do umowy wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy. 5. Wykonawca jeśli uważa się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek winien zawierać podanie podstawy prawnej żądania z przywołaniem właściwych postanowień umowy oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy. We wniosku Wykonawca winien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku o zmianę umowy przez Zamawiającego. 6. Wszystkie postanowienia opisane w niniejszym Rozdziale stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron. XVI. Pozostałe informacje 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1) zmiany zaproszenia do złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert, 2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert, bez podania przyczyny, 3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert, 4) unieważnienia postępowania (tzn. postępowanie uznaje się za nierozstrzygnięte), jeśli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, b) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania, d) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu. 2. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z Podwykonawców. 4. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych, 2) składania ofert częściowych, 3) aukcji elektronicznej, 4) zawarcia umowy ramowej, 5) zwrotu kosztu udziału w postępowaniu. |
© eurobudowa.pl 2004-2025