Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa zaopatrzenia w trakcie wypraw terenowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa zaopatrzenia w trakcie wypraw terenowych

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Innowacyjnej Edukacji
Bukwałd 45A
11-001 Bukwałd
powiat: olsztyński
665334332
mdusza@ciedu.eu
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228904
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Bukwałd
Wadium: ---
Nr telefonu: 665334332
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kopia Usługa zaopatrzenia w produkty spożywcze, chemiczne, toaletowe i wyposażenia obozowego w trakcie 4 wypraw terenowych w dwóch różnych terminach w ramach Outdoor Learning, w okolicach Biebrzańskiego Parku Narodowego.
Powstaje w kontekście projektu
FEWM.06.01-IZ.00-0009/24 - FEWM.06.01-IP.01-0009/24 - ,,MENTOR 5.0 - kompetencje dla subregionu elbląskiego"

Część 1
Usługa zaopatrzenia w trakcie 4 wypraw terenowych

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa zaopatrzenia w trakcie 4 wypraw Outdoor Learning odbywających się w 2 terminach (2 wyprawy w jednym terminie, razem 4 wyprawy) na terenie Biebrzańskiego Parku Narodowego. Szczegółowy spis towarów wymaganych zamówieniem znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Zamówienia. Harmonogram oraz przybliżona lokalizacja miejsc do których nastąpi dostawa znajduje się w pkt 2 niniejszego zapytania.
1.2 Usługa zaopatrzenia 4 wypraw Outdoor Learning zawiera:
1.2.1 Dostarczenie towarów wyszczególnionych w Załączniku nr 1, podzielonych zgodnie z w/w Załącznikiem w terminach zgodnych z harmonogramem, w każdym z 2 terminów w dwa różne punkty, położone od siebie w odległości nie większej niż 20 km. Lista towarów podanych w Załączniku nr 1 jest listą orientacyjną, może ulec niewielkim zmianom nie zmieniając ostatecznej ceny zamówienia. Może to być spowodowane preferencjami żywieniowymi uczestników wypraw. Ostateczna lista będzie dostarczona Wykonawcy nie później niż 3 dni przed planowaną wyprawą.
Wszystkie dostarczone towary będą świeże, dobrej jakości i zgodne z wymaganymi Zamówieniem gramaturami. W przypadku towarów szybko psujących się ich termin przydatności do spożycia będzie nie krótszy niż 7 dni, w przypadku innych towarów (puszki, produkty w słoikach, produkty sypkie, przyprawy, sosy, art. chemiczne i toaletowe) termin przydatności do spożycia będzie nie krótszy niż do końca roku 2025.
Towary będą dostarczone w zbiorczych, zwrotnych po wyprawie, plastikowych pojemnikach lub pojemnikach przystosowanych do dostarczania żywności, podzielone w każdym z dwóch terminów na dwie osobne partie (każda dla jednej wyprawy) w sposób pozwalający na stwierdzenie daty ważności do spożycia oraz odczytania etykiety ze składem.
Zakupy, przed ich dokonaniem, będą każdorazowo konsultowane z Zamawiającym i przez niego zatwierdzone.
1.2.2 Dostarczanie pieczywa w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 odbywa się pierwszego i trzeciego dnia każdej wyprawy, dostawa w godz.ch wczesno- porannych pod wskazane miejsca, w których będzie przebywała grupa. DOSTAWA w każdym z 2 terminów w dwa różne punkty , położone w odległości nie większej niż 20 km od miejsca wskazanego w harmonogramie;
1.2.3 Dostarczenie drewna na ognisko w ilości 0,5 m3 na każdą z 4 wypraw . DOSTAWA w każdym z 2 terminów w dwa różne punkty , położone w odległości nie większej niż 20 km od miejsca wskazanego w harmonogramie;
1.2.4 Gotowość do uzupełniania brakujących artykułów w trakcie każdej z 4 wypraw co najmniej raz, w połowie jej trwania. DOSTAWA w każdym z 2 terminów w dwa różne punkty , położone w odległości nie większej niż 20 km od miejsca wskazanego w harmonogramie;

CPV: 55523000-2, 55900000-9

Dokument nr: 2025-88096-228904, 13/CIE/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-05-22

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podlaskie
Powiat
grajewski
Gmina
Rajgród
Miejscowość
Kuligi
adres
Kraj
Polska
Województwo
podlaskie
Powiat
moniecki
Gmina
Goniądz
Miejscowość
Grzędy

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z podrozdziałem 3.2 sekcja 3.2.4 punkt 4) b Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 dla EFS+, EFRR, FS i FST Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o ile zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z podrozdziałem 3.2 sekcja 3.2.4 punkt 4) b Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 dla EFS+, EFRR, FS i FST Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o ile zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
? zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Doświadczenie w realizacji co najmniej 3 usług polegających na zapewnieniu kompleksowego cateringu dla co najmniej 50 osób lub innej formy zaopatrzenia w żywność i inne towary pokrewne z wymienionymi w Załączniku nr 1 Zapytania, dla grup co najmniej 40 osób lub doświadczenia polegającego na kompleksowej organizacji co najmniej 3 szkoleń uwzględniających wyżywienie co najmniej 40 uczestników lub doświadczenia polegającego na organizacji 3 innych form wypoczynku i rekreacji dla co najmniej 10 osób dorosłych (wyprawy w teren, obozy i biwaki dłuższe niż 3 dni)
? każde z wydarzeń odbyło się w ciągu ostatnich 2 lat przed datą złożenia oferty.
? Doświadczenie można wykazać łącznie np. 1 szkolenie + 2 obozy
Doświadczenie musi być potwierdzone referencjami lub protokołami odbioru lub innymi dokumentami jednoznacznie wykazującymi należyte wykonanie minimum 3 usług, każdej w wyżej wskazanym zakresie (jednoznacznie potwierdzone daty, liczby osób, charakter i zakres usługi)
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z postępowania wykluczeni są wykonawcy:
a/ wobec których zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022. 835) oraz w art. 5k ust. 1 rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. 2014. 229.1)
b/ którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym, tj. istnieje powiązanie polegające na:
? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z zastępcą prawnym zamawiającego lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych,
? pozostawaniu z zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-05-15
Data ostatniej zmiany
2025-05-15 21:51:36

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (C) 75% (75 punktów) -Premiowana będzie najniższa cena za usługę (z VAT). W przypadku tego kryterium, oferta najtańsza niepodlegająca odrzuceniu otrzyma 75 punktów, oferty droższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium społeczne (S) - 25% (25punktów) - Wykonawca otrzyma 25 punktów, jeżeli zobowiąże się w ofercie, że zatrudni do realizacji zamówienia, co najmniej 1 osobę zagrożoną wykluczeniem społecznym.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marzena Dusza
tel.: 665334332
e-mail: mdusza@ciedu.eu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.