mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa zleconej nisko seryjnej produkcji demonstratorów kierowanych do potencjalnych nabywców technologii |
Data zamieszczenia: | 2025-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PACITONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Szkolna 15 20-124 Lublin powiat: Lublin 503152829 lina.dudkina1996@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228901 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 503152829 |
Termin składania ofert: | 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa zleconej nisko seryjnej produkcji demonstratorów kierowanych do potencjalnych nabywców technologii Powstaje w kontekście projektu FEPW.01.01-IP.01-0201/23 - Rozwój i wdrożenie technologii dla produktu PACITONE - nowoczesny instrument muzyczny zintegrowany z dziecięcym smoczkiem. Część 1 Usługa zleconej nisko seryjnej produkcji demonstratorów Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa zlecona nisko seryjnej produkcji demonstratorów kierowanych do potencjalnych nabywców technologii Szczegóły zamówienia: Usługa bedzie uwzgledniac: 1. Prototypowanie: Tworzenie pierwszych fizycznych wersji produktu przy uzyciu profesjonalnych drukarek 3D, frezarek CNC lub innych technologii prototypowych. 2. Testy i weryfikacja: Przeprowadzenie testow prototypow pod katem spełnienia załozen funkcjon- alnych, technicznych i estetycznych, w tym testow wytrzymałosci, ergonomii i innych istotnych aspektow. 3. Iteracja: Na podstawie wynikow testow, wprowadzenie ewentualnych poprawek do projektu i stworzenie kolejnych wersji prototypow do ponownego testowania. 4. Zatwierdzenie koncowego prototypu: Po osiagnieciu oczekiwanego standardu jakosci i spełnieniu wszystkich wymagan, zatwierdzenie prototypu do produkcji niskoseryjnej. Usługa zakłada wyprodukowanie w ramach alokowanego budzetu co najmniej 100 sztuk demonstratorow, przeznaczonych dla potencjalnych klientow hurtowych, partnerow, podmiotow o potencjale w zakresie wspołpracy/inwestycji, oraz testowej puli klientow detalicznych Wszystkie prawa autorskie do utworów powstałych w ramach realizacji Zamówienia przechodzą na Zamawiającego i stają się jego własnością. Formuła współpracy: Zakłada się ścisłą współpracę Wykonawcy z Zamawiającym oraz rozliczanie po otrzymaniu ostatecznego demonstratora uwzględniającego warunki opisanej powyżej wraz z dokumentacją. UWAGI: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu art. 11 ust.2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 419.), 2. Zgodnie z postanowieniem Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 dla EFS+, EFRR, FS, i FST z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa opis przedmiotu zamówienia został ograniczony, a uzupełnienie wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia do potencjalnego Wykonawcy nastąpi po podpisaniu i przesłaniu Zamawiającemu umowy o zachowaniu poufności w odniesieniu do przedstawionych informacji. Umowa o Zachowaniu Poufności zwana również ,,NDA" stanowi ZAŁĄCZNIK nr 1 do Zapytania Ofertowego. 3. Oferent zobowiązany jest przesłać do Zamawiającego podpisaną umowę o poufności w terminie umożliwiającym mu złożenie oferty. Umowa może zostać wysłana w formie podpisanego skanu lub w formie podpisanego dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: pacitone.pl@gmail.com. 4. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Do udzielenia zamówienia stosuje się zapisy niniejszego zapytania oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 dla EFS+, EFRR, FS, i FST. 5. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Po złożeniu ofert i ich weryfikacji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie wybrany w wyniku oceny ofert dokonanej zgodnie z przyjętymi w niniejszym zapytaniu kryteriami oceny. CPV: 79930000-2, 73000000-2, 73300000-5, 73420000-2, 73100000-3, 73430000-5, 71600000-4, 1, 2, 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4 Dokument nr: 2025-94846-228901, 1/05/2025/FEPW Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-05-22 TERMIN SKŁADANIA ofert: do: 22.5.2025 roku. 1. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu - Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania wyłącznie - pod rygorem nieuznania takiej oferty za ważną - za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności na https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-05 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość 1. Termin realizacja zamówienia: do 30.5.2025 roku. Wymagania: Warunki zmiany umowy VII. WARUNKI ZMIANY UMOWY I TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy podpisanej z Wykonawcą za obopólnym porozumieniem Stron, w przypadku zaistnienia okoliczności, w wyniku których zmiana będzie konieczna w celu prawidłowej realizacji zamówienia. 4) Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić m.in. w następujących przypadkach wystąpienia: 1. siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą Stron umowy - termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego oraz czas niezbędny na usunięcie jego ewentualnych skutków uniemożliwiających wznowienie prac, stanu nadzwyczajnego (np. stan wyjątkowy, stan wojenny, stan klęski żywiołowej itp.) - termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego oraz czas niezbędny na usunięcie jego ewentualnych skutków uniemożliwiających wznowienie prac, 2. innych przeszkód uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca, w tym będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności opóźnienia w przekazywaniu niezbędnych informacji i dokumentów, odbiorze, opóźnienia w podejmowaniu decyzji przez Zamawiającego ważnych z punktu widzenia realizacji zamówienia itp. - wystąpienie obiektywnych przeszkód uniemożliwiających wykonanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca - termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca, 3. konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy - termin realizacji zamówienia zostanie wstrzymany na czas zakończenia niezbędnych zakupów, 4. konieczności wprowadzenia zmian w projekcie wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej - termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia pisemnego wniosku, o którym mowa w pkt. 4 niniejszego ustępu, do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Pośredniczącą. 5) Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez Stronę inicjująca zmianę zawierającego między innymi: a) opisu propozycji zmiany, b) uzasadnienia zmiany, c) opisu wpływu zmiany na termin wykonania Umowy. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy może być zmienione, gdy: 1. nastąpi zmiana stawki podatku VAT, 2. w wyniku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia zaistnieje konieczność wprowadzenie zmian w zakresie przedmiotu zamówienia. 7) W umowie mogą być też dokonywane inne zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszające realizację, obniżające koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększające użyteczność Przedmiotu Umowy, na uzasadniony wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, po uprzednim ich zaakceptowaniu przez obie strony Umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Oferentów, którzy złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia znajdującego się w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Typ Potencjał techniczny Opis Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Oferentów, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał techniczny do jego realizacji. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia znajdującego się w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Oferentów, którzy oświadczą, że spełniają warunki dotyczące znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia znajdującego się w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis 1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ? Wykonawca musi posiadać odpowiedni zespół, zdolny do wykonania zamówienia, przez co należy rozumieć dysponowanie lub delegowanie przynajmniej 1 (jednej) osoby będącej projektantem. Przez projektanta należy rozumieć osobę, która posiada wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura, architektura wnętrz oraz inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa lub inżynierii materiałowej lub technologii produkcji) lub ma doświadczenie w projektowaniu, to znaczy ma w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr wytwarzanych przemysłowo. Weryfikacja warunku na podstawie złożonego oświadczenia ze wskazaniem osoby i jej wykształcenia/doświadczenia wraz z CV lub portfolio - ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania. ? Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił zespół, w którego skład wchodzi co najmniej jedna osoba, która wykonała projekt wzorniczy wyrobu wykorzystując znajomość technologii druku 3D dla prototypowania i niskoseryjnej produkcji, m.in. z wykorzystaniem żywic dla form wtryskowych lub która wykonała projekt wzorniczy wyrobu, który został wdrożony w produkcji seryjnej. Weryfikacja warunku na podstawie złożonego oświadczenia ze wskazaniem osoby i jej doświadczenia wraz z CV lub portfolio - ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania. IV. WARUNKI DOPUSZCZAJĄCE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ? Wykonawca musi posiadać odpowiedni zespół, zdolny do wykonania zamówienia, przez co należy rozumieć dysponowanie lub delegowanie przynajmniej 1 (jednej) osoby będącej projektantem. Przez projektanta należy rozumieć osobę, która posiada wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura, architektura wnętrz oraz inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa lub inżynierii materiałowej lub technologii produkcji) lub ma doświadczenie w projektowaniu, to znaczy ma w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr wytwarzanych przemysłowo. Weryfikacja warunku na podstawie złożonego oświadczenia ze wskazaniem osoby i jej wykształcenia/doświadczenia wraz z CV lub portfolio - ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania. ? Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił zespół, w którego skład wchodzi co najmniej jedna osoba, która wykonała projekt wzorniczy wyrobu wykorzystując znajomość technologii druku 3D dla prototypowania i niskoseryjnej produkcji, m.in. z wykorzystaniem żywic dla form wtryskowych lub która wykonała projekt wzorniczy wyrobu, który został wdrożony w produkcji seryjnej. Weryfikacja warunku na podstawie złożonego oświadczenia ze wskazaniem osoby i jej doświadczenia wraz z CV lub portfolio - ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania. 2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Oferentów, którzy złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia znajdującego się w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 3. Potencjał techniczny Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Oferentów, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał techniczny do jego realizacji. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia znajdującego się w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Oferentów, którzy oświadczą, że spełniają warunki dotyczące znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia znajdującego się w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 2. Oferty należy składać w formie elektronicznej jako skan podpisanej oferty lub oferty w formie pliku podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowanych prawnie reprezentantów Oferenta lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Przed upływem terminu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ja wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności na piśmie w formie skanu podpisanego stosownego oświadczenia lub podpisanego pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana lub wycofanie oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie: ,,ZMIANA OFERTY" lub "WYCOFANIE OFERTY". 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisami osób uprawnionych lub upoważnionych do reprezentowania Oferenta lub w sposób, który umożliwia Baza Konkurencyjności jeżeli wymogiem złożenia poprawek jest ich przeprocesowanie przez Bazę Konkurencyjności. 7. Każdy Oferent może złożyć jedną ofertę. 8. Ofertę wraz z wszystkimi załącznikami oraz pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) sporządzić należy w języku polskim. 9. Na ofercie należy podać cenę netto oraz brutto. 10. W przypadku ofert podanych w walucie innej niż polski złoty, wartość oferty zostanie przeliczona przy zastosowaniu średniego kursu sprzedaży ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu sporządzania protokołu wyboru oferty. 11. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z zapytaniem ofertowym formularz ofertowy, a także jeżeli zostało udzielone - pełnomocnictwo do działania w imieniu Oferenta. 12. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Oferentów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Oferentów. 13. Wykonawcy, którzy nie złożą wyjaśnień na wezwanie Zamawiającego zostaną wykluczeni z postępowania. 14. Termin związania z ofertą wynosi minimum 14 dni. 15. Oferta pozostanie niezmieniona przez cały okres realizacji zamówienia. 16. Oferty niekompletne, oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie. 17. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent. 18. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego 19. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. VI. WYKLUCZENIA Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy/Oferenci/Dostawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (Beneficjentem). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem (lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy/Oferentem/Dostawcą) a Wykonawcą/Oferentem/Dostawcą. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-05-15 Data ostatniej zmiany 2025-05-15 21:10:01 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis - Cena netto - 100 pkt W ramach kryterium ,,Cena netto" Zamawiający przyzna pkt według następującego wzoru: Pc = Cmin/Cn x 100pkt Pc - punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium ,,Cena netto"; Cmin - najniższa cena netto spośród złożonych ofert; Cn - cena za wykonanie zamówienia Kontakt: Osoby do kontaktu Anhelina Dudkina tel.: 503152829 e-mail: lina.dudkina1996@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025