Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa budynku administracyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa budynku administracyjnego

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: PARK NARODOWY ,,UJŚCIE WARTY"
Chyrzyno 1
69-113 Górzyca
powiat: słubicki
tel. + 48 95 752 40 27
sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Górzyca
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. + 48 95 752 40
Termin składania ofert: 2025-05-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa budynku administracyjnego Parku Narodowego ,,Ujście Warty" przy Ul. Ptasiej 1 w Słońsku"
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach postępowania pn.: ,,Przebudowa budynku administracyjnego Parku Narodowego ,,Ujście Warty" przy Ul. Ptasiej 1 w Słońsku" zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 990/2 obręb 0037 w miejscowości Słońsk polegająca m. in. na postawieniu ściany wewnętrznej wydzielającej pomieszczenie magazynu z pomieszczenia archiwum, demontaż części regałów w pomieszczeniu archiwum oraz wymiana drzwi w pomieszczeniu archiwum na drzwi antywłamaniowe minimum klasy RC3 wyposażone w dwa zamki antywłamaniowe, o odporności ogniowej EI 30, np. PORTA EXTREME RC 3 model płaskie w okleinie CPL HQ 0,2, klamka z szyldem antywłamaniowym i dodatkowym zamkiem antywłamaniowym, kolor dopasować do istniejących, ościeżnica stalowa kątowa o szerokości profilu 100 mm, wykonana z blachy stalowej, dwustronnie ocynkowanej, o grubości 1,5 mm, wyposażona w uszczelkę samogasnącą, osiem dybli montażowych i próg stalowy ze stali nierdzewnej (120 mm), wykuciu nowego otworu drzwiowego o wymiarach (w świetle otworu) 100x210 cm w pomieszczeniu magazynu oraz montaż drzwi (przeniesione z pomieszczenia archiwum) w pomieszczeniu magazynu. Posadzki w archiwum pozostają bez zmian natomiast w pomieszczeniu magazynowym należy zaślepić tory jezdne pozostałe po zdemontowanych regałach. Ponadto do wykonania są roboty elektryczne dot. m. in. instalacji wewnętrznej oświetlenia i gniazd, instalacji wewnętrznej LAN oraz dostawa i montaż czujnika dymu oraz grzejnika elektrycznego. Część zdemontowanych regałów należy ustawić jako wolnostojące w pomieszczeniu magazynu. Pozostałą część zdemontowanych regałów należy przenieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego w budynku Ornitova Ośrodka Muzealno - Edukacyjnego, który znajduje się obok budynku administracyjnego. Regały należy złożyć i zamontować jako wolnostojące. Zamawiający wskaże, które regały należy przenieść w nowe miejsce.
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 do niniejszego zapytania na który to składają się następujące dokumenty:
1)
Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Techniczny - wraz z częścią rysunkową oraz decyzja pozwolenia na budowę Nr 39/2025
Numer sprawy: A.222.14.2025
2
2)
Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową
3.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
a)
odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
określonymi dla przedmiotu zamówienia,
b)
ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez własnych
pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP
c)
przyjmowania odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny
d)
prowadzi Dziennik Budowy inwestycji.
e)
składa zawiadomienie o zakończeniu robót
4.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia stosując wyroby budowlane własne (zakupione przez siebie), dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania lub jednostkowego stosowania w budownictwie w rozumieniu art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2025 r., poz. 418). Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia.
5.
Wykonawca zobowiązany jest, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób ,,przyjazny środowisku" (o ile jest to możliwe by ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach (tekst jednolity - Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.).

Dokument nr: A.222.14.2025, A.222.14.2025, 2

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.
Ofertę (wraz z oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w rozdz. VII) należy złożyć
1)
w formie pisemnej - pocztą lub kurierem lub dostarczyć osobiście na adres: Chyrzyno 1, 69-113 Górzyca do dnia 19 maja 2025 r. do godz. 14:00. W korespondencji należy
powoływać się na tytuł zamówienia tj. ,,Przebudowa budynku administracyjnego Parku Narodowego ,,Ujście Warty" przy Ul. Ptasiej 1 w Słońsku"
lub
2)
w formie elektronicznej - na adres mailowy: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl do dnia 19 maja 2025 roku do godz. 14:00. Ofertę w tej formie należy złożyć w postaci skanu dokumentu zawierającego własnoręczny podpis lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 27 czerwca 2025 r.

Wymagania:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Wartość szacunkowa zamówień (tego samego rodzaju) jest poniżej wyrażonej kwoty 130 000,00 zł netto.
Podstawa prawna: Zarządzenie nr 8/2022 Dyrektora Parku Narodowego ,,Ujście Warty" z dnia 18.02.2022 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto.
6.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia:
a)
na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia Wykonawca udziela gwarancji na okres 60 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego. Jeżeli producent materiałów, produktu użytego przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy oferuje na te materiały lub sprzęt, urządzenie, produkt, dłuższy okres gwarancji niż wynikający z umowy, obowiązują gwarancje producenta.
b)
bieg okresów gwarancji i rękojmi rozpoczyna się:
?
w dniu następnym licząc od daty dokonanego odbioru końcowego robót, a w przypadku, gdy stwierdzono wady uniemożliwiające dokonanie odbioru (wady istotne) dnia następnego po potwierdzeniu usunięcia wszystkich takich wad,
?
dla wymienianych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany.
c)
warunki gwarancji opisuje projekt umowy.
7.
Ubezpieczenie - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50% wartości brutto złożonej oferty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego (projektu umowy).
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1)
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
3
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2)
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4)
zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające mu równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
Uwaga:
?
Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
?
Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
2.
Wykonawca podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3.
Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie ww. pkt 2 podlegają:
a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
b) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz.
UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
c) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy
4.
Wykluczenie, o którym mowa w ww. pkt 2 następuje na okres trwania ww. okoliczności.
5.
W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w ww. pkt 3, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
6.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postepowania w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg treści jak w pkt 13 Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego. Wykonawca składając ofertę na formularzu oferty wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postepowania w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ww. ustawy.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika do zapytania ofertowego. Wszystkie kwoty w formularzu ofertowym należy wpisać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą wartość brutto jaką poniesie na realizację przedmiotu zamówienia - określoną w formularzu oferty.
2.
Ofertę należy opracować w języku polskim.
3.
Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji zadania.
4.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5.
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni od daty złożenia oferty.
6.
Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
7.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta.
2.
Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty lub jej przekazania niezgodnie z treścią zapytania lub z instrukcją składania ofert będą obciążały Wykonawcę.
3.
Ocena ofert zostanie dokonana niezwłocznie, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną przesłane do wykonawców oraz ogłoszone w siedzibie Parku w Chyrzynie 1,
69-113 Górzyca, na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej pod adresem https://pnuw.gov.pl/bip
4.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Parku oraz na stronie:
https://pnuw.gov.pl/bip
VII. OFERTA I DOKUMENTY, KTÓRE SKŁADA WYKONAWCA
1.
Oferta wg wzoru załącznika nr 1.
2.
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
3.
Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego z art.13 lub art.14 RODO - załącznik nr 6.
VIII. SPOSÓB I KRYTERIA OCENY
1) Kryteriami oceny ofert w niniejszym postępowaniu są: cena oferty - 100%.
2) Sposób wyboru oferty:
Ilość punktów uzyskana w zakresie kryterium ,,cena oferty" wyznaczana będzie ze wzoru:
Cena oferty najniższej
C = --------------------------------- x 100 x 100%
Cena oferty badanej
Maksymalnie za to kryterium zamawiający może przyznać 100 pkt.
Ilość punktów wyliczana z ww. wzoru będzie zaokrąglana do jednego miejsca po przecinku wg zasad matematycznych, tj. wartości równe lub wyższe od 5 - w górę, a poniżej 5 - w dół. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz strony internetowej znajdującej się pod adresem
https://pnuw.gov.pl/bip.
Wykonawcy nie przysługuje odwołanie na wybór oferty.
2.
Zamawiający może unieważnić postępowanie w trybie zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny, jeżeli nie leży to w jego interesie.
3.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania do upływu terminu składania ofert, o każdej zmianie Zamawiający zobowiązany jest poinformować wykonawców.
4.
Rozstrzygnięcie postępowania w trybie zapytania ofertowego nie podlega odwołaniu.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień, uzupełnienia dokumentów i oświadczeń. Oferent zobowiązany jest do złożenia wyjaśnień i/lub uzupełnienia dokumentów i oświadczeń w formie przewidzianej jak dla złożenia oferty w terminie wskazanym w piśmie Zamawiającego. W sytuacji niezłożenia wyjaśnień i/lub niedokonania uzupełnień w wymaganej formie lub terminie bądź w sytuacji złożenia niewyczerpujących wyjaśnień, Zamawiający ma prawo odrzucić taką ofertę.
6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia treści oferty w przypadku błędów oraz poprawek w zakresie wadliwych obliczeń matematycznych i pisarskich (poprawienia oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych).
7.
W przypadku uchylania się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru oferty kolejnego wykonawcy w rankingu ofert.
8.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1)
zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia/zapytania ofertowego,
2)
zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania,
3)
unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Kontakt:
X. DODATKOWE INFORMACJE
1.
Dodatkowych informacji udziela w dni robocze, godz. od 7.30 do 15.30: zespół ds. administracyjnych pod nr tel.: 95 752 40 27, e-mail: magdalena.jankowska@pnujsciewarty.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.