Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont łazienki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont łazienki

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
UL. FALĘCKA 10
02-547 WARSZAWA
powiat: Warszawa
TEL. 849 44 66, tel.: 517 208 183
administracja@opsmokotow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: WARSZAWA
Wadium: ---
Nr telefonu: TEL. 849 44 66, tel.
Termin składania ofert: 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
zaprasza
do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej
130 000 złotych.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.).
1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st.
Warszawy w Filii 1 przy Ul. Iwickiej 19 00-735 Warszawa,
2) Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
3) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed
podpisaniem umowy, wskazał Zamawiającemu czy zamówienie wykona własnymi siłami, czy też
zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia - należy wówczas wskazać zakres
przewidziany do realizacji przez podwykonawcę oraz firmę podwykonawcy.
4) Wykonawca będzie wykonywał prace objęte przedmiotem umowy od poniedziałku do piątku w
godz.ch 8:00 - 16:00.
5) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia przed przystąpieniem do realizacji umowy wykazu
pracowników, którzy w jego imieniu będą realizować projekt umowy wraz z określeniem osoby
pełniącej funkcję nadzoru.
6) Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego zabezpieczenia wyposażenia pomieszczeń przed
kurzem, pyłem i innymi zanieczyszczeniami oraz do bieżącego utrzymania czystości w ciągach
komunikacyjnych i pomieszczeniach, w których prowadzony jest remont, a także do bieżącego
(codziennego) sprzątania po zakończeniu prac.
2. Warunki realizacji zamówienia
1) Koszt materiałów niezbędnych do wykonania prac, Wykonawca uwzględni w cenie oferty.
2) Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu prac celem sprawdzenia
miejsca oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia

Dokument nr: DAG.26.107.2025.KZ

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert
1) Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:
administracja@opsmokotow.pl do dnia 21 maj 2025r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
Termin zakończenia prac i zgłoszenia odbioru: od daty podpisania umowy do 15 październik 2025 r.

Wymagania:
W
związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania
ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z Panią
Dorotą Szyperską pod nr. tel.: 517 208 183.
3. Warunki, które muszą spełniać Wykonawcy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania,
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia - Wykonawca zobowiązany
jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł
3) zdolności technicznej i zawodowej - Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie
polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia w4)
zakresie roboty budowlanej wewnątrz budynku o wartości nie mniej niż 20 000 zł brutto.
Doświadczenie, o którym mowa musi obejmować m.in.: kładzenie tynków, malowania ścian i sufitów
oraz kładzenie gresu, terrakoty, instalacja armatury i hydrauliki oraz elektryki itp.
dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do zapytania
cenowego.
3) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia, Wykonawca składa w postaci kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem.
4) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załączniki nr 3.
5) Oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 4.
6) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 5.
7) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie wizji lokalnej.
7. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy.
3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4) Zamawiający wymaga aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do 2 miejsc po przecinku,
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania:
a) ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 zaokrąglić należy w dół;
b) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę.
5) Cena ofertowa to wartość brutto usługi.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
9. Ocena ofert
1) Kryterium oceny ofert jest cena-waga 100%Cena =
cena oferowana minimalna brutto
x 100 pkt x 100%
cena badanej oferty brutto
Ocena punktowa złożonych ofert w kryterium ,,Cena-waga 100%" zostanie dokonana na podstawie
łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w Ofercie Wykonawcy, która stanowi
Załącznik nr 3 do Zapytania cenowego i będzie przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów,
Oferta Wykonawcy niespełniająca powyższych warunków podlega odrzuceniu.
10. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
1) Zamawiający przy wyborze ofert zastosuje procedurę odwróconą zgodnie, z którą najpierw stworzy
ranking ofert (od najtańszej do najdroższej), a następnie zweryfikuje czy Wykonawca, którego oferta
była najtańsza zaoferował asortyment zgodny z wymaganiami Zamawiającego i spełnia warunki
udziału w postępowaniu. Wykonawcy, którzy zajęli kolejne miejsca nie będą wyzwani do składania
wyjaśnień bądź uzupełniania dokumentów.
2) Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy nie wykażą, iż spełniają
warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu. Ofertę
Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3) Zamawiający informuje, iż będzie wzywał Wykonawców do uzupełnienia brakujących dokumentów
lub złożenia stosownych wyjaśnień, w zależności od zaistniałej sytuacji faktycznej. Brak odpowiedzi na
wezwanie Zamawiającego lub niedotrzymanie terminu w nim określonego będzie skutkowało
wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
4) Zamawiający informuje, iż odrzuci oferty których treść nie odpowiada treści niniejszego Zapytania
oraz te zawierające rażąco niską cenę (po ewentualnym uprzednim wezwaniu Wykonawcy do
złożenia wyjaśnień / kalkulacji ceny i ocenie tychże przez Zamawiającego).
5) Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość podjęcia negocjacji, z Wykonawcą najwyżej
ocenionym, w sytuacji, gdy oferta ta będzie przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego, a
Zamawiający nie będzie miał możliwości zwiększenia kwoty jaką dysponuje do wysokości oferty
najwyżej ocenionej.
6) Zamawiający informuje, iż unieważni postępowanie w sytuacji, gdy:
a)
nie wpłyną oferty;
b)
wszystkie oferty zostaną odrzucone;
c)
oferta z najwyższą ceną przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego, a negocjacje, o
których mowa powyżej nie odniosły zamierzonego skutku.
7) Zamawiający zamieści informację na stronie internetowej Muzeum o wyborze najkorzystniejszej
oferty.
8) Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji, gdy wyłoniony Wykonawca będzie uchylał się od podpisania
umowy zostanie wybrany Wykonawca, który zajął kolejne miejsca na liście rankingowej i potwierdzi
chęć realizacji zamówienia.
9) Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w
stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn.
zm.), tj.:
a)
których wymieniono w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisano na listę osób i podmiotów objętych sankcjami;
b)
którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn.
zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022
r., o ile została wpisana na listę osób i podmiotów objętych sankcjami;
c)
którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listęlub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę osób i
podmiotów objętych sankcjami.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zapytania cenowego, rezygnacji z
zamówienia bez podania przyczyny lub jego unieważnienia bez podania przyczyny przed upływem
terminu składania ofert, o czym poinformuje Wykonawców zamieszczając informację na stronie
internetowej Ośrodka.
11) Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej
Ośrodka.
12) Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem
Zamawiającego z tytułu przygotowania i przesłania swojej oferty.
13) W sytuacji, gdy jedynym kryterium oceny ofert jest cena i nie można wybrać najkorzystniejszej oferty
ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wyzywa Wykonawców,
którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane we wcześniej złożonych ofertach.
14) Zamawiający może poprawić w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego, niepowodujących
istotnych zmian w treści oferty.
15) Niniejsze zapytanie cenowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą.

Uwagi:
Klauzula Informacyjna RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o
przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów
m.st. Warszawy, z siedzibą pod adresem: ul. Falęcka 10, 02-547 Warszawa;
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w zakresie działania Ośrodka, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan
skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu iod@opsmokotow.pl
3) Dane osobowe podane przez Wykonawcy w ramach złożonej oferty i prowadzonej korespondencji
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego / zaproszenia do
złożenia oferty / rozeznania rynku, z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych -
w związku z art. 44 ust. 3 ustawy o finansach publicznych.
4) Odbiorcami danych osobowych podanych Wykonawcy będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy dotyczące dostępu
do informacji publicznej, a także inne podmioty uprawnione do dostępu do danych oraz
firmy/instytucje, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy powierzenia przetwarzania
danych osobowych, jeżeli dostęp do danych podanych przez Wykonawcę jest niezbędny do
prawidłowej realizacji powierzonych im zadań.
5) Dane osobowe podane przez Wykonawcę, zawarte w ofercie będą przechowywane, przez okres
niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, a przypadku
udzielenia zamówienia - przez okres realizacji umowy. Po zrealizowaniu tych celów, dane będą
przetwarzane w celach archiwalnych, przez okres 10 lat, od przekazania dokumentacji do składnicy
akt - zgodnie procedurami archiwizacji wprowadzonymi na podstawie ustawy o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach.
6) W odniesieniu danych osobowych podanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7) Wykonawca oraz osoby, których dane poda Wykonawca w ramach oferty posiadają:
? na podstawie art. 15 RODO: prawo dostępu do swoich danych osobowych;
? na podstawie art. 16 RODO: prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO: prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy Wykonawca (lub osoby, których dane podał Wykonawca) uzna/uznają, że przetwarzanie
jego/ich danych osobowych, przez WCI, narusza przepisy RODO.
8) Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest niezbędne do rozpatrzenia oferty.
9) Administrator nie będzie przekazywać danych podanych przez Wykonawcę do państw
(oraz organizacji międzynarodowych) spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Kontakt:
6. Osoba upoważniona do kontaktu
Dorota Szyperska tel.: 517 208 183 .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.