Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie działań edukacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie działań edukacyjnych

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jadów
Jana Pawła II 17
05-280 Jadów
powiat: wołomiński
257858872
wioleta.kur@jadow.az.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228970
Województwo: mazowieckie
Miasto: Jadów
Wadium: ---
Nr telefonu: 257858872
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kopia Mazowsze bez Smogu
Powstaje w kontekście projektu
FEMA.02.01-IP.01-01TS/24 - Mazowsze bez Smogu

Część 1
Wykonanie działań edukacyjnych na terenie gminy Jadów w 2025

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Gmina Jadów zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie zadania pn. ,,Wykonanie działań edukacyjnych na terenie gminy Jadów w 2025'' w ramach projektu pn. ,,Mazowsze bez smogu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza na lata 2021-2027.
I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Jadów
ul. Jana Pawła II 17
05-280 Jadów
NIP 125-13-34-791
II. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Wykonanie działań edukacyjnych na terenie gminy Jadów w 2025". W przypadku niewykorzystania całej kwoty środków dopuszcza się przeprowadzenie większej ilości wydarzeń.
2. W przypadku zaoszczędzenia środków jest możliwość zwiększenia planowanych działań edukacyjnych o 50%.
Szczegóły realizacji zadania.
Głównym celem zamówienia jest organizacja wydarzeń w zakresie ochrony powietrza według następującego harmonogramu:
Wydarzenia skierowane do grupy wymagającej szczególnego wsparcia:
1. Akcja edukacyjna w szkołach - 1 cykl - II kwartał
2.Akcja edukacyjna dla seniorów - 1 cykl - III kwartał
Wydarzenia skierowane do ogółu społeczeństwa:
3. ,,Spacer ekologiczny po rezerwacie Śliż". Edukacyjny spacer z przewodnikiem
po rezerwacie, omawiający wpływ czystego powietrza na bioróżnorodność - II lub III kwartał - okres letni
4. Akcja ekologiczna - wymiana źródeł ciepła - cykl 4 warsztatów edukacyjnych (1 x kwartał)
Spotkanie z grupami opiniotwórczymi - 1 wydarzenie:
5. Otwarte spotkanie z interesariuszami oraz z udziałem ekodoradcy poprzedzone konsultacjami społecznymi online - II kwartał
6. Spotkanie networkingowe - skutki zdrowotne i finansowe oddychania złej jakości powietrzem - IV kwartał
Akcja dotycząca uchwały antysmogowej - działania łączone:
7. 1 Kampania w social media - 4 miesiące - 2 posty tygodniowo - tematyka związana z wymianą źródeł ciepła
8. Przeprowadzenie akcji informacyjnej o wymaganiach uchwały antysmogowej dla Mazowsza oraz dostępnych formach dofinansowania do wymiany kotłów - dotarcie 1 raz w ciągu akcji do każdego punktu adresowego, pod którym eksploatowana jest instalacja na paliwa stałe
III. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu umowy.
1. Wykonawca zobowiązuje się pozyskać od osób trzecich wszelkie dane niezbędne do wykonania przedmiotowych działań edukacyjnych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do organizacji wszystkich akcji we własnym zakresie po akceptacji ekodoradcy.
3. Wykonawca zobowiązuję się przed każdą akcją wysłać plan akcji działań edukacyjnych do akceptacji przez ekodoradcę minimum 14 dni przed planowaną akcją. Każdy plan akcji musi być zaakceptowany przez ekodoradcę do realizacji zadania.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wcześniejszego przekazywania materiałów wykorzystywanych podczas akcji edukacyjnych w celu akceptacji Lidera projektu, które przekazuję ekodoradca.
5. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania oznaczeń zgodnych z podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta FE na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji.
6. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania raportu z każdego wydarzenia.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania całości zamówienia w terminie do 30.11.2025
8. Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz formularz cenowy załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
9. Wykonawca zobowiązuję się nad każdą akcją spędzić minimum 3 godz..
10. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
12. Płatność nastąpi przelewem na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, w terminie do 14 dni od dnia zakończenia wydarzenia według harmonogramu.
13. Wykonawca zobowiązuję się do zapoznania z Analizą potrzeb edukacyjnych, która została przeprowadzona dla Gminy Jadów.

CPV: 80000000-4

Dokument nr: 2025-79116-228970, ED.042.07.2025.WK

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-05-23
Ofertę należy złożyć poprzez: Bazę Konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Zakładka ,,Oferty".
Oferty można składać do dnia 23.05.2025 r. do godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
wołomiński
Gmina
Jadów
Miejscowość
Jadów

Wymagania:
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
IV. Ocena ofert:
Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania formalne. Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert: 100% cena.
V. Metody składania ofert:
1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu będzie prowadzona za pośrednictwem narzędzi Bazy Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko za pomocą narzędzi ww. Bazy Konkurencyjności, jedynie w sytuacjach awaryjnych np. niedziałania Bazy, Zamawiający przewiduje komunikowanie się za pomocą poczty elektronicznej gmina@jadow.az.pl.
Oferta powinna być złożona na wzorze formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Zasady składania ofert w Bazie Konkurencyjności zostały określone pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc/50-dodanie-oferty-doogloszenia. Wskazana w ofercie cena ryczałtowa musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne i opłaty. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający uzyska dostęp do ofert po upływie terminu składania ofert.
4. Na ofertę składa się:
a) Formularza oferty - sporządzonego wg wzoru Załącznik nr 1 do zapytania.
DOKUMENTY TE NIE PODLEGAJĄ UZUPEŁNIENIU. BRAK ZŁOŻENIA POWODUJE
ODRZUCENIE OFERTY.
b) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów lub KRS lub CEiDG - Pełnomocnictwo podlega uzupełnieniu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-05-16
Data ostatniej zmiany
2025-05-16 12:14:55

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
100%

VI. Klauzura informacyjna z art. 13 RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Jadów - Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17; 05-280 Jadów;
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod.jadow@edukompetencje.pl;
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710.)
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. art. 78 ust 1 ustawy PZP ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710.)., Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez osobę fizyczną biorącą udział w postępowaniu danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
7. Osoba, której dane są przetwarzane ma:
1) prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
2) prawo do sprostowania danych osobowych z zastrzeżeniem, że nie może to skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem, że nie ma ono zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
8. Osoba, której dane są przetwarzane przez Urząd ma prawo wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego.
9. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Wioleta Kur
tel.: 257858872
e-mail: wioleta.kur@jadow.az.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.