mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie operatów wodnoprawnych odprowadzania wód opadowych i roztopowych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych plac Niepodległości 1 22-100 Chełm powiat: Chełm tel. (83) 376-31-68, (83) 378-34-98, kom. 519-156-176, 509-748-420, fax. +48 82 563-22-62 wzkoroszczyn@lzopg.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (83) 376-31-68, |
Termin składania ofert: | 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn. ,,Wykonanie operatów wodnoprawnych odprowadzania wód opadowych i roztopowych ze zlewni terenów DPG Kukuryki oraz DPG Sławatycze". a) Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie dwóch odrębnych operatów wodnoprawnych odprowadzania wód opadowych i roztopowych ze zlewni terenów: Drogowego Przejścia Granicznego w Kukurykach oraz Drogowego Przejścia Granicznego w Sławatyczach do rzeki Bug . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w § 1 ust. 2 projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Dokument nr: OZK.4311.9.2025.PH Składanie ofert: VI. Miejsce składania ofert: Ofertę można złożyć: a) drogą elektroniczną na adres e-mail: wzkoroszczyn@lzopg.pl, w terminie do dnia 22.05.2025 r. do godz.10.00. Miejsce i termin realizacji: b) termin wykonania zamówienia: do 18.07.2025 r. c) miejsce realizacji zamówienia: Drogowe Przejście Graniczne w Kukurykach - Terminal Samochodowy w Koroszczynie, Drogowe Przejście Graniczne w Sławatyczach. Wymagania: d) warunki płatności: zapłata zostanie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury w formie papierowej lub elektronicznej. III. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; b) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz kalkulacji ceny - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; c) podpisany przez Wykonawcę projekt umowy - stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego; d) podpisana przez Wykonawcę Klauzula Informacyjna RODO - stanowiąca załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów: 1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek wpłynął do zamawiającego nie później niż 2 dni od wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wszystkim wykonawcom, którym przekazano zaproszenie do złożenia oferty oraz zamieści na stronie internetowej http://www.lzopg.pl jeśli zaproszenie zamieszczono na stronie internetowej. 3. Przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego. Wówczas może zostać przedłużony termin składania ofert, jeżeli zdaniem zamawiającego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian. VII. Opis sposobu obliczania ceny: 1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT. 2. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty. 3. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie kalkulacji ceny znajdującej się w załączniku do Zaproszenia - Formularzu cenowym. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, ujmując wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wypełniony formularz cenowy należy dołączyć do oferty. VIII. Kryteria oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będzie kryterium: najniższa cena. IX. Wybór najkorzystniejszej oferty: 1. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących ustalenia końcowych warunków realizacji zamówienia (w tym ceny) z wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę. 2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz innych składanych dokumentów. Zamawiający może poprawić w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe lub inne niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wybranego wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach określonych w zaproszeniu. Termin i miejsce podpisania umowy wyznaczy zamawiający. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy w formie elektronicznej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub korespondencyjnie, w formie papierowej, przesłanej na adres wykonawcy, po podpisaniu przez zamawiającego. 5. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych zamawiającego. Postępowanie jest wyłączone ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. 8. Zamawiający zastrzega, że dane dotyczące zamówienia są jawne oraz stanowią informację publiczną i mogą zostać udostępnione na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej. Uwagi: X. Klauzula informacyjna. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że: 1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, e-mail: sekretariat@lzopg.pl, tel. +48 82 565-20-42. 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Lubelskim Zarządzie Obsługi Przejść Granicznych, z którym można skontaktować się za pomocą adresu e-mail: iodo@lzopg.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w związku z odpowiednimi przepisami prawa krajowego1) w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: 1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, 2) podmioty zajmujące się doradztwem prawnym, weryfikacją zgodności (audyty), a także obsługą informatyczną. 5. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem procedury o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, licząc od 1 stycznia roku następnego bezpośrednio po roku, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia. 6. Posiada Pani/Pan: 1) prawo dostępu do swoich danych osobowych, 2) prawo do sprostowania swoich danych osobowych, 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 7. W przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 8. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi rozpatrzenie złożonej oferty. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Kontakt: V. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są: - Pan Jacek Bobel - Kierownik Zespołu Utrzymania DPG Kukuryki tel. (83) 376-31-68, kom. 519-156-176, e-mail: jacek.bobel@lzopg.pl, - Pan Piotr Paciorkowski - Kierownik Zespołu Utrzymania DPG Sławatycze tel. (83) 378-34-98, kom. 509-748-420, e-mail: dpgslawatycze@lzopg.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025