Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup materiałów eksploatacyjno-spawalniczych do spawarek |
Data zamieszczenia: | 2025-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PGE GiEK SA/Centrala/Sekcja Realizacji Zakupów przy Oddziale Elektrownia Opole ul. Elektrowniana 25 45-920 Opole powiat: Opole +48 77 423 5339 Halina.Olejniczak@gkpge.pl https://swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/98188/details |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 77 423 5339 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup materiałów eksploatacyjno-spawalniczych do spawarek MIG/MAG/TIG i uchwytów spawalniczych dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole Opis zamówienia: Zakup materiałów eksploatacyjno-spawalniczych do spawarek MIG/MAG/TIG i uchwytów spawalniczych dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole: zgodnie z załącznikiem nr 2 Opisem przedmiotu zamówienia. Dokument nr: POST/GEK/CSS/FZR-ELO/02672/2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 23-05-2025 13:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/98188/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 23-05-2025 13:00 Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji zamówienia: : PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole, Ul. Elektrowniana 25, 45-920 Opole Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty wystawienia Zamówienia. Uwagi: Dodatkowe informacje: 1. Nazwa postępowania: ,,Zakup materiałów eksploatacyjno-spawalniczych do spawarek MIG/MAG/TIG i uchwytów spawalniczych dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole". 2. Numer postępowania: POST/GEK/CSS/FZR-ELO/02672/2025. 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony. 4. Rodzaj zamówienia: dostawa. 5. Opis Przedmiotu zamówienia: Zakup materiałów eksploatacyjno-spawalniczych do spawarek MIG/MAG/TIG i uchwytów spawalniczych dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole: zgodnie z załącznikiem nr 2 Opisem przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza jedynie towar nowy, oryginalnie zapakowany. 10. Miejsce realizacji zamówienia: PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole, ul. Elektrowniana 25, 45-920 Opole. 11. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty wystawienia Zamówienia. 12. Gwarancja 24 miesiące - pozostałe Warunki określone w ,,OWZ" (Ogólne Warunki Zamówienia) - dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe 13. Termin składania Ofert: do 23-05-2025r. do godz. 13:00. 14. Podstawy do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 14.1. O udzielenie Zakupu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 14.1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.Dz. U. z 2024 r., poz. 507 z późn. zm ). oraz z art. 5 k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.) 14.1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanki wskazanej w pkt. 6.3.4.2. lit. o Procedury Zakupy w PGE GiEK S.A. PROC 10032/H, tj. Wykonawca został umieszczony na liście LWZW (Lista Wykonawców, z którymi współpraca została czasowo zawieszona). 14.2. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, określonych w pkt. 14.1.1. powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z Ofertą: 14.2.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zakupowego o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek z art. 5 k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), a także nie zachodzi w odniesieniu do Wykonawcy (a jeśli dotyczy również Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie Zamówienia) żadna z przesłanek z art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j.Dz. U. z 2024 r., poz. 507 z późn. zm ).- zawarte w Formularzu ofertowym składanym na Platformie Zakupowej SWPP2. UWAGA: W celu weryfikacji przesłanek wykluczenia, o których mowa w pkt. 8. Ogłoszenia jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej na wezwanie Zamawiającego złoży dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujących odpowiednio skład organów zarządzających, jednostkę dominującą Wykonawcy oraz beneficjentów rzeczywistych Wykonawcy. Identyfikacji beneficjenta rzeczywistego dokonuje się na podstawie złożonej przez Wykonawcę informacji z odpowiedniego rejestru zawierającego informację o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy o beneficjentach rzeczywistych Wykonawcy, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Postanowienia niniejszego punktu dotyczą również Podmiotów udostępniających zasoby, podwykonawców, dostawców gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia. 14.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oświadczył i zagwarantował, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia ani Wykonawca (w tym żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia), ani żaden z jego Podwykonawców/Dostawców/Podmiotów udostępniających zasoby, nie naruszą określonych w Rozporządzeniu (UE) 833/2014, Rozporządzeniu (UE) 765/2006 lub innych aktach prawnych obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej zakazów nabywania dostaw, usług lub robót budowlanych znajdujących się w lub pochodzących z Białorusi lub Rosji oraz zakazów przywozu lub transportowania produktów pochodzących lub wywożonych z Białorusi lub Rosji. Na potwierdzenie powyższego wymogu Wykonawca złoży stosowne Oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym dostępnym w Systemie Zakupowym GK PGE. W przypadku, gdy powyższy wymóg zawarty w niniejszym punkcie nie zostanie spełniony, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie pkt. 6.3.5.1 lit. e PROC 10032/H. 14.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku metodą spełnia/nie spełnia. 15. Opis sposobu przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w 1 (jednym) egzemplarzu - w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej SWPP2, za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty. Na kompletną Ofertę składają się: 15.1. Formularz ofertowy wypełniony za pośrednictwem Platformy Zakupowej SWPP2, 15.2. Dokumenty, Oświadczenia/Wykazy zostały określone w określone w ,,OWZ" (Ogólne Warunki Zamówienia) - dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe . 16. Wyjaśnienia i modyfikacja Ogłoszenia: Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Ogłoszenia oraz o zmianę terminu do złożenia oferty. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące treści Ogłoszenia należy kierować poprzez platformę zakupową SWPP2, w zakładce "Pytania i odpowiedzi". 17. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami: Korespondencję należy kierować drogą elektroniczną poprzez Platformę Zakupową SWPP2 lub na podany poniżej adres e-mail; Osobą uprawnioną do kontaktu jest Halina Ewa Olejniczak tel. 77 423 53 39, e-mail: halina.olejniczak@gkpge.pl 18. Miejsce składania ofert: 18.1. Zamawiający informuje, że Postępowanie o Zamówienie niepubliczne będzie prowadzone z wykorzystaniem Systemu Zakupowego. 18.2. Aby złożyć Ofertę w Postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do dokonania rejestracji w Systemie Zakupowym dostępnym pod adresem: https://swpp2.gkpge.pl. System Zakupowy jest zintegrowany z platformą OnePlace firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. Zamawiający informuje, iż przy pierwszym logowaniu się Wykonawców do Systemu, konieczne jest przejście przez ścieżkę rejestracji do strefy dostawców OnePlace. Zamawiający informuje, że proces weryfikacji Wykonawcy może potrwać do 3 dni. 18.3. Wszelkie informacje dotyczące sposobu rejestracji i logowania do Systemu Zakupowego znajdują się pod wyżej wskazanym adresem internetowym w zakładce Pytania i odpowiedzi/FAQ" oraz w zakładce ,,Dokumenty", folder ,,Poradniki dla użytkowników końcowych", a także pod linkiem: https://pgegiek.pl/przetargi/Przetargi-zakupowe w dokumencie ,,Szczegółowa instrukcja korzystania z Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców". 18.4. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się do Systemu Zakupowego Wykonawcy uzyskują możliwość składania wniosków, Ofert i zadawania pytań Postepowaniu. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami, a Zamawiającym będzie odbywała się za pomocą funkcjonalności Systemu. System umożliwia między innymi dokonywanie czynności złożenia Oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu, wycofania Oferty lub wniosku złożenia pytań do Postępowania. 18.5. Za datę złożenia Oferty, wniosku, zawiadomienia, dokumentu elektronicznego, oświadczenia lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę przekazania (złożenia) w Systemie Zakupowym do Zamawiającego. Moment złożenia Oferty/wniosku/informacji następuje wraz z zakończeniem procesu składania tj. kliknięciu na przycisk ,,Złóż wniosek/Ofertę", elektronicznym podpisaniu formularza wniosku/Oferty i wyświetleniu przez system komunikatu ,,Oferta złożona poprawnie". W sekcji ,,Podsumowanie" na formularzu ofertowym wyświetli się dokładna data i godzina złożenia wniosku/Oferty w polu ,,Data". 18.6. Użytkownik Systemu ze strony Wykonawcy powinien posiadać stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub mieć prawo do reprezentowania Wykonawcy, w imieniu i na rzecz którego korzysta z Systemu. Za wszelkie działania i zaniechania Użytkownika Wykonawca odpowiada jak za swoje działania i zaniechania. 18.7. Zamawiający informuje, że czas na serwerach, na których uruchomiony jest System Zakupowy, jest zsynchronizowany z wzorcem czasu określanym przez Główny Urząd Miar (GUM). Serwery czasu uruchomione przez GUM wyznaczają czas administracyjny w Polsce. 18.8. Wymagania techniczne dla sprzętu komputerowego wskazane są w Systemie Zakupowym w zakładce ,,Pytania i odpowiedzi/FAQ", oraz w zakładce ,,Dokumenty", folder ,,Poradniki dla użytkowników końcowych", a także pod linkiem: https://pgegiek.pl/przetargi/Przetargi-zakupowe, w dokumentach: ,,Szczegółowa instrukcja korzystania z Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców" oraz ,,Podpis elektroniczny - instrukcja". 18.9. Instrukcje dla Wykonawców dotyczące składania Ofert/wniosków, składania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w ,,Szczegółowa instrukcja korzystania z Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców" oraz ,,Podpis elektroniczny - instrukcja", dostępnych w Systemie Zakupowym w zakładce ,,Pytania i odpowiedzi/FAQ" i zakładce ,,Dokumenty", folder ,,Poradniki dla użytkowników końcowych", a także pod linkiem: https://pgegiek.pl/przetargi/Przetargi-zakupowe w dokumentach: ,,Szczegółowa instrukcja korzystania z Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców" oraz ,,Podpis elektroniczny - instrukcja". 18.10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych (zamieszczanych) za pośrednictwem Systemu Zakupowego wynosi 150 MB. Zamawiający określił dopuszczalny format plików zamieszczanych w Systemie jako: Xls, xlsx, doc, docx, pptx, pdf, xml, rar, zip, gif, jpg, dwg, tif, tiff, txt, rtf, jpeg, bmp, ath, kst, png, asic, cades, xades, pades, 7z, mp4, msg, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. 18.11. Zamawiający informuje, że pliki dołączane do Systemu Zakupowego przez Wykonawców są sprawdzane oprogramowaniem antywirusowym. 18.12. Wsparcie techniczne dla Wykonawców w zakresie obsługi Systemu Zakupowego jest dostępne poprzez Usługę Help Desk dla Wykonawców: ? Infolinia: +48 22 576 87 87 ? e-mail: helpdesk.zakupy@gkpge.pl ? Godziny pracy: Help Desk Systemu Zakupowego dostępny jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). ? Zakres wsparcia dostępny na: https://pgegiek.pl/przetargi/Przetargi-zakupowe 18.13. System Zakupowy po upływie terminu składania Ofert nie dopuści możliwości złożenia Oferty, tym samym zaleca się przygotowanie i złożenie Oferty z odpowiednim wyprzedzeniem. 19. Termin związania z ofertą: Preferowany termin związania ofertą wynosi 60 dni, licząc od daty upływu terminu składania ofert. 20. Kryterium oceny ofert: Kryterium oceny ofert stanowi cena netto - waga 100% . 21. Informacje dotyczące zawarcia Umowy/udzielenia Zamówienia: 21.1. Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, Zamawiający udzieli Zamówienia, na warunkach określonych w niniejszym Postępowaniu. 21.2. Wykonawca posiada i będzie utrzymywał przez cały okres realizacji Zamówienia ważne ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej ogólnej oraz odpowiedzialności zawodowej wymaganych w związku z pracami wynikającymi z Zamówienia. 21.3. Zamawiający udostępnia Ogólne Warunki Zamówienia dostępne na stronie: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe , w którym zawarte są wszystkie zapisy formalno-prawne. 21.4. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji w dniu jego przekazania przez Zamawiającego. Brak przyjęcia zamówienia do realizacji w w/w terminie może być przez Zamawiającego uznane za uchylanie od zawarcia zamówienia co skutkować może umieszczeniem Wykonawcy na liście Wykonawców niekwalifikowanych. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w w/w terminie może skutkować odmową przyjęcia dostawy/wykonania zamówienia przez Zamawiającego. 21.5. Niedotrzymanie w/w terminu może zostać potraktowane, jako uchylanie się od zawarcia Umowy/Zamówienia. 21.6. Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana jako Najkorzystniejsza Oferta uchyla się od zawarcia Umowy zakupowej/podpisania Zamówienia, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych Ofert, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia Postępowania zakupowego. 21.7. Płatność: Fakturowanie jednoetapowe. 21.8. Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru podpisany obustronnie przez Wykonawcę i Zamawiającego. 21.9. Faktura będzie płatna w ciągu 30 dni od daty otrzymania jej przez Zamawiającego. Za 30-sty dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia konta Zamawiającego. 21.10. Faktura, rachunek lub faktura, rachunek korygujący wystawiony winien być: PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna, ul. Węglowa 5, 97-400 Bełchatów, Oddział Elektrownia Opole, ul. Elektrowniana 25, 45-920 Opole, NIP: 769-050-24-95. 21.11. Faktura, rachunek lub faktura, rachunek korygujący wysłany winien być na adres : ArchiDoc S.A. ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów lub efaktura.giek@archidoc.pl 21.12. Zamawiający nie udziela zaliczek. 21.13. Szczegółowe zasady płatności zostały ujęte w ,,OWZ" (Ogólne Warunki Zamówienia) dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe 21.14. Rozliczenie z Wykonawcą prowadzone będzie w polskich złotych (PLN). 21.15. Zamawiający informuje, że najpierw dokona oceny Ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego Oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu i czy zawiera Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania. Jeżeli wobec Wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia lub Wykonawca ten nie załączył Oświadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postępowania, Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny Ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje badania kolejnego Wykonawcy, którego Oferta została najwyżej oceniona w zakresie braku podstaw wykluczenia i załączonego Oświadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postępowania. Zamawiający kontynuuje procedurę ponownego badania i oceny Ofert, do momentu wyboru Najkorzystniejszej Oferty albo unieważnienia Postępowania zakupowego. 22. Negocjacje handlowe: 22.1. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych, ofert które nie podlegają odrzuceniu. 22.2. Termin i miejsce negocjacji zostaną uzgodnione drogą elektroniczną lub telefoniczną. Negocjacje i aukcja elektroniczna prowadzone są przez platformę zakupowa SWPP. 22.3. Negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze Stron nie może bez zgody drugiej Strony ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami 23. Informacje dodatkowe: 23.1. W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,Rozporządzenie" lub ,,RODO"), informujemy, że komunikat dot. przetwarzania danych osobowych, dostępny jest na stronie internetowej https://pgegiek.pl/ochrona-danych-osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią tego komunikatu. 23.2. Zamawiający informuje, że stosuje tzw. ,,procedurę odwróconą" tzn. najpierw dokona oceny Ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego Oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunek udziału w postępowaniu zakupowym. 23.3. PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny. 23.4. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia Postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej. 23.5. Warunkiem zakończenia Postępowania zakupowego i udzielenia zamówienia jest uzyskanie wymaganej zgody organów GiEK, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed przekazaniem zaproszenia. 23.6. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem zamówienia, w tym również treść i warunki projektu Zamówienia, mają charakter poufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępniane osobom trzecim przez Wykonawcę jedynie za zgodą Zamawiającego. 23.7. Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych w niniejszym dokumencie, zaś w zakresie w nim nieuregulowanym stosuje się zapisy zamieszczone w Procedurze Zakupów PGE GiEK S.A. (PROC 10032/H) obowiązującej od dnia 21-11-2024 r. oraz Dobrych Praktykach Zakupowych, z uwzględnieniem Kodeksu Postępowania dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE dostępnych na stronie: https://pgegiek.pl/przetargi/Przetargi-zakupowe jak również postanowienia Kodeksu Cywilnego. Wykonawca przystępując do udziału w Postępowaniu zakupowym oświadcza, że zapoznał się z zasadami określonymi w ww. dokumentach. Wykonawca zapewnia, że w swojej działalności będzie przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa oraz postanowień ww. dokumentów, ponadto dołoży należytej staranności, aby jego pracownicy, współpracownicy, podwykonawcy lub osób przy pomocy których będzie świadczył usługi/dostawy/roboty. 23.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił i zagwarantował, że w ramach wykonywania umowy ani Wykonawca (w tym żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia), ani żaden z jego Podwykonawców/Dostawców/Podmiotów udostępniających zasoby, nie naruszą określonych w Rozporządzeniu UE 833/2014, Rozporządzeniu UE 765/2006 lub w innych aktach prawnych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, zakazów nabywania dostaw, usług lub robót budowlanych znajdujących się w lub pochodzących z Białorusi lub Rosji oraz zakazów przywozu lub transportowania produktów pochodzących lub wywożonych z Białorusi lub Rosji. Na potwierdzenie powyższego wymogu Wykonawca złoży stosowne Oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym dostępnym w Systemie Zakupowym GK PGE. W przypadku, gdy powyższy wymóg zawarty w niniejszym punkcie nie zostanie spełniony, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie pkt. 6.3.5.1 lit e PROC 10032/H. Załączniki: Załącznik nr 1 - Wzór Protokołu odbioru, Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia. Kontakt: Osoba kontaktowa: Halina Olejniczak Adres mailowy do osoby kontaktowej: Halina.Olejniczak@gkpge.pl Telefon do osoby kontaktowej: +48 77 423 5339 |
© eurobudowa.pl 2004-2025