Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Rozbiórka parterowego budynku o konstrukcji drewnianej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbiórka parterowego budynku o konstrukcji drewnianej

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Przesmyki
ul. 11 Listopada 13
08-109 Przesmyki
powiat: siedlecki
tel./fax 25 641 23 11, 25 641 23 22
gmina@przesmyki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Przesmyki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 25 641 23 1
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia
Gmina Przesmyki zainteresowana jest zleceniem rozbiórki parterowego budynku
o konstrukcji drewnianej zlokalizowanego na działce ewidencyjnej 516 w miejscowości Łysów
gm. Przesmyki.
Szczegółowy zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania związanych
z rozbiórką przedstawia się następująco:
1. Rozbiórka budynku wraz z fundamentami.
2. Wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac rozbiórkowych
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności Ustawą o odpadach
(Dz.U. 2023 poz. 1587). Materiały szkodliwe należy utylizować poprzez firmy
specjalistyczne posiadające stosowne uprawnienia. Potwierdzenia utylizacji materiałów
porozbiórkowych w tym KPO (karta przekazania odpadów) należy przedstawić
Zamawiającemu przed komisyjnym odbiorem końcowym.
3. Rekultywacja terenu po robotach rozbiórkowych poprzez wyrównanie terenu.
4. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
IV. Zamawiający informuje, że
Siedleckiego.
rozbiórka budynku została zgłoszona do Starosty

Dokument nr: IZP.271.2.24.2025

Otwarcie ofert: XI. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Przesmykach dnia 22.05.2025 r. o godz. 10:30

Składanie ofert:
W związku z powyższym, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani wykonaniem w/w prac,
proszę w terminie do 22.05.2025 r. do godz. 10:00 złożyć ofertę osobiście, przesłać
listownie na adres Urząd Gminy w Przesmykach Ul. 11 Listopada 13; 08-109 Przesmyki
lub elektronicznie na adres gmina@przesmyki.pl .

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 dni od dnia przekazania terenu budowy w
zakresie wykonania robót rozbiórkowych i uprzątających oraz w terminie do 40 dni w
zakresie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Przekazanie terenu budowy nastąpi w ciągu 7 dniu od daty podpisania umowy.

Wymagania:
II. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego realizowane jest w trybie zapytania
ofertowego - zakup wyłączony z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień
publicznych (art.2 ust.1 pkt.1)
V. Przed złożeniem oferty, oferent powinien przeprowadzić wizję lokalną i uwzględnić koszty
wszystkich prac niezbędnych do wykonania powyższej usługi w tym koszty utylizacjiodpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac rozbiórkowych oraz wartość
odzyskanych materiałów budowlanych w złożonej ofercie. Cena za wykonanie robót
będzie traktowana jako cena ryczałtowa i nie będzie możliwości jej zmiany po przyjęciu
oferty i podpisaniu stosownej umowy.
VII.Zamawiający przewiduje płatność po wykonaniu zleconych robót. Termin płatności
faktury do 14 dni od daty poprawnie wystawionej faktury.
VIII. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym do niniejszego zapytania
formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.
IX. Formularz ofertowy musi być podpisany przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do
reprezentowania Wykonawcy) lub pełnomocnika (pełnomocnictwo winno zostać złożone
wraz z ofertą) ważnym podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub tradycyjnie
papierowo w zależności od sposobu przesyłania oferty.
XIII. Termin związania ofertą - 30 dni.
XIV. Kryteria oceny ofert: cena 100%
XV. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia procedury bez podawania
przyczyn oraz przeprowadzenie negocjacji uzupełniających.
XVI. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Zamawiający
przekaże
za
pośrednictwem
strony
internetowej
https://ugprzesmyki.bip.gov.pl/ i prześle drogą elektroniczną na adresy Wykonawców.
XVII. Zamawiający weryfikuje i wyklucza z postępowania wykonawcę na podstawie art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. 2024 poz.507), tj:
1)
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3;2)
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24
lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3)
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.
U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący
taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3.

Uwagi:
XVIII. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Przesmyki, ul. 11 Listopada
13, 08-109 Przesmyki, adres e-mail: gmina@przesmyki.pl nr tel. 25 641 23 11.
2. Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących
przetwarzania Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu
praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data-
partners.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego z wyłączeniem Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych tj. udzielenie zamówienia publicznego na: rozbiórkę
parterowego budynku o konstrukcji drewnianej zlokalizowanego na działce
ewidencyjnej 516 w miejscowości Łysów gm. Przesmyki.
4. . W przypadku wyboru Państwa oferty dane osobowe przetwarzane w celu związanym
z realizacją umowy w sprawie ww. zamówienia publicznego.
5. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO oraz
art. 6 ust. 1 lit. b RODO, Ustawa dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz Ustawa
z dnia 27 sierpnia 2009 r o finansach publicznych.
6. Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich
otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą zostać ujawnione
podmiotom, które przetwarzają dane osobowe na podstawie zawartych umów
powierzenia. Dane mogą być także przekazane podmiotowi świadczącemu usługi
pocztowe.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat .8. Posiadają Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych
osobowych, ich sprostowania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak podania danych uniemożliwi
uczestnictwo w ww. postępowaniu.

Kontakt:
XII. Osoby do kontaktu: Anna Krzymowska, Ewelina Omelańczuk tel. 25 6412322 w. 113.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.