wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie rzeźby |
Data zamieszczenia: | 2025-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 05-800 Pruszków powiat: pruszkowski tel. 22 735 87 10 bzp@miasto.pruszkow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Pruszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 735 87 10 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego: ,,wykonanie dzieła realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego (projekt ,,Przerwa w tańcu - folk ławeczka") w postaci rzeźby w pozycji siedzącej przedstawiającej dziewczynkę w stroju ludowym". I. Zakres prac: - Rzeźba w skali 1:1 ma przedstawiać postać ok. 12 letniej dziewczynki w stroju ludowym (łowickim), - wykonanie projektu, - wykonanie odlewu, - transport, - montażu figury z brązu. Figura ma być zamontowana na istniejącej ławce w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.. Dokument nr: BZP.271.31.2025.ZO Składanie ofert: VII. Miejsce składania ofert. 1/ Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta Pruszkowa, Ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 1 znajdującej się na parterze budynku. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 23.05.2025 r. godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość prac związanych z realizacją zamówienia terminie do dnia 15.12.2025 r. Wymagania: III. Warunki udziału: a. Wykonawca powinien posiadać zdolność techniczną, sytuację ekonomiczną lub finansową do wykonania zamówienia. b. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ,,ustawą Pzp". IV. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza cenowo - ofertowego /załącznik nr 1/. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego /załącznik nr 1/ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji /załącznik Wykonawcy/ (jeżeli dokumenty znajdują się w formie elektronicznej pod adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych wskazanym przez Wykonawcę, Zamawiający uzyska dokument we własnym zakresie). 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie /załącznik Wykonawcy/. Kopie dokumentów należy poświadczyć ,,za zgodność z oryginałem" podpisać i opatrzyć imienną pieczątka (przez osoby uprawnione). V. Informacje o sposobie porozumiewania się, oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy mogą przekazywać drogą elektroniczną na mail: bzp@miasto.pruszkow.pl 3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy. 4. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zaklejonej kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru: ,,BZP.271.31.2025.ZO - Wykonanie rzeźby dziewczynki siedzącej na ławce" 5. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. VIII. Opis sposobu obliczania ceny. 1. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia ,,formularza cenowo - ofertowego" określenia w nim ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Cena oferty jest ceną ryczałtową. 3. Wynagrodzenie winno być sporządzone o wiedzę własną, po zapoznaniu się z warunkami realizacyjnymi w terenie. 4. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu Zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę. 5. Cena określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zostaje określona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom. 6. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich , cyfrowo i słownie (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku). 7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN. IX. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie. X. Informacje o formalnościach. 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu cenowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę. 2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania. 3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 4. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość ofert przekroczy wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia. XI. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę) siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, zostanie przekazana Wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. Uwagi: Godziny pracy UM: - poniedziałek w godz. 8.00 - 18.00. - wtorek, środa, czwartek w godz. 8.00 - 16.00. - piątek w godz. 8.00 - 14.00. XII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - klauzula informacyjna. 17.1/ Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 17.2/ Dane osobowe, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Topolowej 10 w Pruszkowie. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 17.3/ Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 17.4/ Dane osobowe zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 17.5/ Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: - obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; - obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. 17.6/ W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia została zawarta pod treścią zawierającą dane osoby trzeciej - załącznik nr 1 do ZO - Formularz cenowo - ofertowy. 17.8/ Zamawiający informuje, że: a/ udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących oraz naruszeń prawa) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Oznacza to, że na zamawiającym ciąży obowiązek udostępnienia danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, jedynie w celu skorzystania ze środków ochrony prawnej i wnioskujący o ich udostępnienie powinien posiadać legitymację do wniesienia odwołania, sprzeciwu lub przystąpienia. Udostępnienie może mieć miejsce do upływu terminu na wniesienie środków ochrony prawnej; b/ udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; c/przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; d/ skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; e/ w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. f/ w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. Kontakt: VI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. - Biuro Zamówień Publicznych - tel. 22 735 87 10 |
© eurobudowa.pl 2004-2025