Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Realizacja usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Jaworze
Rynek 1
59-400 Jawor
powiat: jaworski
Telefon +48 76 870 20 21, Fax (76) 870 22 02
ewa.poplawska-czech@jawor.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jawor
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon +48 76 870 2
Termin składania ofert: 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
Gmina Jawor zaprasza do składania ofert na realizację usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, polegającej na sprawowaniu kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym:
,,Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Jaworze"
Postępowanie o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt. 1 (Dz.U.
2024 póz. 1320)
2. Opis zadania:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn./'Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Jaworze".
Cmentarz Komunalny w Jaworze znajduje się w Jaworze przy Ul. J. Słowackiego, działki nr 191, 205 i 207 Obręb nr 4 Ogrody.
Link do postępowania nr ZP.271.3.2025 Rozbudowa cmentarza komunalnego wraz z przebudową kolumbarium w ramach zadania pn. ,,Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Jaworze": https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064142.
Pod tym adresem znajduje się dokumentacja projektowa dla zadania.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę na zasadach i warunkach określonych w niniejszym zaproszeniu oraz w umowie (wzór umowy stanowi załącznik do zaproszenia).
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za nadzór nad prawidłowością wykonania robót budowlanych i zgodnością z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie środków technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
Szczegółowy opis zapytania:
Nadzór, polegający w ujęciu ogólnym na zarządzaniu procesem inwestycyjnym,
obejmował będzie m.in. wykonywanie niżej wymienionych zadań i obowiązków:
1. Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz z przepisów szczególnych,
2. Współpraca z autorem dokumentacji projektowej,
3. Zatwierdzanie lub odrzucanie zaproponowanych przez Wykonawcę Inwestycji rozwiązań, weryfikacja zaproponowanych do wbudowania materiałów i urządzeń, w tym sprawdzanie poprawności wykonywania prac,
4. Sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd. w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających wymaganych certyfikatów,
5. Przedkładanie Zamawiającemu/Inwestorowi sprawdzonych obmiarów i kosztorysów powykonawczych,
6. Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji Inwestycji z dokumentacją projektową, przepisami ogólnie obowiązującego prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
7. Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru i kontrola budowy na każde żądanie Zamawiającego,
8. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
9. Kontrola zgodności wykonywanych praz z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
10. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
11. Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych oraz reprezentowanie Zamawiającego/Inwestora przed Wykonawcą oraz przed organami uprawnionymi do kontroli Inwestycji. Częstotliwość narad koordynacyjnych zależna będzie od postępu robót i od zaistniałych problemów występujących przy realizacji robót,
12. Wstrzymanie robót na skutek wykrytych zagrożeń,
13. Powiadomienie Zamawiającego/Inwestora o wystąpieniu konieczności wykonania robót dodatkowych/uzupełniających, które nie zostały przewidziane w umowie z Wykonawcą, celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy, przy czym Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania Wykonawcy poleceń dotyczących wykonania robót dodatkowych/uzupełniających,
14. Sprawdzanie kompletności i prawidłowości dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru, w tym wymaganych prób i badań laboratoryjnych potwierdzających osiągnięcie zakładanych parametrów przy odbiorach częściowych i końcowych oraz instrukcji użytkowania obiektu,
15. Weryfikacja wykonania robót zaległych oraz usuwania wad i usterek w terminie wskazanym w protokole,
16. Nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi na wezwanie Zamawiającego,
17. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
18. Zapewnienie prawidłowego nadzoru dla przewidzianego w dokumentacji rozruchu basenu, w tym w szczególności nadzór nad prowadzonymi testami technologicznymi rozruchu,
19. Opiniowanie wystąpień Wykonawcy robót o zmianę umowy oraz analizowanie i opiniowanie skutków wprowadzenia zmian umowy tj. m.in. terminowych, formalnych, prawnych,
20. Na wypadek rozwiązania umowy z dotychczasowym Wykonawcą robót budowlanych objętych nadzorem, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania realizacji robót prowadzonych przez Wykonawcę kontynuującego roboty wcześniej rozpoczęte (dla których ustanowiono nadzór).
3. Zdolność techniczna lub zawodowa:
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej trzy podobne usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją o wartości robót min. 500.000,00 zł brutto obejmującą budowę/przebudowę obiektu użyteczności publicznej, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
o Koordynator zespołu inspektorów nadzoru - posiada odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w zarządzaniu budową w charakterze kierownika (menedżera) zespołu, kierownika projektu lub na stanowisku równorzędnym dla minimum jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie/przebudowie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o wartości robót min. 100.000,00 zł. brutto,
o Inspektor nadzoru robót drogowych - posiada odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych w charakterze inspektora nadzoru co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie/przebudowie dróg lub chodników o nawierzchni z kostki betonowej o wartości robót min. 100.000,00 zł. brutto,
? Inspektor nadzoru robót sanitarnych - posiada odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu robót sanitarnych w charakterze inspektora nadzoru co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie/przebudowie sieci wod-kan o wartości robót min. 50.000,00 zł. brutto,
? Inspektor nadzoru robót elektrycznych i teletechnicznych - posiada odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych oraz teletechnicznych i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu robót elektrycznych lub teletechnicznych w
charakterze inspektora nadzoru co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie/przebudowie oświetlenia ulicznego o wartości robót min. 50.000,00 zł brutto,
PRZEZ UPRAWNIENIA BUDOWLANE rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego (rozdz. 2 Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie) oraz w Rozporządzeniu Przygotowania Zawodowego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. póz. 1646 ze zm.)
o Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji.

CPV: 71.31.00.00-4, 71.24.70.00- 1, 71.24.80.00- 8

Dokument nr: GK.272.26.2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert w dniu 20 maja 2025 r. o godz. 12.30.

Składanie ofert:
Oferty cenowe na załączonym formularzu należy składać w formie elektronicznej na bazie konkurencyjności, a w przypadku ewentualnej awarii sytemu na adres: ewa.poplawska-czech@jawor.pl do dnia 20 maja 2025 r. do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia.
Przewidywany termin wykonania zamówienia: do 7 miesięcy od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę prac, przy czym termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na dzień podpisania przez komisję odbiorową pozytywnego protokołu końcowego odbioru robót.
W sytuacji gdy termin realizacji robót budowlanych zostanie przesunięty, termin obowiązywania umowy na nadzór również ulegnie przesunięciu, bez możliwości uzyskania dodatkowego wynagrodzenia.

Wymagania:
2. Do złożonej oferty Wykonawca dołączy wykaz osób oraz dokumenty potwierdzające posiadania stosownych uprawnień, przynależność do izby samorządu zawodowego oraz potwierdzenie posiadania stosowanej polisy OC.
3. Wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert częściowych.
4. Kryterium oceny:
1. Kryteria oceny ofert: Cena - 100%
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Kryterium: cena (waga kryterium 100%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium ceny zastosowany zostanie poniższy wzór:
Pc=Cn/Cb x 100
gdzie:
Pe - punkty za cenę,
Cn - najniższa cena brutto, spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cb - cena brutto oferty badanej.
3. Wynik:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów za cenę oraz spełni warunki stawiane przez Zamawiającego Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Oferta oraz załączniki winny być sporządzone w języku polskim, uzupełnione i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3. Ofertę oraz załączniki do niej składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. W procesie składania oferty i załączników, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub elektroniczny podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do Zamawiającego.
5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Cena wskazana w formularzu musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedłoży prawidłową sporządzoną i najkorzystniejszą ofertę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
8. Postanowienia końcowe:
1. Niniejsze zaproszenie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
3. Niezwłocznie po sprawdzeniu ofert Zamawiający poinformuje wszystkich oferentów o wyborze oferty najkorzystniejszej.
4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą o wyborze oferty i wyznaczy termin podpisania umowy.
5. Termin związania z ofertą 30 dni od dnia otwarcia ofert.
6. Oferta Wykonawcy, który nie spełni ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie odrzucona.

Kontakt:
6. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami z ramienia Zamawiającego są:
1. Leszek Świątkowski - tel. 76 870-20-21 wew. III, lub 605-058-103 e-mail: leszek.swiatkowski@jawor.pl.
Informacje dotyczące postępowania będą udzielane w dni robocze w godzinach pracy
urzędu:
o poniedziałek-czwartek - 7.30-15.30,
o piątek - 7.00-15.00.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.