Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wynajem, dostawa, montaż, obsługa i demontaż konstrukcji scenicznych, sprzętu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem, dostawa, montaż, obsługa i demontaż konstrukcji scenicznych, sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: WARSZTATY KULTURY w Lublinie
ul. Grodzka 5a
20-112 Lublin
powiat: Lublin
tel./fax (81) 533 08 18
sekretariat@warsztatykultury.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax (81) 533 08
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wynajem, dostawa, montaż, obsługa i demontaż
konstrukcji scenicznych, sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego, na potrzeby
realizacji koncertów podczas imprezy pod nazwą: Noc Kultury
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem, dostawa, montaż, obsługa i demontaż
konstrukcji scenicznych, sprzętu oświetleniowego i aparatury nagłośnieniowej na
potrzeby realizacji koncertów i występów artystycznych podczas Festiwalu Noc Kultury
2025 w 3 lokalizacjach.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania
ofertowego.
3. Zamawiający określa następujące części przedmiotowego zapytania ofertowego:
1) Część nr 1. Dziedziniec Zamku Muzeum Narodowego w Lublinie (Koncerty i występy
artystyczne - występy na szarfach).
2) Część nr 2. Dziedziniec Archiwum Państwowego (koncerty)
3) Część nr 3. boisko Zespołu Szkół Ekonomicznych im. A. i J. Vetterów w Lublinie
(Koncerty muzyki hip-hop/rap)
5. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub dwie lub jedną.
6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia
podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówień uzupełniających,
stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na
powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

CPV: 79.95.21.00-3, 92.37.00.00-5

Dokument nr: WK-IV.271.6.2025

Składanie ofert:
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
Skan podpisanej oferty wraz z załącznikami należy przesłać na adres e-mail:
sekretariat@warsztatykultury.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert:
Dnia 22 maja 2025 r., godz. 14.00.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
Do niniejszego postępowania ma zastosowanie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września
2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 - dalej ustawa).
Wartość szacunkowa zamówienia wynosi poniżej 130 000 zł.
IV. Warunek udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert
wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia, polegające na kompleksowej obsłudze
technicznej koncertów, przy czym co najmniej jedno z wydarzeń musiało mieć charakter
plenerowy. Wartość każdego z zamówień musiała wynosić co najmniej 20 000 zł brutto.
2. W celu wykazania spełniania ww. warunku wykonawca złoży wraz z ofertą Wykaz
wykonanych usług wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
3. Oferta Wykonawca, który podlega wykluczeniu z realizacji umowy na podstawie art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwanarodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.), zostanie odrzucona przez
Zamawiającego.
V. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z wykonawcami
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1513) na
poniższy adres:
e-mail: sekretariat@warsztatykultury.pl
VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe (brutto). Cenę należy podać w złotych
polskich.
2. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizowania zamówienia
wynikające wprost z niniejszej dokumentacji jak również w niej nie ujęte, a bez których nie
można wykonywać zamówienia, w szczególności: koszt transportu, montażu, obsługi
technicznej, realizacji akustycznej i oświetleniowej, demontażu urządzeń po zakończeniu
imprezy, koniecznych zabezpieczeń na kable oraz noclegów i wyżywienia dla ekipy
technicznej, koszty zapewnienia maseczek/przyłbic dla personelu wykonawcy.
VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
A. Cena oferty (brutto): 100 %
Punktacja:
Liczba punktów = (najniższa cena : cena badanej oferty) x 100 pkt x 100 %
IX. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA BEZ
PODAWANIA PRZYCZYNY.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z wykonawcą w
celu doprecyzowania warunków realizacji zamówienia we wszystkich aspektach.
XI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści
niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku
wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem
podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana ustawowej stawki podatku VAT
2) istotne zmiany prawa powszechnie obowiązującego, wpływających na zasady
realizacji niniejszego zamówienia,3) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem
ofertowym;
4) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy
na skutek istotnych zmian w zakresie zrealizowanego przedmiotu zamówienia;
5) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, zmiany mogą
dotyczyć zakresu wykonywanego zamówienia i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty
odpowiadające cenie poszczególnego montowanego urządzenia, z których
Zamawiający rezygnuje;
6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu
cywilnego (tzw. rażąca strata);
7) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca
niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z zapytaniem
ofertowym;
8) W przypadku pkt 4, zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do zmienionej
umowy lub nowych zasad dotyczących realizacji umowy. W przypadku pkt 5, zmiany
mogą dotyczyć zakresu wykonywanych usług i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty
odpowiadające cenie usług, z których Zamawiający rezygnuje.
9) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej,
na zasadach określonych w warunkach umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający
może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej
zgody.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty
Wykonawcy:
1) w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w OPZ, spowodowaną
zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji,
pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia;
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na
zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia;
d) konieczność zrealizowania prac przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /
technologicznych niż wskazane w OPZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych
rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
e) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; pod warunkiem, iż
zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia;
2) w zakresie terminu w przypadku:
a) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie
awarii;
b) gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych
z przedmiotem zamówienia.
3) w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie
awarii;
b) gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z
przedmiotem zamówienia; pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia
wynagrodzenia;
4) zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych usług, od dotychczasowego wykonawcy,
nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione
łącznie następujące warunki:a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub
technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu,
usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie
kosztów dla zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie lub umowie ramowej.
4. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, w przypadku
wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których
mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz podczas jego realizacji,
skutkujących tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby niemożliwe
bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
5. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron
wyrażoną na piśmie w formie Aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

Uwagi:
XI. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych są Warsztaty Kultury w Lublinie [ul.
Grodzka 5a, 20-112 Lublin]
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy , przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
[skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego];
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO [prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego];
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.