wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pompa ciepła z osprzętem |
Data zamieszczenia: | 2025-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GK FORGE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Przemysłowa 10 43-440 Goleszów powiat: cieszyński +48 573 671 100 gficak@gkforge.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/229079 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Goleszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 573 671 100 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pompa ciepła z osprzętem Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-043C/23 - Zwiększenie konkurencyjności Firmy oraz łagodzenie skutków transformacji poprzez ulepszanie dotychczasowych procesów. Część 1 Pompa ciepła z osprzętem Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja pompy ciepła z osprzętem (1 sztuka) o poniżej podanych parametrach minimalnych: Minimalne parametry: - Moc urządzenia: 5 kW - Zakres pracy chłodzenie: -10°C do 50°C - Przepływ powietrza chłodzenie min: 750 m3/h - Przepływ powietrza ogrzewanie: 770 m3/h - Napięcie: 220-240 V - Czynnik chłodniczy R32 Dopuszcza się jedynie składanie ofert na fabrycznie nowe urządzenia/produkty i ich elementy (tzn. dotychczas nieużywane). Jeżeli w powyższym opisie przyjęto konkretne rozwiązania, w tym konkretne materiały, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania i materiały równoważne w zakresie parametrów, funkcjonalności i jakości. Okres gwarancji minimalna wymagana to 36 miesięcy, maksymalna oczekiwana to 60 miesięcy CPV: 42500000-1, 42511110-5, 45331000-6, 42500000-1, 42511110-5, 45331000-6 Dokument nr: 2025-59929-229079 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-05-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat cieszyński Gmina Goleszów Miejscowość Goleszów Termin realizacji umowy: maksymalnie do 30.06.2025 r. Miejsce realizacji: 43-440 Goleszów Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w następującym zakresie i w następujących przypadkach: a. Zmiany terminu realizacji umowy, w tym harmonogramu realizacji umowy wynikające z postanowień umowy o dofinansowanie Zamawiającego ze Śląskim Centrum Przedsiębiorczości, w tym jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia; b. W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, zmniejszenie wartości zamówienia); c. Zmian nazwy, siedziby firmy, zmiany teleadresowe, ilości i numerów kont bankowych Wykonawcy lub Zamawiającego (zmiany podmiotowe); d. Zmiany osób reprezentujących w trakcie realizacji umowy interesy Stron; e. Zmian przepisów obowiązującego prawa dotyczącego umowy; f. Ograniczenia zakresu usługi wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego lub innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; g. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym; h. Zmiany sposobu realizacji dostawy oraz pozostałych zobowiązań Wykonawcy, w szczególności w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożność zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne lub wewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy; jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostawy bądź pozostałych zobowiązań wynikających z umowy, to Strona ta powiadomi drugą stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku; powiadomienie to zostanie przekazane niezwłocznie od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach; i. Zmiany terminu i zakresu realizacji dostawy w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron umowy; j. Zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, pod warunkiem zgodności z postanowieniami zapytania ofertowego; k. Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; l. Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT lub podatku akcyzowego. Zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej obejmującej zgodę obu stron. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Złożona oferta powinna zawierać: 1. Nazwę i adres oferenta. 2. Wartość oferty w PLN - ogółem i w rozbiciu (cena netto, podatek VAT, cena brutto). Jeśli oferent przedstawi cenę wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy podaną cenę po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez Narodowy Bank Polski z dnia opublikowania niniejszego zapytania ofertowego. 3. Termin ważności oferty. 4. Informację o terminie realizacji zamówienia tj. ilości dni kalendarzowych realizacji zamówienia od momentu podpisania umowy (nie później niż do 30.06.2025 r.) 5. Informację o szybkości realizacji reakcji serwisowych tj. ilości godzin od powiadomienia sprzedawcy do przyjazdu serwisanta na miejsce gdzie jest zainstalowana pompa ciepła z osprzętem w ramach dni roboczych w godzinach od 8.00 do 16.00 (minimalna oczekiwana ilość godzin 10, maksymalna wymagana ilość godzin 40). 6. Informację o długości oferowanego okresu gwarancji (okresu serwisowania) w miesiącach liczonych od momentu odbioru końcowego (zgodnie z protokołem odbioru), minimalna wymagana to 36 miesięcy, maksymalna oczekiwana to 60 miesięcy. 7. Informację, że oferowane urządzenie spełnia wszystkie parametry wymienione w punkcie II zapytania ofertowego. 8. Informację, że podczas uzgodnienia treści umowy, realizacji zamówienia, okresu gwarancji, Oferent zobowiązuje się do maksymalnego ograniczenia zużycia surowców m.in. takich jak papier, tusze, tonery, paliwo w procesach transportu i logistyki. 9. Załącznik w postaci oświadczenia dotyczącego braku konfliktu interesów, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 1. 10. Załącznik w postaci oświadczenia dotyczącego stosowania ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, a także rozporządzenia (UE) dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 2. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wyjaśniamy, że komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a oferentem/dostawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą portalu Bazy Konkurencyjności (BK2021). Oferta wraz z załącznikiem powinna być złożona za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności (BK2021). W przypadku braku spełnienia powyższych warunków - oferta nie będzie brana pod uwagę podczas wyboru dokonywanego przez Zamawiającego. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z Wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert według własnego uznania (jeśli zajdzie taka konieczność), do anulowania zapytania ofertowego oraz do unieważnienia postępowania ofertowego wraz z podaniem przyczyny. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania jakiejkolwiek oferty w szczególności w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności (anulowanie, unieważnienie lub zamknięcie postępowania bez wyboru oferty) Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy na realizację usługi. Oferent jest zobowiązany do podpisania umowy w wypadku wyboru jego oferty w wyniku postępowania wyboru ofert. O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem BK2021. Zaznacza się, że oferty, które zostaną doręczone po terminie nie będą brane pod uwagę. Informujemy, że zamówienie ma zostać udzielone w ramach projektu, w którym Zamawiający jest zobowiązany do stosowania zapisów umowy o dofinansowanie oraz Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, w tym sekcji 3.2.2 ,,Postępowanie o udzielenie zamówienia" ww. Wytycznych. W związku z powyższym informujemy, że należy podjąć odpowiednie środki, aby skutecznie zapobiegać konfliktom interesów, a także rozpoznawać i likwidować je, gdy powstają w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia lub na etapie wykonywania zamówienia - by nie dopuścić do zakłócenia konkurencji oraz zapewnić równe traktowanie wykonawców. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie w szczególności nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm. Osoby te składają oświadczenie o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcami na bezstronność postępowania, polegających na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Informujemy, że zamówienie ma zostać udzielone w ramach projektu, w którym Zamawiający jest zobowiązany do stosowania: 1. Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835 z późniejszymi zmianami), w szczególności art. 7 ust. 1 ww. ustawy. 2. Rozporządzenia (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), ustanawiającego ogólnounijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach udzielanych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-05-16 Data ostatniej zmiany 2025-05-16 16:21:48 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena: 50 % Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji zamówienia (ilość dni kalendarzowych realizacji zamówienia od momentu podpisania umowy): 30 % Czy kryterium cenowe NIE Opis Szybkość realizacji reakcji serwisowych (ilość godzin od powiadomienia sprzedawcy do przyjazdu serwisanta na miejsce gdzie jest zainstalowana pompa ciepła w ramach dni roboczych w godzinach od 8.00 do 16.00) : 10% Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji (serwisowania) pompy ciepła: 10% Kontakt: Osoby do kontaktu Grzegorz Ficak tel.: +48 573 671 100 e-mail: gficak@gkforge.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025