Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Budowa przyłącza gazu do budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa przyłącza gazu do budynku

Data zamieszczenia: 2025-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
powiat: gliwicki
tel + 48 32/ 235 65 21, faks +48 32/235 69 38, tel. 32 235 64 24
gwiazda.k@pilchowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Pilchowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel + 48 32/ 235 65
Termin składania ofert: 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa przyłącza gazu do budynku LKS Wilki Wilcza
3. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Opis przedmiotu zamówienia:

Budowa przyłącza gazu do budynku LKS Wilki Wilcza
Szczegółowy zakres robót:
Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku LKS Wilki Wilcza przy Ul. Grzonki 13A, na potrzeby zasilania kotła gazowego w kotłowni oraz kuchenki gazowej w lokalu gastronomicznym. Instalacja poprowadzona zostanie od szafki gazowej zlokalizowanej na zewnętrznej ścianie budynku do urządzeń.
Przyłącze gazu oraz szafka gazowa z układem redukcyjnym i pomiarowym są przedmiotem odrębnego opracowania i nie dotyczą bieżącego zapytania.
Zakres prac:
1) Demontaż istniejącej instalacji - kocioł na paliwo stałe i elektryczny, rurociągi c.o.,
z zachowaniem zaworów bezpieczeństwa i układu pompowego przed sprzęgłem hydraulicznym.
2) Wykonanie nowej instalacji gazowej wg wytycznych projektowych:
o rury stalowe łączone poprzez spawanie,
o rury miedziane łączone łącznikami zaciskowymi,
o połączenie z gazomierzem i armaturą poprzez łączniki gwintowane,
o montaż kurka ćwierć obrotowego połączonego z instalacją przy pomocy dwuzłączki przed urządzeniami,
o montaż filtra siatkowego do gazu przed kotłem,
o przejścia przez przegrody budowlane w tulejach ochronnych stalowych uszczelnionych szczeliwem elastycznym - przejścia przez przegrody oddzielenia pożarowego wykonane
w odpowiedniej klasie odporności pożarowej.
3) DOSTAWA i montaż kotła gazowego kondensacyjnego stojącego z zamknięta komorą spalania
o mocy minimalnej Q=48,0 kW (80/60° C), G=4,8 m3/h, sprawność n=104% Rekomenduje się zabudowę kotła o mocy od 48,0 kW do 60,1 kW dla pracy wysokotemperaturowej t=80/60° C
4) DOSTAWA i montaż kuchenki gazowej czteropalnikowej ( do uzgodnienia z Zamawiającym)
5) DOSTAWA i montaż gazomierza miechowego G4 R130, w pomieszczeniu technicznym, do rozliczeń wewnętrznych z najemcą lokalu gastronomicznego,
6) Dostosowanie istniejących kominów:
o zabudowa w istniejącym przewodzie dymnym, murowanym przewodu powietrzno -spalinowego fi 110/fi 160 wyprowadzonego ponad dach budynku,
o zabudowa na istniejącym przewodzie wentylacyjnym nasady typu H lub ,,turbowętu", wraz z zabezpieczeniem kołnierzami uszczelniającymi przepustów przez czapę komina.
7) Zabudowa aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej składającego się z:
o detektora gazu ziemnego,
o zaworu elektromagnetycznego,
o centrali pomiarowo - sterującej,
o sygnalizatora optyczno-akustycznego z wyciszeniem.
8) Wykonanie prób szczelności, ciśnieniowych oraz dokonanie odbiorów kominiarskich
9) Prace towarzyszące:
o miejscowe naprawy ścian po wykonanych przebiciach - przywrócenie elementów naruszonych w wyniku prowadzonych prac do stanu pierwotnego,
o wywóz i utylizacja odpadów budowlanych - gruzu oraz zdemontowanych elementów.
Zamówienie obejmuje konieczność wykonania wszelkich prac oraz poniesienia wszelkich kosztów niezbędnych przy realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach kosztów Wykonawca
w swojej ofercie powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem prac
w szczególności koszty materiałów, robocizny, utylizacji odpadów.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż
w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia, a Wykonawca wykona roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac określonych przedmiotem umowy
z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia
oraz sprzętu, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych
z realizacją umowy.
Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu umowy na czas jej trwania. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, powstałe
w związku z wykonywaniem umowy.
Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, zarówno
w trakcie ich realizacji, jak również w wyniku zaniechania prac lub niewłaściwego ich wykonania.
W trakcie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz ppoż., oraz postępowania z odpadami w sposób zgodny
z ustawą o odpadach.

CPV: 45331000-0

Składanie ofert:
10. Miejsce oraz termin składania/przesłania ofert

1. Oferty należy złożyć/przesłać do dnia 20.05.2025 r. do godz. 12.00. Miejsce składania/przekazania: Urząd Gminy w Pilchowicach Ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice BOI (Biuro Obsługi Interesanta). W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godz. wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty składane elektronicznie e-mailem (dokumenty w formie skanów) należy przesłać na adres e-mailowy: gwiazda.k@pilchowice.pl

Miejsce i termin realizacji:
Wykonawca przyłącza wyznaczył termin realizacji do 30.10.2025 r.
4. Termin wykonania zamówienia, forma wynagrodzenia

1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.10.2025 r.
2. Termin realizacji poszczególnych zleceń będzie określany przez Zamawiającego indywidualnie.

Wymagania:
DO 130 000,00 ZŁOTYCH
2. Tryb udzielenia zamówienia

Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł (Zarządzenie Nr 120.35.2023) Wójta Gminy Pilchowice z dnia 31.03.2023 r.
Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu umowy,
a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz osób w obrębie wykonywanych prac.
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji zlecenia, zakresem a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
3. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.

5. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, tj. posiadają niezbędne kompetencje, uprawnienia, zdolności techniczne i zawodowe oraz sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia.
2. Oferty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty:
a) oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; oświadczenie należy dołączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii,
a w przypadku składania oferty elektroniczie w formie skanu w PDF.
b) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w dziale 6 pkt 1 zapytania ofertowego w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Wypełniając formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego w miejscu ,,nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie.
3. Przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmienić lub odwołać warunki zapytania ofertowego. Informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcom, do których skierował zapytanie ofertowe.

6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie
warunków udziału w postępowaniu

1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą:
1) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert - wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. W przypadku składania oferty drogą elektroniczną (mail) należy przesłać podpisany dokument w formie skanu w PDF.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty drogą elektroniczną (mail) należy przesłać dokument w formie skanu w PDF.
2. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1) Wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
W przypadku składania oferty drogą elektroniczną (mail) należy przesłać podpisany dokument w formie skanu w PDF.
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo - oświadczenie woli mocodawcy upoważniające ściśle określoną osobę lub osoby do dokonywania w jego imieniu czynności prawnych określonych w pełnomocnictwie (tj. do reprezentowania wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia - podpisania oferty albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). W przypadku składania Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
W przypadku składania oferty drogą elektroniczną (mail) należy przesłać podpisany dokument w formie skanu w PDF.

Oferty wykonawców, które nie będą spełniać wymogów zawartych w zapytaniu ofertowym zostaną odrzucone.

7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów

1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać się będzie: za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia udzielane wykonawcom przez inne osoby i instytucje nieuprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami, niż wymienione w niniejszej w zapytaniu ofertowym.

9. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie, na formularzu ofertowym o treści załącznika nr 1 do zapytania ofertowego. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Wszelkie wymagane dokumenty stanowią załączniki do oferty.
2. Wraz z ofertą należy złożyć lub przesłać elektronicznie:
1) Upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku składania oferty drogą elektroniczną (mail) należy przesłać podpisany dokument w formie skanu w PDF.
3. Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
5. Dokumenty, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym, inne niż oświadczenia, o których mowa w dziale 6, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty drogą elektroniczną (mail) należy przesłać podpisany dokument w formie skanu w PDF.
6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

7. Wykonawca przygotowuje ofertę wraz z niezbędnymi załącznikami na swój koszt. Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, aż do podpisania umowy, ponosi wyłącznie wykonawca.
8. Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania się z zapytaniem ofertowym.
9. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie lub przesłać elektronicznie (dokumenty w formie skanów w PDF, lub opatrzone podpisem lub pieczecią elektroniczną.). Kopertę należy opatrzyć opisem:
Oferta w postępowaniu pod nazwą:
Budowa przyłącza gazu do budynku LKS Wilki Wilcza
Nie otwierać przed 20.05.2025 r., godz. 12.00
2. Zwrot ofert złożonych po terminie nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy.

11. Opis sposobu obliczania ceny

1. Oferowaną cenę należy podać w PLN w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie indywidualnej kalkulacji w oparciu o wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu i wizji lokalnej.
3. W cenie zadania mieści się całkowity koszt kompleksowego wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia, w tym również wszystkie inne koszty towarzyszące i inne tego typu wydatki.
4. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto obejmującą podatek od towarów i usług (VAT).

12. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą

Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane wyłącznie w walucie PLN.

13. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
kryteria:
Nazwa
waga (znaczenie)%
sposób liczenia wg wzoru
Cena
Wa=100,00
Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt
gdzie:
Cmin - najniższa cena
Cof - cena badanej oferty
Ca - liczba punktów w kryterium
Wa - waga w ocenianym kryterium

2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie powyższego kryterium.
3. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta jest zgodna z treścią zapytania ofertowego i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru.

UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasadą: ,,końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza"

14. Wyjaśnienia do zapytania ofertowego, wyjaśnienia, uzupełnianie ofert oraz negocjacje w sprawie złożonej oferty

1. Na zapytania wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim dniu składania ofert.
2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje niezwłocznie wykonawcom, którzy wystąpili z zapytaniem oraz wykonawcom, do których skierował zapytanie ofertowe.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
o żądania wyjaśnień oraz uzupełniania oferty najkorzystniejszej.
Wykonawca, który na żądanie Zamawiającego nie złoży wyjaśnień i/lub nie dokona uzupełnienia oferty zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie złożonej oferty najkorzystniejszej cenowo (w tym negocjacji cenowych).

15. Zamknięcie postępowania oraz unieważnienie postępowania

1. Zamawiający zamknie postępowanie bez dokonania wyboru, jeżeli:
1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania,
2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Informację o unieważnieniu postępowania przekaże wykonawcom, do których skierował zapytanie ofertowe.

16. Oferty, które nie podlegają ocenie oraz zasady i konsekwencje poprawienia omyłek w ofercie

1. Oferty nie będą podlegały ocenie w przypadku, gdy:
1) zostaną złożone/przesłane po upływie terminu składania ofert,
2) treść oferty nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
3) wykonawca nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu,
4) będą zawierały błędy w obliczeniu ceny, których nie będzie można uznać za oczywistą omyłkę rachunkową,
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne nieistotne omyłki.

17. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

1. Z wykonawcą, którego oferta będzie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej zobowiązani będą do złożenia w siedzibie Zamawiającego - nie później niż dzień przed terminem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - umowy o współpracy podmiotów działających wspólnie.
3. W przypadku, gdy umowę podpisuje inna osoba/osoby niż wskazana(e) w dokumentach rejestrowych należy złożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z wypisem z odpowiedniego rejestru.
4. W przypadku jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub unieważnienia postępowania.
5. Jeżeli w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert będzie cena, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niż zaproponowane w złożonych ofertach.

18. Istotne postanowienia umowy

Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

19. Warunki dokonania zmiany zawartej umowy

1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia zgody na zmianę postanowień zawartej umowy na wniosek wykonawcy. Tym samym wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian w umowie.
4. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Uwagi:
20. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Pilchowice z siedzibą
w Urzędzie Gminy w Pilchowicach, przy ul. Damrota 6. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: ug@pilchowice.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora, tel. 32 235 65 21.
o Inspektorem ochrony danych jest Pan Zbigniew Woźniak pracownik firmy NOWATOR s.c.,
z którym można się kontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez
e-mail: nowator@nowator.edu.pl
o Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie obowiązujących przepisów prawa tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 320/, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572/ oraz na podstawie udzielonej zgody.
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach wypełnienia obowiązków prawnych
tj. wydania zezwolenia na lokalizację zjazdu lub przebudowę zjazdu i prowadzenia innych postępowań związanych z udzielonym zezwoleniem lub gdy jest to niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi.
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub
z przepisów szczególnych.
o Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO, prawo do ich sprostowania, jeśli są nieprawidłowe, usunięcia zgodnie z art. 17 RODO
z zastrzeżeniem ust. 3, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO, prawo do cofnięcia zgody. Posiada Pani/Pan również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO.
o Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana - narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
o Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem prawnym. Informujemy ponadto, że Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Kontakt:
8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami ze strony zamawiającego jest:
o Pani Katarzyna Gwiazda (Urząd Gminy Pilchowice), tel. 32 235 64 24, pok. nr 12, godziny urzędowania: od poniedziałku do środy od godz. 730 do 1530, czwartek od godz. 730 do 1730, w piątek od godz. 730 do godz. 1330 .

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.