dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd i wykonanie pomiarów oświetlenia ewakuacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2025-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2 42-300 Myszków powiat: myszkowski tel. 34 315 98 12 zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Myszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 34 315 98 12 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Przegląd i wykonanie pomiarów oświetlenia ewakuacyjnego w Sądzie Rejonowym w Myszkowie ". 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Opis przedmiotu zamówienia: I. Informacje o przedmiocie zapytania: Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: a) przeglądu indywidualnego wszystkich opraw z modułem ewakuacyjnym, ze sprawdzeniem ich stanu i wyposażenia oraz ze sprawdzeniem parametrów akumulatorów; b) oględzin systemu i ich oceny na zgodność ze wszystkimi wymaganiami normy PN-EN 1838:2013; c) kontroli pracy układu podczas zaniku napięcia sieciowego; d) protokołu z pomiarów natężenia oświetlenia ewakuacyjnego z uwagami wykonanego zgodnie z metodyką pomiarów wg.PN-EN 1264-1:2012 ; e) aktualizacji oznaczeń punktów pomiarowych na rysunkach sytuacyjnych (zgodnie z oznaczeniami w protokole) pozwalających na ich jednoznaczną identyfikację; f) protokołu końcowego z ustosunkowaniem się do wszystkich parametrów oświetlenia wymienionych i wymaganych w normie PN-EN 1838:2013. II. Wymagania Zamawiającego: Wynikiem sprawdzenia powinien być protokół zawierający: 1. Oględziny zewnętrzne urządzeń oświetlenia ewakuacyjnego (opis zawierający między innymi): a) sprawdzenie rodzaju opraw i rodzaju źródeł światła ze względu na wartość wskaźnika oddawania barw Ra, b) sprawdzenie oznakowania opraw ewakuacyjnych i znaków bezpieczeństwa, c) sprawdzenie prawidłowości oznaczenia kierunków ewakuacji i ich zgodności z zatwierdzonym przez rzeczoznawcę ds. pożarowych planem ewakuacji, d) sprawdzenie czy użytkownik posiada i stosuje się do instrukcji producenta dotyczącej przeglądów i czynności konserwacyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (par. 3 ust. 3) (Dz. U.2023.822.tj.) e) sprawdzenie funkcjonowania opraw oświetlenia awaryjnego oraz przegląd akumulatorów i sprawdzenie ich czasu ładownia w stosunku do deklarowanego przez producenta, f) sprawdzenie możliwości testowania oświetlenia ewakuacyjnego przez symulację uszkodzenia zasilania podstawowego, 2. Kontrolę pracy układu podczas zaniku napięcia sieciowego: a) sprawdzenie funkcjonowania wszystkich opraw w/w oświetlenia, b) sprawdzenie czy oświetlenie ewakuacyjne dla dróg ewakuacyjnych i stref otwartych zapewnia 50% wymaganego natężenia oświetlenia w ciągu 5 sek. i 100% wymaganego natężenia w ciągu 60 sek. od zaniku napięcia podstawowego, c) sprawdzenie czasu przełączania oświetlenia na pracę awaryjną po zaniku zasilania podstawowego - pomiar stoperem na drodze ewakuacyjnej i w strefie otwartej powinien wynosić 5sek. a w strefie wysokiego ryzyka 0,2 sek., d) sprawdzenie czy oświetlenia ewakuacyjne działa przez co najmniej 1h od zaniku oświetlenia podstawowego, 3. Pomiar natężenia oświetlenia ewakuacyjnego (protokół) (uwaga: oznaczenia punktów pomiarowych powinny umożliwiać jednoznaczną identyfikację i być zgodne z oznaczeniami na rysunkach sytuacyjnych które powinny być załączone do protokołów) a) pomiar natężenia oświetlenia awaryjnego - pomiar wykonać za pomocą luksomierza i wyniki porównać z załączonymi do projektu wyliczonymi wartościami natężenia oświetlenia (uwzględniającymi deklarowaną sprawność i wysokość montażu opraw przy zastosowaniu zerowych współczynników odbić, zanieczyszczenia pomieszczeń i współczynnika olśnienia przykrego), b) sprawdzenie czy średnie natężenie oświetlenia wzdłuż drogi ewakuacyjnej nie jest mniejsze od 1 lx, c) sprawdzenie czy w pobliżu punktów pierwszej pomocy oraz urządzeń przeciwpożarowych (nie znajdujących się na drodze ewakuacyjnej) natężenie oświetlenia na podłodze w ich pobliżu wynosi co najmniej 5 lx, d) sprawdzenie czy stosunek maksymalnego do minimalnego natężenia wzdłuż centralnej linii drogi ewakuacyjnej nie jest większy od 40 : 1. 4. Uwagi i zalecenia: III. Dane budynku: Powierzchnia użytkowa - 3.377,58 m2 Powierzchnia zabudowy - 1.298,84 m2 Kubatura - 12.793,78 m3 Ilość kondygnacji - 4 Ilość opraw oświetlenia awaryjnego - 147 punktów CPV: 50711000-2, 71356100-9 Dokument nr: DSR.262.7.2025 Składanie ofert: 10. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl w terminie do dnia 23.05.2025 r. do godz. 12:30. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA: Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do dnia 31.05.2025 r. 5. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Sąd Rejonowy Ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków Wymagania: 2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA: Powyższe postępowanie nie podlega art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024, poz. 1320 t.j.), tj. wartość zamówienia nie przekracza 130 000 złotych, jednakże w oparciu o art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024, poz. 1530 t.j.). Zgodnie z Regulaminem prowadzenia Postepowania w sprawie udzielania zamówień publicznych i wydatkowania środków publicznych w Sądzie Rejonowym w Myszkowie: Zarządzenie nr 23/2023 z dnia 01.08.2023 r. Dyrektora Sądu Rejonowego w Myszkowie. 6. ZALICZKI: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu: o są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami; o wykonują usługę zgodnie z zasadami i w sposób określony w PN, 2. Posiadają stosowne uprawnienia do wykonania określonych w zamówieniu usług. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 4. Złożą ofertę zgodnie w wymaganiami zawartymi w Zaproszeniu do składania ofert DSR.262.7.2025 na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do postępowania wraz z aktualnym certyfikatem do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w złożonych z ofertą dokumentach. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 1 pkt b), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 t.j.) 8. OPIS SPOSOBU OCENY OFERTY: 1. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo w kwocie netto i brutto, tj. z uwzględnieniem ewentualnego należnego podatku VAT. Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Zamawiający dokona oceny złożonych ważnych ofert (tj. złożonych w terminie oraz spełniających wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym) na podstawie kryteriów: o Cena (C) - 100% 9. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna zawierać: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 - z podpisem i pieczątką / podpisem elektronicznym / podpisem zaufanym osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, zawierający nazwę i adres Wykonawcy, NIP, cenę brutto, cenę netto, termin realizacji zamówienia itd.; 2. Podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 2 do zaproszenia; 3. Podpisane oświadczenie w zakresie przeciwdziałania agresji - załącznik nr 3 do zaproszenia; 4. Aktualny certyfikat do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu; 5. Pełnomocnictwo, jeżeli formularz ofertowy będzie podpisany przez inne osoby niż osoby uprawnione do reprezentacji wskazane w KRS lub CEIDG. UWAGA: w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wymaga się podpisania oferty przez wszystkich wspólników lub dołączenie do oferty pełnomocnictwa udzielonego przez wszystkich wspólników osobie, która podpisała ofertę. 11. INFORMACJE DODATKOWE I. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. II. Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. III. Zamawiający wzywa Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów. IV. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać będzie się przy pomocy środków komunikacji elektronicznej - e-mail, na adres wskazany w pkt. 10 zaproszenia. V. Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia Wykonawcę z najtańszą złożoną ofertą, zgodnie z treścią zamówienia. VI. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę. VII. Oferty, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane. VIII. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania ofert. IX. Ewentualne wyjaśnienia i zmiany do Zapytania ofertowego oraz wynik postępowania zostaną opublikowane na stronie internetowej postępowania https://myszkow.sr.gov.pl w zakładce ,,Zamówienia niepodlegające ustawie Pzp". 13. UNIEWAŻNIENIE: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego z przyczyn organizacyjnych, technicznych i/lub prawnych. Kontakt: 12. OSOBY DO KONTAKTU: Osoba upoważniona do kontaktu - Pani Marta Karoń - (34) 315-98-12 e-mail: zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025