Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Mycie elewacji budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Mycie elewacji budynków

Data zamieszczenia: 2025-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie
ul. Sobieskiego 279A
84-200 Wejherowo
powiat: wejherowski
tel. +48 58 672 27 02, +48 58 672 40 63, fax +48 58 672 27 02 wew. 40, tel. 58 671 70 51
kancelaria@pcprwejherowo.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Wejherowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 58 672 27 0
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
mycie elewacji budynków Placówek Opiekuńczo-
Wychowawczej nr 1, 2, 3 im. K. Lisieckiego ,,Dziadka"
w Rumi, Ul. Ślusarska 4, 4A, 4B
3. Opis i zakres przedmiotu zlecenia:
1) Przedmiotem zamówienia jest mycie i zabezpieczenie elewacji 3 budynków Placówek
Opiekuńczo-Wychowawczych im. K. Lisieckiego ,,Dziadka" w Rumi (łącznie ok. 1850 m2)
2) Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) mycie elewacji atestowanym środkiem chemicznym przeznaczonym do czyszczenia
elewacji;
b) usunięcie mchu i nalotów organicznych;
c) spłukanie powierzchni po użyciu środków chemicznych;
d) impregnacja elewacji atestowanym środkiem chemicznym przeznaczonym do
impregnowania elewacji.
3) Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi
przepisami BHP oraz normami.
4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych
środków, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących
przepisów.
5) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za narzędzia i materiały składowane
i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu.
Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie
Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania
Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Rumi, w szczególności zagrożenia bezpieczeństwa
dzieci przebywających w placówkach.

Dokument nr: OR.251.1.8.2025.DD

Składanie ofert:
8. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Ofertę z dopiskiem ,,Oferta na mycie elewacji POW" można:
a) przesłać w zamkniętej kopercie pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Wejherowie Ul. Sobieskiego 279A,
b) doręczyć osobiście w zamkniętej kopercie na adres wskazany w punkcie la, do
sekretariatu PCPR,
c) przesłać drogą e-mail na adres: kancelaria@pcprwejherowo.pl w tytule wiadomości
wpisując ,,Oferta na mycie elewacji POW".
2) TERMIN SKŁADANIA formularzy ofertowych: do 23.05.2025 r. do godz. 15.00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność::
1) Termin wykonania zamówienia - w okresie od dnia podpisania umowy do 31.08.2025 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zlecenia:
Postępowanie prowadzone w oparciu 7 ust. I pkt. 3 Regulaminu postępowania w sprawach
o udzielanie zamówień publicznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie,
stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 1/2021 Dyrektora PCPR w Wejherowie z dnia
07 stycznia 2021 r., uwzględniając szacunkową wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty
130 000,00 zł, dla której nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
2) Wymagana jest minimum 12 miesięczna gwarancja na wykonanie usługi.
W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie usługi.
3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania
faktury.
5. Wymagania formalne dla wykonawców:
1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki
udziału w postępowaniu:
a)
posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub
CEiDG);
b)
posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
c)
posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
d)
znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
przedmiotu zamówienia.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez
Wykonawców dokumentów metodą warunku - spełnia lub nie spełnia - treść oświadczenia
w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona
i nie będzie oceniana.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem (Załącznik nr 1),
2) dokumentacja musi być podpisana przez Wykonawcę.
7. Wizja lokalna
Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem
ustalenia szczegółowego zakresu usługi i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie
respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki
i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą
starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem
Zamawiającego pod numerem telefonu 58 671 70 51.
O zachowaniu
terminu złożenia oferty decydować będzie data wpływu oferty do Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie w Wejherowie.
9. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;
Cena - 100%.
10.
Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.
11.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
2) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
3) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) została złożona po terminie składania ofert;
5) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa
w pkt 10;
6) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
12.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez
podania przyczyny.
13.
Informacje dodatkowe:
1) Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą
rozpatrywane.
2) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
3) Zamawiający porozumiewa się z oferentami w formie telefonicznej lub mailowej.
4) Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
5) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
6) Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wyborze oferty
najkorzystniejszej.
7) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie
możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
8) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu
i terminie podpisania umowy.

Uwagi:
14. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dla Oferentów.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
z którym można się skontaktować: - pisząc na adres ul. Sobieskiego 279a 84-200 Wejherowo,
- telefonując na numer telefonu (58) 672 17 60 - faksując na numer fax (58) 672 27 02 -
mailując na adres e-mail: kancelaria@pcprwejherowo.pl
2) We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo
kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres e-mail:
rodo@pcprwejherowo.pl
3) Celem przetwarzania danych osobowych jest znalezienie wykonawcy oferującego
najkorzystniejsze wykonanie usługi.
4) Dane osobowe podmiotów odpowiadających na zapytanie, potencjalnych wykonawców
i wykonawcy wyłonionego w wyniku przeprowadzonego postępowania przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO w celu przeprowadzenia postępowania w trybie
zapytania ofertowego oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) w związku z zawarciem i realizacją
umowy.
5) Dane pozwalające na zaproszenie do złożenia oferty zostały zaczerpnięte z ogólnodostępnych
baz danych oraz stron internetowych potencjalnych wykonawców.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych
na mocy przepisów prawa. Mogą być nimi również podmioty, które świadczą usługi dla
administratora.
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
określonych w ust. 3, a po tym czasie przez okres przewidziany w obowiązujących nas
przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji.
8) Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich
kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu gdy
podstawę przetwarzania stanowi zadanie realizowane w interesie publicznym oraz prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
9) 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl
10) Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie podlegają profilowaniu.
11) Administrator nie przewiduje przetwarzania danych osobowych w celu innym niż ten,
w którym dane osobowe są zbierane.

Kontakt:
9) Dodatkowych informacji udziela pan Piotr Janek, tel. 58 671 70 51 tel., w godzinach 8.00-
15.00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.