Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Mycie elewacji budynków |
Data zamieszczenia: | 2025-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo powiat: wejherowski tel. +48 58 672 27 02, +48 58 672 40 63, fax +48 58 672 27 02 wew. 40, tel. 58 671 70 51 kancelaria@pcprwejherowo.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Wejherowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 58 672 27 0 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
mycie elewacji budynków Placówek Opiekuńczo- Wychowawczej nr 1, 2, 3 im. K. Lisieckiego ,,Dziadka" w Rumi, Ul. Ślusarska 4, 4A, 4B 3. Opis i zakres przedmiotu zlecenia: 1) Przedmiotem zamówienia jest mycie i zabezpieczenie elewacji 3 budynków Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych im. K. Lisieckiego ,,Dziadka" w Rumi (łącznie ok. 1850 m2) 2) Zamówienie obejmuje w szczególności: a) mycie elewacji atestowanym środkiem chemicznym przeznaczonym do czyszczenia elewacji; b) usunięcie mchu i nalotów organicznych; c) spłukanie powierzchni po użyciu środków chemicznych; d) impregnacja elewacji atestowanym środkiem chemicznym przeznaczonym do impregnowania elewacji. 3) Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami BHP oraz normami. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych środków, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów. 5) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za narzędzia i materiały składowane i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Rumi, w szczególności zagrożenia bezpieczeństwa dzieci przebywających w placówkach. Dokument nr: OR.251.1.8.2025.DD Składanie ofert: 8. Termin i miejsce składania dokumentów: 1) Ofertę z dopiskiem ,,Oferta na mycie elewacji POW" można: a) przesłać w zamkniętej kopercie pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie Ul. Sobieskiego 279A, b) doręczyć osobiście w zamkniętej kopercie na adres wskazany w punkcie la, do sekretariatu PCPR, c) przesłać drogą e-mail na adres: kancelaria@pcprwejherowo.pl w tytule wiadomości wpisując ,,Oferta na mycie elewacji POW". 2) TERMIN SKŁADANIA formularzy ofertowych: do 23.05.2025 r. do godz. 15.00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność:: 1) Termin wykonania zamówienia - w okresie od dnia podpisania umowy do 31.08.2025 r. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zlecenia: Postępowanie prowadzone w oparciu 7 ust. I pkt. 3 Regulaminu postępowania w sprawach o udzielanie zamówień publicznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 1/2021 Dyrektora PCPR w Wejherowie z dnia 07 stycznia 2021 r., uwzględniając szacunkową wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000,00 zł, dla której nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320). 2) Wymagana jest minimum 12 miesięczna gwarancja na wykonanie usługi. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie usługi. 3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury. 5. Wymagania formalne dla wykonawców: 1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG); b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia; d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku - spełnia lub nie spełnia - treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana. 6. Wymagane dokumenty i oświadczenia 1) wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem (Załącznik nr 1), 2) dokumentacja musi być podpisana przez Wykonawcę. 7. Wizja lokalna Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu usługi i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 58 671 70 51. O zachowaniu terminu złożenia oferty decydować będzie data wpływu oferty do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie. 9. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium; Cena - 100%. 10. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 11. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; 2) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 3) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) została złożona po terminie składania ofert; 5) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 10; 6) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty; 2) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu; 3) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; 4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 13. Informacje dodatkowe: 1) Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. 2) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty. 3) Zamawiający porozumiewa się z oferentami w formie telefonicznej lub mailowej. 4) Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. 5) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. 6) Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wyborze oferty najkorzystniejszej. 7) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą. 8) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy. Uwagi: 14. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dla Oferentów. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, z którym można się skontaktować: - pisząc na adres ul. Sobieskiego 279a 84-200 Wejherowo, - telefonując na numer telefonu (58) 672 17 60 - faksując na numer fax (58) 672 27 02 - mailując na adres e-mail: kancelaria@pcprwejherowo.pl 2) We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: rodo@pcprwejherowo.pl 3) Celem przetwarzania danych osobowych jest znalezienie wykonawcy oferującego najkorzystniejsze wykonanie usługi. 4) Dane osobowe podmiotów odpowiadających na zapytanie, potencjalnych wykonawców i wykonawcy wyłonionego w wyniku przeprowadzonego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO w celu przeprowadzenia postępowania w trybie zapytania ofertowego oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) w związku z zawarciem i realizacją umowy. 5) Dane pozwalające na zaproszenie do złożenia oferty zostały zaczerpnięte z ogólnodostępnych baz danych oraz stron internetowych potencjalnych wykonawców. 6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa. Mogą być nimi również podmioty, które świadczą usługi dla administratora. 7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w ust. 3, a po tym czasie przez okres przewidziany w obowiązujących nas przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji. 8) Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu gdy podstawę przetwarzania stanowi zadanie realizowane w interesie publicznym oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 9) 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl 10) Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie podlegają profilowaniu. 11) Administrator nie przewiduje przetwarzania danych osobowych w celu innym niż ten, w którym dane osobowe są zbierane. Kontakt: 9) Dodatkowych informacji udziela pan Piotr Janek, tel. 58 671 70 51 tel., w godzinach 8.00- 15.00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025