wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie projektów odcinków sieci wodociągu i kanalizacji sanitarnej |
Data zamieszczenia: | 2025-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sokołów Małopolski ul. Rynek 1 36-050 Sokołów Małopolski powiat: rzeszowski tel: 17 77 29 019 wew. 21 ugim@sokolow-mlp.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Sokołów Małopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 17 77 29 019 we |
Termin składania ofert: | 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Przedmiot zamówienia: Wykonanie projektów odcinków sieci wodociągu i KS na terenie Gminy: Zadanie 1: wykonanie projektu odcinka kanalizacji sanitarnej w Sokołowie Małopolskim od punktu wpięcia* do dz. o nr ewid. 6253. Zadanie 2: Wykonanie projektu odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu przy Ul. Czarneckiego w Sokołowie Małopolskim od dz. o nr ewid. 6380 do dz. o nr ewid. 6408. Zadanie 3: wykonanie projektu odcinka wodociągi i kanalizacji sanitarnej w Trzebosi na Ul. Mościny od dz. o nr ewid. 1830/8 do dz. o nr ewid 1830/13. Zadanie 4: Wykonanie projektu odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Trzebosi na Ul. Dolnej od punktu wpięcia do dz. o nr ewid.1278/7 ( przez dz. o nr ewid. 1278/3 i kolejne), należy przewidzieć przejście do dz. o nr ewid. 1278 i 1275. Zadanie 5: Wykonanie projektu odcinka wodociągu w Sokołowie Małopolskim od dz. o nr ewid. 6603 do dz. o nr ewid. 6608, oraz dz. o nr ewid. 5984. Wykonanie projektu odcinka sieci kanalizacji saniatrnej od dz. o nr ewid 6603 do dz. o nr ewid. 6609. *punkty wpięcia zaznaczono na załącznikach graficznych. 3. Zamówienie obejmuje: Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opracowanie i przekazanie do Zamawiającego dokumentacji niezbędnych do dokonania zgłoszenia budowy lub pozwolenia na budowę (w zależności od możliwości dopuszczalnych przepisami prawa budowlanego), w egzemplarzach i formie wymaganej przepisami prawa budowlanego i przepisów powiązanych w tym w szczególności: 1) uzyskanie warunków przyłączenia do istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej 2) przygotowanie materiałów do decyzji celu publicznego- w odniesieniu do zadania 3 i 4. 3) pozyskanie map do celów projektowych . 4) uzgodnienia na naradach koordynacyjnych i z właścicielami działek z uzyskaniem zgód na wejście w teren. 5) Ew. uzgodnień w zakresie melioracji i innych kolizji 6) uzgodnienia ppoż- jeżeli będą wymagane przepisami prawa 7) opracowanie dokumentacji projektowej spełniającej wymogi pozwolenia na budowę/ zgłoszenia budowy w ilości 4 egzemplarzy na każde zadanie. 8) opracowanie projektów technicznych spełniających wymogi zawiadomienia o zakończeniu budowy/ pozwolenia na użytkowanie w ilości 2 egzemplarzy na każde zadanie. 9) kosztorys i przedmiar na każde zadanie oddzielnie 10) STWiOR na każde zadanie. 11) cała dokumentacja w wersji elektronicznej oddzielnie na każde zadanie (wersja elektroniczna ma być wersja, zaakceptowaną w Starostwie. Dokument nr: RG.271.28.2025.JSZ Składanie ofert: 6. Miejsce i termin złożenia ofert. Oferty należy składać poprzez przesłanie skanu podpisanej papierowej oferty na adres mailowy: ugim@sokolow-mlp.pl Oferty takie muszą znaleźć się w odbiorczej skrzynce e-mailowej Urzędu Gminy najpóźniej do 22.05.2025 r. (dopuszcza się również oferty opatrzone podpisem elektronicznym) Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: 1) w odniesieniu do zadań 1, 2, 5: - Na przedłożenie kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwoleń budowlanych- do 30.08.2025 r. - Na przedłożenie pozostałej dokumentacji do 30.09.2025 r. 2) W odniesieniu do zadań 3.4: - Na złożenie wniosku o ustalenie lokalizacji celu publicznego- do 4 tygodni od podpisania umowy - Na przedłożenie kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwoleń budowlanych- do 8 tygodni od uzyskania prawomocnej decyzji o lokalizacji celu publicznego. - Na przedłożenie pozostałej dokumentacji - do 3 tygodni od dnia złożenia pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Rzeszowie. Wymagania: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na realizację konkretnego zadania z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę na to konkretne zadanie. Zadania będą traktowane jak oddzielne zamówienia. Należy wycenić każde zadanie oddzielnie. W załączeniu wzór umowy - do zapoznania się. Na etapie składania ofert wystarczające jest złożenie samej oferty kompletnie uzupełnionej. 5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena Waga kryterium: 100 % Opis sposobu obliczenia punktów: gdzie: C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej C bad cena ofertowa brutto oferty badanej C - liczba punktów badanej oferty w kryterium ,,najniższa cena" przy czym 1 pkt. odpowiada 1 % Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę. 7. Warunki płatności: Płatność nastąpi na podstawie złożonej faktury w terminie do 30 dni od jej wpływu. Fakturę wystawia się po dokonaniu odbioru - szczegóły we wzorze umowy. Kontakt: 8. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Grzegorz Dec- Kierownik w Referacie Rozwoju Gospodarczego, tel: 17 77 29 019 wew. 21, e-mail: grzegorz.dec@e-sokolow-mlp.pl Joanna Szypuła - pracownik w Referacie Rozwoju Gospodarczego, tel. 17 7729 019 w. 21, email: joanna.szypula@e-sokolow-mlp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025