Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej

Data zamieszczenia: 2025-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Siedlcach
ul. Sądowa 2
08-100 Siedlce
powiat: Siedlce
tel.: (25) 640-78-03, tel. (25) 640-78-28, 508-372-364
aleksandra.cibor-gluchowska@siedlce.so.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (25) 640-78-03
Termin składania ofert: 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto
Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Siedlcach zaprasza Państwa do złożenia oferty w postępowaniu,
o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto, o której mowa w art.
2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz.
1320) na: ,,Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń,
osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień
instalacji i aparatów w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy Ul. B-pa Świrskiego 17 - bud B".
ROZDZIAŁ III.
Określenie przedmiotu i wielkości zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej
w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń,
oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w budynku Sądu Okręgowego
w Siedlcach przy Ul. B-pa Świrskiego 17 - bud B, zgodnie z art. 62. ust. 1 pkt 2 i art. 62 ust. 5
ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2025, nr 418 ze zm.).
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1) Badanie punktów pomiaru:
a) ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie - 1618 szt.
b) obwodów jednofazowych - 164 szt.
c) obwodów wielofazowych - 66 szt.
d) wyłączników różnicowo-prądowych - 279 szt.
e) uziemienia instalacji piorunochronnej - 12 szt.
2) Wykonanie drobnych napraw celem uzyskania pozytywnych wyników badań, tj. w szczególności
poprawę skuteczności połączeń przewodów oraz oczyszczenie wtyków ochronnych w gniazdach
elektrycznych.
3) Dostarczenie po wykonanych pomiarach poświadczenia badania z wynikami pomiarów
i dokumentacją powykonawczą (w 2 egzemplarzach) zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dokument nr: ZP.262.4.2025

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21 maja 2025 r. o godz. 10 30 w Sądzie Okręgowym
w Siedlcach przy Ul. Sądowej 2.

Składanie ofert:
2. Pisemną ofertę Wykonawca przekazuje zgodnie z wyborem Zamawiającego:
1) pocztą tradycyjną na adres: Sąd Okręgowy w Siedlcach, Ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce,
2) kurierem/ osobiście w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy Ul. Sądowej 2, 08-100
Siedlce na Biuro Obsługi Interesanta (parter - pokój nr 7) czynnym w dni urzędowania Sądu,
w godz. od 8:00 do 17:30 poniedziałek, od 8:00 do 15:00 od wtorku do piątku,
3) w formie elektronicznej (dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
w postaci elektronicznej (dokument podpisany podpisem zaufanym lub osobistym), na adres
e-mail: aleksandra.cibor-gluchowska@siedlce.so.gov.pl
Ofertę cenową zgodną z treścią wzoru Formularza Ofertowego należy złożyć (przesłać)
Zamawiającemu do dnia 21 maja 2025 r. do godz. 10 00 w sposób określony w Rozdziale VII ust. 2
niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty. Decyduje data i godz. dostarczenia oferty
Zamawiającemu.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia
Realizacja zamówienia - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
ROZDZIAŁ V.
Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu
Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U z 2022 r., poz. 835), zwaną dalej ,,Ustawą" - z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wyklucza się:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu nr 765/2006
i rozporządzeniu nr 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy,
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze
zm.), jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy,
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 t.j.), jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na
listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy.
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń,
osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów
w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. B-pa Świrskiego 17 - bud B".
Strona 34. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy, Zamawiający odrzuca
ofertę takiego Wykonawcy.
5. Ustawa, o której mowa w ust. 1 służy stosowaniu:
1) rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków
ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec
Ukrainy,
2) rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających,
3) rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków
ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.
ROZDZIAŁ VI.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy
1. Dokumenty składanie wraz z ofertą:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - oferta powinna być podpisana (imieniem i nazwiskiem)
przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania, zgodnie z aktualnym
odpisem w właściwego rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) albo
zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub
udzielonym pełnomocnictwem. W przypadku pełnomocnika, Zamawiający wymaga załączenia
do oferty dokumentu pełnomocnictwa, z którego treści wynikać będzie, iż osoba w nim
wymieniona jest upoważniona do dokonywania czynności w postępowaniu, w tym do
podpisania oferty.
2. Forma w jakiej należy złożyć dokumenty inne niż oferta:
1) Dokument pełnomocnictwa należy złożyć/przesłać w oryginale lub kopii potwierdzonej za
zgodność z oryginałem przez:
a) notariusza lub
b) mocodawcę (ma zastosowanie w przypadku gdy dokument pełnomocnictwa został
uprzednio sporządzony w wersji papierowej, zeskanowany i podpisany podpisem
elektronicznym przez mocodawcę - Wykonawcę).
3. Sposób w jaki należy złożyć dokumenty inne niż oferta:
Wymagane w postępowaniu dokumenty i oświadczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu
w sposób określony w Rozdziale VII ust. 2 Zaproszenia do złożenia oferty.
ROZDZIAŁ VII.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania
oświadczeń i dokumentów
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W postępowaniu o udzielenie zamówienia
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują
zgodnie z wyborem Zamawiającego elektronicznie (e-mailem) na adres: aleksandra.cibor-
gluchowska@siedlce.so.gov.pl
Uwaga: Koperta powinna zawierać nawę i adres Wykonawcy oraz oznaczenie: ,,Badanie instalacji
elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń
i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów
w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. B-pa Świrskiego 17 - bud B".
3. We wszelkiej korespondencji dotyczącej przedmiotowego postępowania zaleca się wskazywać
znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego lub nazwę nadaną przez Zamawiającego.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia do złożenia
oferty. Treść zapytań do Zaproszenia do złożenia oferty wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez
ujawniana źródła zapytania, udostępni na stronie internetowej www.siedlce.so.gov.pl w zakładce
zamówienia publiczne. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia do złożenia oferty będzie
dotyczył udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może pozostawić wniosek bez rozpoznania.
5. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może
zmienić treść Zaproszenia do złożenia oferty. O zmianach treści Zaproszenia do złożenia oferty
Zamawiający
niezwłocznie
poinformuje
Wykonawców
na
stronie
internetowej
www.siedlce.so.gov.pl w zakładce zamówienia publiczne.
ROZDZIAŁ VIII.
Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca składa jedną ofertę w języku polskim, pismem czytelnym, trwałą i czytelną techniką.
2. W przypadku zmiany lub wycofania oferty złożonej w postępowaniu należy, przed terminem
składania ofert, złożyć Zamawiającemu oświadczenie odpowiednio o zmianie lub o wycofaniu
oferty.
3. W przypadku składania ofert drogą pocztową oświadczenie o zmianie oferty należy załączyć do
oferty zmienionej. Podczas otwarcia ofert zostanie uwzględniona tylko oferta zmieniona. Brak
oświadczenia o zmianie oferty będzie traktowane jako złożenie przez Wykonawcę dwóch ofert co
skutkować będzie ich odrzuceniem z postępowania.
4. Oferta musi być przygotowana zgodnie z treścią wzoru Formularza Ofertowego (załącznik nr 1 do
Zaproszenia do złożenia oferty). Wszelkie podpisy Wykonawcy lub osoby upoważnionej powinny
być złożone w sposób czytelny.
5. Oferta musi obejmować całość zamówienia i zawierać łączną cenę brutto za zrealizowanie całego
przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa brutto obejmować musi wszelkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności ewentualne koszty zaliczek i/lub
składek przekazywanych innym podmiotom (w przypadku osób fizycznych). Cena oferty musi być
wartością dodatnią, podaną w złotych polskich cyfrowo do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ceny w wysokości 0,00 zł, oferta Wykonawcy
zostanie odrzucona. W przypadku rozbieżności w cenie podanej cyfrowo, a słownie za prawidłową
zostanie przyjęta cena podana słownie.
6. Wykonawca może wprowadzić poprawki, modyfikacje i uzupełnienia w złożonej ofercie pod
warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu do składania ofert.
1) w przypadku składania ofert drogą elektroniczną poprawka, modyfikacja lub uzupełnienie
nastąpi poprzez przesłanie Zamawiającemu, przed upływem terminu składania ofert, nowego
Formularza Ofertowego uwzględniającego zmiany z informacją, że wcześniejszy błędny
Formularz Ofertowy zostaje wycofany. W przypadku braku oświadczenia o wycofaniu błędnego
Formularza Ofertowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca złożył dwie oferty i tym samym obie
zostaną odrzucone.
2) w przypadku składania ofert drogą pocztową (kurier, osobiście) wszelkie poprawki,
przekreślenia lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane (lub podpisane) przez osobę
podpisującą ofertę. Parafka winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację
podpisu. W przypadku braku parafek (podpisów) dokonane przez Wykonawcę zmiany,
poprawki lub przekreślenia w ofercie nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę.
7. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki, o których mowa
w treści Zaproszenia do złożenia oferty tj.
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
ROZDZIAŁ IX.
Kryteria wyboru oferty
1. Jedynym kryterium wyboru oferty w przedmiotowym postępowaniu jest cena. Zamawiający
wybierze ofertę Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną brutto spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu.
2. W czasie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych przez nich ofert i dokumentów.
3. Jeżeli w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny oferty jest cena, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty, o takiej samej cenie,
Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe,
nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych
oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń,
osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów
w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. B-pa Świrskiego 17 - bud B".
Strona 6przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe
pełnomocnictwa do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do złożenia oferty i załącznikami
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni liczonych od dnia jej złożenia.
3. W przypadku złożenia oferty w sposób określony w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 1 - 2 koperta powinna
zawierać dane adresowe Wykonawcy, aby można ją było odesłać w przypadku stwierdzenia jej
opóźnienia.
4. Wszelkie konsekwencje wnikające ze złożenia oferty niezgodnie z opisem wskazanym przez
Zamawiającego w Zaproszeniu do złożenia oferty ponosi Wykonawca. Ofertę złożoną po terminie
składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy oraz poinformuje go o wpłynięciu
jego oferty po wyznaczonym terminie. Oferta złożona lub przesłana po upływie terminu składania
ofert nie będzie rozpatrywana przez Zamawiającego.
5. Z czynności otwarcia ofert, Zamawiający sporządzi informację, którą następnie umieści na
stronie internetowej www.siedlce.so.gov.pl w zakładce zamówienia publiczne w miejscu
wyodrębnionym dla niniejszego postępowania.
ROZDZIAŁ XI.
Unieważnienie postępowania, odrzucenie oferty
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty,
3) w przypadkach, o których mowa w Rozdziale IX ust. 3, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie,
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej
przewidzieć,
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego,
6) postępowanie nie doprowadziło do wyboru oferty.
2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w szczególności w przypadku gdy:
1) została złożona po terminie składania ofert,
2) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia w tym z niniejszym Zaproszeniem do złożenia
oferty,
3) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania
w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale V Zaproszenia do złożenia oferty,
4) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego,
5) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
6) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7) Wykonawca, będący osobą fizyczną, dokona zastrzeżenia danych osobowych (np. poprzez
niewskazanie wymaganych informacji), w sposób uniemożliwiający ocenę i/lub wybór oferty
zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
ROZDZIAŁ XII.
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania Zamawiający poinformuje
poprzez zamieszczenie informacji na stronie www.siedlce.so.gov.pl w zakładce zamówienia
publiczne oraz przekaże informacje (e-mailem) wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty
w postępowaniu. Informacja o odrzuceniu ofert wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym
zostanie przesłana tylko Wykonawcom, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga, aby wybrany w postępowaniu Wykonawca podpisał z nim umowę zgodnie
z załączonym do Zaproszenia do złożenia oferty wzorem (załącznik nr 2). O miejscu i dokładnym
terminie podpisania umowy, Zamawiający powiadomi wybranego w postępowaniu Wykonawcę
e-mailem lub telefonicznie.
3. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie
uchylał się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert.
4. Wykonawca, którego oferta została wybrana, podpisze umowę osobiście bądź upoważni do tego
osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku pełnomocnika musi
on posiadać dokument pełnomocnictwa złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za
zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo nie będzie wymagane w przypadku gdy
osobą podpisującą umowę, będzie osoba umocowana w powyższym zakresie na etapie składania
oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy elektronicznie.

Uwagi:
ROZDZIAŁ II.
Klauzula informacyjna dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
w Sądzie Okręgowym w Siedlcach
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania, w tym w ofercie
składanej przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w Sądzie
Okręgowym w Siedlcach, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich
udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego zamówienia jest
Sąd Okręgowy w Siedlcach reprezentowany przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Siedlcach,
z siedzibą w Siedlcach, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce.
Administrator informuje, że:
1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Panią Joanną Radzikowską realizowany jest
za pośrednictwem adresu mailowego: iod@siedlce.so.gov.pl
2. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego, na
podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych - zgodnie z art. 6 ust.
1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Zaproszenie do złożenia oferty - ,,Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń,
osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów
w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. B-pa Świrskiego 17 - bud B".
Strona 1w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych - RODO).
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników Sądu Okręgowego
w Siedlcach zaangażowanych w proces udzielenia i realizacji zamówienia publicznego oraz będą
udostępniane organom i osobom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia procesu udzielenia
i realizacji zamówienia publicznego. Po zakończeniu procesu dane będą przechowywane przez
okres określony w przepisach prawa lub wewnętrznych procedurach Sądu Okręgowego
w Siedlcach.
5. Przysługuje Pani/Panu, na zasadach określonych w RODO i przepisach prawa krajowego, prawo do
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania.
6. Wskazane w Punkcie 5 prawa podlegają następującym ograniczeniom:
1) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych (Art. 16 RODO) nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
2) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18
RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych w procesie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego jest wymogiem
ustawowym, jest niezbędne do skutecznego jego przeprowadzenia. Niepodanie danych skutkuje
brakiem możliwości udziału w procesie.
9. Realizacja praw, o których mowa w punkcie 5 możliwa jest za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@siedlce.so.gov.pl lub przesyłając żądanie na adres siedziby Sądu.
10.Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celach związanych z automatycznym
podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
11.Pani/Pana dane nie
międzynarodowych.
będą
przekazywane
do
państw
trzecich,
ani
do
organizacji

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
1. w kwestiach związanych z przedmiotem zamówienia: Pan Cezary Ciećko - Główny specjalista ds.
inwestycji i remontów SO w Siedlcach, tel. (25) 640-78-28, 508-372-364;
e-mail: cezary.ciecko@siedlce.so.gov.pl
2. w kwestiach związanych z procedurą: Pani Aleksandra Cibor-Głuchowska - p.o. Inspektora
SO w Siedlcach, tel.: (25) 640 - 78- 03, e-mail: aleksandra.cibor-gluchowska@siedlce.so.gov.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.