Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zaprojektowanie i wybudowanie łaźni parowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie i wybudowanie łaźni parowej

Data zamieszczenia: 2025-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o
ul. Tysiąclecia 8A
87-200 Wąbrzeźno
powiat: wąbrzeski
tel. 56 688-14-27, tel. 504 251 874
biuro@mzecwik.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Wąbrzeźno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 56 688-14-27, t
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia: ,,Zaprojektowanie i wybudowanie łaźni parowej w obiekcie Pływalni Miejskiej im. Pawła Baczyńskiego w Wąbrzeźnie"
zamówienie dotyczy obiektu Pływalni znajdującej się
przy ulicy Matejki 2A
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENI A - SPEC YFIKAC JA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie sauny w obiekcie Pływalni do 13.07.2025 roku.
3. Okres gwarancji - co najmniej 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4. Nieodpłatne, coroczne przeglądy gwarancyjne.
5. Wymagania techniczne, co do łaźni:
1) minimalny wymiar łaźni to: 3 m x 2,4 m x 2 m;
2) konstrukcja i izolacja płytą budowlaną minimum 50 mm;
3) komplet siedzisk anatomicznych;
4) sklepienie;
5) oświetlenie pod siedziskami (ew. dodatkowe pod sufitem wzdłuż siedzisk);
6) hydroizolacja;
7) mozaika szklana;
8) drzwi szklane o średnicy 90 cm;
9) min. 2 sztuki baterii prysznicowych podtynkowych;
10) wentylacja;
11) generator pary (odpowiedniej mocy do zaprojektowanego pomieszczenia) + panel sterujący;
12) dysze parowe (z możliwością dozowania zapachów);
13) wykonanie niezbędnych podłączeń energetycznych, kanalizacyjnych, wodnych, wentylacyjnych (Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania tego zadania we własnym zakresie)
14) Wykonawca może zaproponować inne rozwiązania techniczne, niż podane w punktach 1)-13), które będą równoważne lub będą miały wyższy standard, wpisując je w swojej ofercie wraz z uzasadnieniem propozycji zmiany.
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
4) przekazania certyfikatów jakości materiałów, które zostały użyte do budowy sauny;
5) przekazania instrukcji korzystania i prawidłowej konserwacji sauny.

Dokument nr: PŁ/01/05/2025

Składanie ofert:
termin składania ofert:22 maja 2025 12:00

Miejsce i termin realizacji:
w opisie

Wymagania:
n. ZASADY POSTĘPOWANIA
1. W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie mają regulacje przewidziane dla postępowania prowadzonego w trybie z wolnej ręki, na podstawie § 7 ust. 3 pkt. b) w zw. z § 14 Regulaminu udzielania klasycznych zamówień publicznych (RK). Treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego tj.: www.mzecwik.pl w zakładce Zarządzenia i Regulaminy oraz w sekretariacie MZECWiK Sp. z o.o. Regulamin został wprowadzony Zarządzeniem Prezesa MZECWiK Sp. z o.o. Nr 3/12/2021 z dnia 31.12.2021 r.
3. Ostateczna akceptacja oferty będzie miała postać Umowy pomiędzy Zamawiającym i Oferentem, po wyborze oferty. Projekt umowy jest załącznikiem do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Oferent jest zobowiązany do zachowania poufności otrzymanych informacji, materiałów i dokumentów dotyczących prowadzonego postępowania_i Zamawiającego, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
2. Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy: 30 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek.
5) przekazania instrukcji korzystania i prawidłowej konserwacji sauny.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Oferent, biorący udział w postępowaniu przedłożył we wcześniejszym postępowaniu PŁ/01/03/2025, które zostało unieważnione dokumenty na potwierdzenie spełniania wymogów żądanych przez Zamawiającego, tj: projekt i referencje
2. Ww. dokumenty są załącznikiem do przedmiotowego postępowania
Wykonawca musi na etapie zawierania umowy - posiadać ważną kopię polisy OC z tytułu prowadzonej działalności na okres objęty gwarancją i załączyć jej kopię w chwili zawarcia umowy.
V. SPOSÓB KONTAKTU ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy, określonym w ogłoszeniu tj. znak PŁ/01/05/2025.
o Korespondencję pisemną należy kierować na adres: MZECWiK Sp. z o.o. w Wąbrzeźnie, ul. Tysiąclecia 8A, 87-200 Wąbrzeźno lub drogą elektroniczną na adres biuro@mzecwik.pl.
o Wykonawca zobowiązany jest podać adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł kierować wszelką korespondencję drogą elektroniczną.
o W przypadku korespondencji kierowanej w formie elektronicznej każda ze Stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt jej otrzymania.
o Korespondencję przekazywaną drogą elektroniczną uważa się za złożoną w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem określonego terminu. Jeżeli pomimo żądania potwierdzenia faktu otrzymania pisma Wykonawca nie dokona takiego potwierdzenia Zamawiający jako potwierdzenie uzna wydruk z nadania pisma środkami komunikacji elektronicznej.
o Wykonawca, może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści warunków zamówienia, jeśli informacje przedstawione w ogłoszeniu budzą wątpliwości.
VI. ISTOTNE INFORMACJE
o Oferta musi zawierać wszystkie koszty składające się na wynagrodzenie Wykonawcy.
o Przystępując do negocjacji, tj. składając ofertę w niniejszym postępowaniu Oferent akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia wskazane w specyfikacji oraz w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do specyfikacji.
o Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty przetargowej. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku procedury przetargowej.
o Nie przewiduje się wnoszenia zabezpieczania należytego wykonania umowy ani wadium.
o Zamawiający w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawrze z Oferentem (Wykonawcą) umowę, której projekt stanowi załącznik nr 3 SWZt
VII. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU I ZMIAN A WARUNKÓW
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez konieczności podawania przyczyny, a także prawo do przyjęcia oferty w całości albo w części, bądź do jej odrzucenia, jak również prawo do zmiany warunków przeprowadzania przetargu. W przypadku zmiany warunków przeprowadzania przetargu, przerwania lub jego anulowania, Oferenci zostaną poinformowani o tym fakcie telefonicznie, mailowo lub w inny dostępny sposób wskazany do komunikacji.

Uwagi:
VIII. RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (dalej Zamawiający), reprezentowany przez Prezesa Zarządu, z siedzibą w Wąbrzeźnie przy ul. Tysiąclecia 8A, e-mail: biuro@mzecwik.pl
o Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych w MZECWiK Sp. z o.o. został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować wysyłając e-mail na adres: rodo@mzecwik.pl.
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem - znak sprawy: PŁ/01/05/2025 prowadzonym w trybie z wolnej reki oraz zawarcia i realizacji umowy w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą lub mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, ponadto dostawcy poczty elektronicznej, usług IT oraz podmioty wspierające w świadczeniu usług drogą elektroniczną; organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na podstawie zlecenia organów władzy publicznej - w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umów podpisanych a Administratorem oraz podmioty, które wystąpią o informacje na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
o Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz po zakończeniu obowiązywania umowy w celu: dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, umów zawartych z Administratorem i archiwizacyjnych.
o Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych będzie uniemożliwienie udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO i nie będą profilowane.
o Wykonawca posiada:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu, oraz jego załączników),
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
o prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
o Wykonawcy nie przysługuje:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu oraz zobowiązany jest do stosowania obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.

Kontakt:
o Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Mirosław Dembowski
numer telefonu: 504 251 874; e-mail: m.dembowski@mzecwik.pl.
Adres: MZECWiK Sp. z o.o. w Wąbrzeźnie, ul. Tysiąclecia 8A, 87-200 Wąbrzeźno.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.