wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie i wybudowanie łaźni parowej |
Data zamieszczenia: | 2025-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zakład Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o ul. Tysiąclecia 8A 87-200 Wąbrzeźno powiat: wąbrzeski tel. 56 688-14-27, tel. 504 251 874 biuro@mzecwik.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Wąbrzeźno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 56 688-14-27, t |
Termin składania ofert: | 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: ,,Zaprojektowanie i wybudowanie łaźni parowej w obiekcie Pływalni Miejskiej im. Pawła Baczyńskiego w Wąbrzeźnie" zamówienie dotyczy obiektu Pływalni znajdującej się przy ulicy Matejki 2A III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENI A - SPEC YFIKAC JA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie sauny w obiekcie Pływalni do 13.07.2025 roku. 3. Okres gwarancji - co najmniej 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Nieodpłatne, coroczne przeglądy gwarancyjne. 5. Wymagania techniczne, co do łaźni: 1) minimalny wymiar łaźni to: 3 m x 2,4 m x 2 m; 2) konstrukcja i izolacja płytą budowlaną minimum 50 mm; 3) komplet siedzisk anatomicznych; 4) sklepienie; 5) oświetlenie pod siedziskami (ew. dodatkowe pod sufitem wzdłuż siedzisk); 6) hydroizolacja; 7) mozaika szklana; 8) drzwi szklane o średnicy 90 cm; 9) min. 2 sztuki baterii prysznicowych podtynkowych; 10) wentylacja; 11) generator pary (odpowiedniej mocy do zaprojektowanego pomieszczenia) + panel sterujący; 12) dysze parowe (z możliwością dozowania zapachów); 13) wykonanie niezbędnych podłączeń energetycznych, kanalizacyjnych, wodnych, wentylacyjnych (Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania tego zadania we własnym zakresie) 14) Wykonawca może zaproponować inne rozwiązania techniczne, niż podane w punktach 1)-13), które będą równoważne lub będą miały wyższy standard, wpisując je w swojej ofercie wraz z uzasadnieniem propozycji zmiany. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 4) przekazania certyfikatów jakości materiałów, które zostały użyte do budowy sauny; 5) przekazania instrukcji korzystania i prawidłowej konserwacji sauny. Dokument nr: PŁ/01/05/2025 Składanie ofert: termin składania ofert:22 maja 2025 12:00 Miejsce i termin realizacji: w opisie Wymagania: n. ZASADY POSTĘPOWANIA 1. W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zastosowanie mają regulacje przewidziane dla postępowania prowadzonego w trybie z wolnej ręki, na podstawie § 7 ust. 3 pkt. b) w zw. z § 14 Regulaminu udzielania klasycznych zamówień publicznych (RK). Treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego tj.: www.mzecwik.pl w zakładce Zarządzenia i Regulaminy oraz w sekretariacie MZECWiK Sp. z o.o. Regulamin został wprowadzony Zarządzeniem Prezesa MZECWiK Sp. z o.o. Nr 3/12/2021 z dnia 31.12.2021 r. 3. Ostateczna akceptacja oferty będzie miała postać Umowy pomiędzy Zamawiającym i Oferentem, po wyborze oferty. Projekt umowy jest załącznikiem do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 4. Oferent jest zobowiązany do zachowania poufności otrzymanych informacji, materiałów i dokumentów dotyczących prowadzonego postępowania_i Zamawiającego, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy: 30 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek. 5) przekazania instrukcji korzystania i prawidłowej konserwacji sauny. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oferent, biorący udział w postępowaniu przedłożył we wcześniejszym postępowaniu PŁ/01/03/2025, które zostało unieważnione dokumenty na potwierdzenie spełniania wymogów żądanych przez Zamawiającego, tj: projekt i referencje 2. Ww. dokumenty są załącznikiem do przedmiotowego postępowania Wykonawca musi na etapie zawierania umowy - posiadać ważną kopię polisy OC z tytułu prowadzonej działalności na okres objęty gwarancją i załączyć jej kopię w chwili zawarcia umowy. V. SPOSÓB KONTAKTU ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy, określonym w ogłoszeniu tj. znak PŁ/01/05/2025. o Korespondencję pisemną należy kierować na adres: MZECWiK Sp. z o.o. w Wąbrzeźnie, ul. Tysiąclecia 8A, 87-200 Wąbrzeźno lub drogą elektroniczną na adres biuro@mzecwik.pl. o Wykonawca zobowiązany jest podać adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł kierować wszelką korespondencję drogą elektroniczną. o W przypadku korespondencji kierowanej w formie elektronicznej każda ze Stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt jej otrzymania. o Korespondencję przekazywaną drogą elektroniczną uważa się za złożoną w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem określonego terminu. Jeżeli pomimo żądania potwierdzenia faktu otrzymania pisma Wykonawca nie dokona takiego potwierdzenia Zamawiający jako potwierdzenie uzna wydruk z nadania pisma środkami komunikacji elektronicznej. o Wykonawca, może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści warunków zamówienia, jeśli informacje przedstawione w ogłoszeniu budzą wątpliwości. VI. ISTOTNE INFORMACJE o Oferta musi zawierać wszystkie koszty składające się na wynagrodzenie Wykonawcy. o Przystępując do negocjacji, tj. składając ofertę w niniejszym postępowaniu Oferent akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia wskazane w specyfikacji oraz w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do specyfikacji. o Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty przetargowej. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku procedury przetargowej. o Nie przewiduje się wnoszenia zabezpieczania należytego wykonania umowy ani wadium. o Zamawiający w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawrze z Oferentem (Wykonawcą) umowę, której projekt stanowi załącznik nr 3 SWZt VII. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU I ZMIAN A WARUNKÓW Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez konieczności podawania przyczyny, a także prawo do przyjęcia oferty w całości albo w części, bądź do jej odrzucenia, jak również prawo do zmiany warunków przeprowadzania przetargu. W przypadku zmiany warunków przeprowadzania przetargu, przerwania lub jego anulowania, Oferenci zostaną poinformowani o tym fakcie telefonicznie, mailowo lub w inny dostępny sposób wskazany do komunikacji. Uwagi: VIII. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (dalej Zamawiający), reprezentowany przez Prezesa Zarządu, z siedzibą w Wąbrzeźnie przy ul. Tysiąclecia 8A, e-mail: biuro@mzecwik.pl o Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych w MZECWiK Sp. z o.o. został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować wysyłając e-mail na adres: rodo@mzecwik.pl. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem - znak sprawy: PŁ/01/05/2025 prowadzonym w trybie z wolnej reki oraz zawarcia i realizacji umowy w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO). Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą lub mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, ponadto dostawcy poczty elektronicznej, usług IT oraz podmioty wspierające w świadczeniu usług drogą elektroniczną; organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na podstawie zlecenia organów władzy publicznej - w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umów podpisanych a Administratorem oraz podmioty, które wystąpią o informacje na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. o Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz po zakończeniu obowiązywania umowy w celu: dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, umów zawartych z Administratorem i archiwizacyjnych. o Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych będzie uniemożliwienie udziału w postępowaniu. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO i nie będą profilowane. o Wykonawca posiada: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy, o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu, oraz jego załączników), o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), o prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; o Wykonawcy nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu oraz zobowiązany jest do stosowania obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. Kontakt: o Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Mirosław Dembowski numer telefonu: 504 251 874; e-mail: m.dembowski@mzecwik.pl. Adres: MZECWiK Sp. z o.o. w Wąbrzeźnie, ul. Tysiąclecia 8A, 87-200 Wąbrzeźno. |
© eurobudowa.pl 2004-2025