Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa emulsji asfaltowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa emulsji asfaltowej

Data zamieszczenia: 2025-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI POWIAT TUCHOLSKI
ul. Przemysłowa 6
89-500 Tuchola
powiat: tucholski
tel. 796-438-628
zdp@tuchola.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Tuchola
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 796-438-628
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA emulsji asfaltowej w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi w 2025 roku.
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ)
na realizację zamówienia publicznego pod nazwą:
DOSTAWA emulsji asfaltowej w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi w 2025 roku.
1. Przedmiot zamówienia stanowi:
DOSTAWA emulsji asfaltowej w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Tucholi w 2025 roku.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
44113600-1 Bitum i asfalt
44113700-2 Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
3. Przedmiotem zamówienia są dostawy szybkorozpadowej niemodyfikowanej kationowej emulsji asfaltowej klasy C65b3 PU/RC z asfaltu drogowego D100/150*0,1 mm wg PN-EN 1426:2001 ,,Asfalty i produkty asfaltowe. Oznaczenie penetracji igłą".
4. Emulsja, o której mowa wyżej używana będzie przez Zamawiającego do wykonania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg publicznych kategorii powiatowej należących do Powiatu Tucholskiego oraz do wykonania innych pokrewnych robót utrzymaniowych w obrębie tych nawierzchni.
5. Poszczególne partie dostawy emulsji wymagalne będą w czasie i w ilościach stosownych do bieżących potrzeb Zamawiającego w 2025 roku, których łączną ilość Zamawiający szacuje na ok. 30 Mg. Zamawiający deklaruje do końca roku zamówić min 50% wartości umowy .
6. Emulsja powinna odpowiadać wymaganiom w przypadku oferowania emulsji C65B3 PU/RC - wymaganiom normy europejskiej PN-EN 13808:2013/Ap1 ,,Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowej emulsji asfaltowych".
7. Na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań Wykonawca dołączy do swojej oferty zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane przezeń produkty odpowiadają określonej specyfikacji technicznej (aprobacie technicznej) lub Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji na zgodność z normą PN-EN 13808:2013. Zamiast wymienionych
zaświadczeń, Wykonawca może złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
8. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego dostarczyć przedmiot zamówienia własnymi środkami transportu kołowego do miejsca przeznaczenia ( siedziba ZDP Tuchola ul . Przemysłowa 6 ) w ilości minimalnej 15 ton/zamówienie Emulsja będzie zamawiana w częściach, w okresie ważności umowy, do wyczerpania umownego zakresu finansowego.

CPV: 44113600-1, 44113700-2

Dokument nr: ZDP.2410.46.2025

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 maja 2025 r. niezwłocznie po terminie składania ofert

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 23 maja 2025 r. do godz. 8:00.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem email na adres zdp@tuchola.pl
3. Wykonawca składa ofertę na Formularzu ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.

Wymagania:
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

1. Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówień, których wartość nie przekracza 130 000,00 złotych, w oparciu o regulacje wewnętrzne Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie zakresu dostaw w razie potrzeb

Realizacja zamówienia przewidywana jest sukcesywnie w terminie do 30 października od dnia podpisania umowy.

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się poprzez email zamawiającego lub telefonicznie.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena za 1 tonę wraz z dostawą do siedziby zamawiającego . Jednorazowa minimalna dostawa to 15 ton .

1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
2. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchylać się będzie od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzić będą

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi ,
ul. Przemysłowa 6 , 89-500 Tuchola, tel. 52 5590112, adres e-mail: zdp@tuchola.pl; reprezentowana przez Dyrektora - Arkadiusza Malinowskiego;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: inspektor.rodo@wp.pl lub nr tel. 500 438 300
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzanym zapytaniem ofertowym na realizację postępowania
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71-74 ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r poz. 2019 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoby wskazane do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia oraz zagadnień proceduralnych: Dyrektor Arkadiusz Malinowski , pok. nr 8 , tel. 796-438-628, w godzinach 7.00 - 15.00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.