Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie altany ogrodowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie altany ogrodowej

Data zamieszczenia: 2025-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie
Al. 600-lecia 90
96-500 Sochaczew
powiat: sochaczewski
tel. 46 863 14 81, 82
sekretariat@cussochaczew.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sochaczew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 46 863 14 81, 8
Termin składania ofert: 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie altany ogrodowej do realizacji warsztatów i wsparcia na rzecz rodzin w ramach
projektu ,,Przyszłość to rodzina - Wdrażanie i skalowanie innowacji społecznych w Centrum
Usług Społecznych w Sochaczewie""
2.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport, wykonanie i montaż altany ogrodowej przy siedzibie Centrum
Usług Społecznych w Sochaczewie, Al. 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew, w miejscu wskazanym na
poglądowej mapce, zgodnie z następującym opisem:
1) przygotowanie podłoża pod altanę, np. za pomocą bloczków fundamentowych z kotwami do
mocowania słupów
2) wykonanie i montaż altany o wymiarach 500 cm x 700cm zgodnie z opisem:
a) słupy nośne o wymiarach minimum 10x10 cm,
b) dach dwuspadowy z daszkiem dymnym, kryty gontem bitumicznym, rynny wg. rozwiązań
systemowych
c) altana wykonana z drewna iglastego (sosna lub świerk, drewno suszone, heblowane), drewno
klasy C24, dwukrotnie impregnowanego na kolor uzgodniony z Zamawiającym, odpornego na
działanie czynników atmosferycznych,
d) trzy ściany zabudowane, częściowo ażurowe, jedno wejście
e) podłoga z deski tarasowej ryflowanej z maskowaniem bloczków fundamentowych
Zamawiający Wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy.
miejsce posadowienia altany

CPV: 45211320-8-

Dokument nr: ZP.261.10.2025

Składanie ofert:
2.
Ofertę należy przesłać do 21.05.2025r. do godz. 10:00 za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: sekretariat@cussochaczew.pl lub osobiście/listownie w sekretariacie Centrum
Usług Społecznych przy Al. 600-lecia 90, 95-500 Sochaczew.

Miejsce i termin realizacji:
4.
Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 25.06.2025 r.

Wymagania:
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie
stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
5.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
1.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. 2022 poz. 835).
6.
Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
Oferta maksymalnie może uzyskać 100 pkt. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych
punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą
liczbę punktów.
7.
Istotne postanowienia umowy:
Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
8.
Sposób przygotowania oferty:
1.
Ofertę stanowi kompletnie wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego podpisany przez Wykonawcę lub osobę przez niego uprawnioną.
2.
Oferta musi zawierać cenę za wszystkie czynności związane z wykonaniem przedmiotowego
zamówienia. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i składniki, związane z wykonaniem
zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w
terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia.
9.
Miejsce i forma składania ofert:
1.
Ofertę należy sporządzić na wzorze Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania.
3.
Ocenie będą podlegały kompletne oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
4.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Wszelkie zmiany naniesione w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez
Wykonawcę.
6.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
10.
Udzielenie zamówienia:
1.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
2.
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawi taką samą cenę, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3.
Informację o wyniku postępowania ogłasza się w taki sposób, w jaki zostało upublicznione
zapytanie ofertowe. Informacja ta zawiera imię i nazwisko albo nazwę wybranego wykonawcy, jego
siedzibę (miejscowość) oraz cenę najkorzystniejszej oferty.
11.
Unieważnienie postępowania, zmiany w treści postępowania:
1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez
podania przyczyny.
2.
Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców uzupełniania/poprawienia
dokumentów, składania wszelkich wyjaśnień w zakresie związanym z prowadzonym postępowaniem.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj.
różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających
odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu
zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z
odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień,
w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia
w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia
wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
3.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodpowiadania na oferty, jak i niezawarcia umowy
z którymkolwiek z wykonawców.
4.
Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający informuje w zapytaniu ofertowym o zakresie zmian. Zamawiający przedłuża termin
składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi
na zakres wprowadzonych zmian.

Uwagi:
13.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informujemy Państwa o zasadach przetwarzania danych osobowych w Centrum usług Społecznych
oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w
1.
Sochaczewie, adres siedziby: Al. 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew, Tel.: 46 863-14-81 e- mail:
sekretariat@cussochaczew.pl
W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, możecie się Państwo
skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych (dalej zwanym ADO), za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem e-mail: sekretariat@cussochaczew.pl lub wysyłając pisemną
korespondencję na adres Centrum Usług Społecznych z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych".
2.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a
podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur
udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym, na podstawie Ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
3.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6.
Zabezpieczenia stosowane przez ADO w celu ochrony Pani/Pana danych osobowych
polegają szczególnie na:
7.
o
o
dopuszczeniu do przetwarzania danych osobowych wyłącznie osób posiadających
upoważnienie nadane przez ADO;
pisemnym zobowiązaniu osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych do
zachowania ich w tajemnicy.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej.
8.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
9.
Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych.
10.
Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:
11.
o
o
ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa
mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą
postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu
zakończenia tego postępowania.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
12.
Jednocześnie przypomnieć należy o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
12.
Osoba odpowiedzialna za kontakt z Wykonawcami:
Marzena Zydlewska - tel. 046 863 14 81
zamowienia@cussochaczew.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.