Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie altany ogrodowej |
Data zamieszczenia: | 2025-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie Al. 600-lecia 90 96-500 Sochaczew powiat: sochaczewski tel. 46 863 14 81, 82 sekretariat@cussochaczew.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Sochaczew |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 46 863 14 81, 8 |
Termin składania ofert: | 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie altany ogrodowej do realizacji warsztatów i wsparcia na rzecz rodzin w ramach projektu ,,Przyszłość to rodzina - Wdrażanie i skalowanie innowacji społecznych w Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie"" 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest transport, wykonanie i montaż altany ogrodowej przy siedzibie Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie, Al. 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew, w miejscu wskazanym na poglądowej mapce, zgodnie z następującym opisem: 1) przygotowanie podłoża pod altanę, np. za pomocą bloczków fundamentowych z kotwami do mocowania słupów 2) wykonanie i montaż altany o wymiarach 500 cm x 700cm zgodnie z opisem: a) słupy nośne o wymiarach minimum 10x10 cm, b) dach dwuspadowy z daszkiem dymnym, kryty gontem bitumicznym, rynny wg. rozwiązań systemowych c) altana wykonana z drewna iglastego (sosna lub świerk, drewno suszone, heblowane), drewno klasy C24, dwukrotnie impregnowanego na kolor uzgodniony z Zamawiającym, odpornego na działanie czynników atmosferycznych, d) trzy ściany zabudowane, częściowo ażurowe, jedno wejście e) podłoga z deski tarasowej ryflowanej z maskowaniem bloczków fundamentowych Zamawiający Wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. miejsce posadowienia altany CPV: 45211320-8- Dokument nr: ZP.261.10.2025 Składanie ofert: 2. Ofertę należy przesłać do 21.05.2025r. do godz. 10:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@cussochaczew.pl lub osobiście/listownie w sekretariacie Centrum Usług Społecznych przy Al. 600-lecia 90, 95-500 Sochaczew. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 25.06.2025 r. Wymagania: W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). 6. Kryteria oceny ofert: Cena - 100% Oferta maksymalnie może uzyskać 100 pkt. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów. 7. Istotne postanowienia umowy: Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 8. Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę stanowi kompletnie wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego podpisany przez Wykonawcę lub osobę przez niego uprawnioną. 2. Oferta musi zawierać cenę za wszystkie czynności związane z wykonaniem przedmiotowego zamówienia. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i składniki, związane z wykonaniem zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia. 9. Miejsce i forma składania ofert: 1. Ofertę należy sporządzić na wzorze Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 3. Ocenie będą podlegały kompletne oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Wszelkie zmiany naniesione w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Wykonawcę. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 10. Udzielenie zamówienia: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taką samą cenę, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 3. Informację o wyniku postępowania ogłasza się w taki sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe. Informacja ta zawiera imię i nazwisko albo nazwę wybranego wykonawcy, jego siedzibę (miejscowość) oraz cenę najkorzystniejszej oferty. 11. Unieważnienie postępowania, zmiany w treści postępowania: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. 2. Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców uzupełniania/poprawienia dokumentów, składania wszelkich wyjaśnień w zakresie związanym z prowadzonym postępowaniem. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodpowiadania na oferty, jak i niezawarcia umowy z którymkolwiek z wykonawców. 4. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający informuje w zapytaniu ofertowym o zakresie zmian. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. Uwagi: 13. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy Państwa o zasadach przetwarzania danych osobowych w Centrum usług Społecznych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w 1. Sochaczewie, adres siedziby: Al. 600-lecia 90, 96-500 Sochaczew, Tel.: 46 863-14-81 e- mail: sekretariat@cussochaczew.pl W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, możecie się Państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych (dalej zwanym ADO), za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sekretariat@cussochaczew.pl lub wysyłając pisemną korespondencję na adres Centrum Usług Społecznych z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych". 2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym, na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Zabezpieczenia stosowane przez ADO w celu ochrony Pani/Pana danych osobowych polegają szczególnie na: 7. o o dopuszczeniu do przetwarzania danych osobowych wyłącznie osób posiadających upoważnienie nadane przez ADO; pisemnym zobowiązaniu osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych do zachowania ich w tajemnicy. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. 9. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. 10. Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania: 11. o o ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP; z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 12. Jednocześnie przypomnieć należy o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Kontakt: 12. Osoba odpowiedzialna za kontakt z Wykonawcami: Marzena Zydlewska - tel. 046 863 14 81 zamowienia@cussochaczew.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025