wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż parkomatów wraz z oprogramowaniem |
Data zamieszczenia: | 2025-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Jutrosin ul. Rynek 26 63-930 Jutrosin powiat: rawicki tel. 65 5471419, faks 65 5471451, tel. 65 300 29 00, 65 300 29 09, 65 547 25 22 umig@jutrosin.eu |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Jutrosin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 65 5471419, fak |
Termin składania ofert: | 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot Zapytania Ofertowego: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż dwóch parkomatów wraz z oprogramowaniem - dostawa, wdrożenie oraz uruchomienie kompleksowego systemu informatycznego do zarządzania kontrolą opłat parkingowych, obsługi windykacyjnej, sprzedaży abonamentów, prowadzenia ewidencji zgłoszeń oraz obsługi reklamacji. Zamówienie obejmuje również pełne wdrożenie systemu oraz przeszkolenie pracowników w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Uruchomienie parkomatów wraz z dostępem do systemu webowego monitorującego pracę parkomatów. Montaż urządzeń przewidziany jest na działce o numerach ewidencyjnych: działka nr 129/2, obręb Jutrosin, Dokładna lokalizacja montażu zostanie wskazana przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania montażu wraz z fundamentem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień administracyjnych (jeśli dotyczy). Zakres Zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę 2 sztuk nowych parkometrów spełniających wymogi techniczne i prawne obowiązujące w Polsce, - montaż, wraz z fundamentem i uruchomienie urządzeń we wskazanych lokalizacjach, - integrację z nowym systemem płatności, - przeszkolenie min. 3 osób w zakresie obsługi parkomatów, - dostęp do systemu webowego monitorującego pracę parkomatów, - dostawa dodatkowej kasety, - dostawa i udzielenie licencji systemu windykacyjnego, wraz z pełnym wsparciem technicznym 12 miesięcy, - dzierżawa urządzeń do kontroli na okres 12 miesięcy, - dostawa i udzielenie licencji oprogramowania kontroli mobilnej wraz w pełnym wsparciem technicznym oraz dostępem do portalu zarządzania kontrolą, - przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi oprogramowania, - gwarancję na urządzenia i oprogramowanie - minimum 24 miesiące. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zapytania ofertowego zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Są w nim przedstawione minimalne wymagane parametry. Wymagania Formalne: Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu Gminy Jutrosin na rok 2025. VI. Gwarancja: Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace oraz dostarczony sprzęt jak i oprogramowanie na okres 24 miesiące. Składanie ofert: Formularz ofertowy należy przesłać, e-mailem w formie skanu na adres: umig@jutrosin.eu, pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Jutrosinie, Ul. Rynek 26, 63-930 Jutrosin, bądź dostarczyć do siedziby urzędu do dnia 20.05.2025 r. godz. 14.00. W temacie/na kopercie należy wpisać: Oferta ,,Zakup i montaż parkomatów w celu utworzenia parkingu na Rynku w Jutrosinie" 2. Ofertę należy złożyć do dnia 20.05.2025 r. do godz. 14:00. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin Realizacji: Zakończenie prac w terminie ustalonym z zamawiającym, nie dłużej niż 18.06.2025 r. od daty zawarcia umowy. Wymagania: Przedmiotowe zamówienie udzielane jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) - wartość zamówienia mniejsza niż: kwoty wskazane w art.2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp. I. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców. Wykaz niezbędnych do tego celu dokumentów i informacji, które winna zawierać oferta przedstawiono poniżej. 3. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub też złożyli ofertę po terminie. 4. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent. II. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim, w sposób czytelny pod rygorem nieważności. 3. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 4. W przygotowanej ofercie należy wskazać cenę brutto za całość zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa. 3. Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane. 4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem ofert obciążają Wykonawców. 6. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia złożonych ofert. V. Warunki płatności. 1. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi jednoetapowo na podstawie faktury VAT za wykonane roboty. 2. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru robót, podpisany przez strony niniejszej umowy. 3. Zapłata faktury Wykonawcy będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni od potwierdzenia jej odbioru od Wykonawcy. Zapłata nastąpi z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy. 4. W przypadku opóźnień w zapłacie, Wykonawca będzie uprawniony do naliczania odsetek ustawowych. 5. Zamawiający umożliwia Wykonawcy wystawienie faktury przy wykorzystaniu Platformy Elektronicznego Fakturowania. VII. Kryteria Oceny Ofert: 1. Cena - 100%. Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie całości zamówienia. Pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem: Cmin C = ---------------- x 100 x 100% Cx gdzie: C - ilość punktów przyznanych w ofercie w kryterium ,,cena" C min - najniższa zaoferowana cena Cx - cena oferty X 100 - wskaźnik stały 100% - procentowe znaczenie kryterium: cena 2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 4. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz innymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, której treść jest niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego. 6. Postępowanie zostanie unieważnione w przypadku, gdy: a) nie zostanie złożona żadna oferta, b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia c) wszystkie złożone oferty będą podlegały odrzuceniu, d) postępowanie obarczone zostanie wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy. 7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryterium wyboru oferty określonego w zapytaniu ofertowym). Zaleca się, aby każdy z Wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia dokonał wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z miejscem realizacji prac oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. VIII. Informacje dodatkowe. 1. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymaga zachowania formy pisemnej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy z prośbą o uzupełnienie złożonej oferty lub udzielenie wyjaśnień. 3. Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ramach niniejszego postępowania za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz na stronie prowadzonego postępowania. 4. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa uwzględniająca warunki i wymagania określone w niniejszym zapytaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 5. W przypadku, gdy nie dojdzie do zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru kolejnej wśród złożonych ofert. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani ofert częściowych. Uwagi: Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,,RODO") informujemy, że: - Administrator Pani/Pana danych osobowych: Burmistrz Miasta i Gminy Jutrosin - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: rodo@jutrosin.eu - Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO- uzasadnione interesy Administratora, w szczególności dochodzenie roszczeń, zaś w przypadku postępowań publicznych także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują Administratorowi przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi. - Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych, do usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. - Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. - Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu. - Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że w ramach przetwarzania danych, o których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie będą profilowane. Kontakt: 7. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: 1) W zakresie formalnym: Marek Glura, tel. 65 300 29 00, e-mail: geo@jutrosin.eu Małgorzata Nowak tel. 65 300 29 09 e mail: srodowisko@jutrosin.eu 2) W zakresie merytorycznym: Krzysztof Zajczewski, tel.65 300 29 07; e-mail: informatyk@jutrosin.eu, Paulina Drozdowska tel. 65 547 25 22, e-mail: ro@jutrosin.eu |
© eurobudowa.pl 2004-2025