Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Malowanie elewacji i naprawa cokołu hali sportowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Malowanie elewacji i naprawa cokołu hali sportowej

Data zamieszczenia: 2025-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wikielcu
ul. Rumiankowa 31
14-200 Iława
powiat: iławski
tel+48 89 640 10 64
zspwikielce@gmina-ilawa.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Iława
Wadium: ---
Nr telefonu: tel+48 89 640 10 64
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest Malowanie elewacji i naprawa cokołu hali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wikielcu
1. Mycie elewacji
2. Gruntowanie ścian zewnętrznych - 560 m 2 - (praca+ materiał)
3. Malowanie ścian zewnętrznych 560 m 2 - (praca+ materiał)
4. Naprawa cokołu ściany południowej 150 m2 - (praca + materiał)
a) Wyszczególnienie:
- Przyklejenie styropianu o grubości 3 em
- Wtopienie siatki elewacyjnej
- Wykonanie obróbki blacharskiej
- Gruntowanie ściany przed malowaniem
- Malowanie farbą elewacyjną

Otwarcie ofert: 8) Otwarcie ofert odbywa się bez udziału Wykonawców.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 23.05.2025 r. do godz.10.00 w następujący sposób:
1) Sekretariat Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wikielcu

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 30 dni od dnia podpisania umowy,

Wymagania:
§11. TRYB UDZłELENłA ZAMÓWIENIA:
1. Tryb postępowania: postępowanie prowadzone w trybie zasady konkurencyjności określonej w regulaminie udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000,00 netto, przyjętym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wikielcu, ma na celu wyłonienie najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. ,,Malowanie elewacji i naprawa cokołu hali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wikielcu"
2. Podstawa prawna opracowania Zapytania Ofertowego:
1) Ustawa z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2023.1610 ze zm.), dalej
,,KC".
2) Każdorazowo, gdy w niniejszym ogłoszeniu jest mowa o:
a) ,,Wykonawcy" - należy przez to rozumieć osobę fizyczną niebędącą personelem projektu, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów tub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia w projekcie realizowanym w ramach programu;
b) ,,Zamawiającym" - należy przez to rozumieć beneficjent lub wnioskodawca udzielający zamówienia w ramach projektu zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w podrozdziale 3.2
Wytycznych;
c) ,,Zamówieniu" należy przez to rozumieć umowę odpłatną, zawartą zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych przyjętym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wikielcu;
d) ,,ZO" - należy przez to rozumieć niniejsze Zapytanie Ofertowe wraz z załącznikami;
e) ,,Ofercie najkorzystniejszej" - należy przez to rozumieć ofertę najkorzystniejszą z uwzględnieniem wszystkich kryteriów oceny ofert;
f) ,,Warunkach zamówienia" - należy przez to rozumieć warunki, które dotyczą zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, wynikające w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, kryteriów oceny ofert, wymagań proceduralnych lub projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia;
g) ,,Pisemności" - należy przez to rozumieć sposób wyrażenia informacji przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można odczytać i powielić, w tym przekazywanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
§IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu
dotyczące:
1) uprawnienia do wykonania określonej działalności łub czynności: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) wiedza i doświadczenie: Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w branży remontowo-budowlanej,,
3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
5) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do ZO oraz złożenia wszystkich dokumentów i oświadczeń, o których mowa w ust. 3 ZO w zamknięte) kopercie opisanej nazwa ZO.
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane niezachowaniem powyższych wymogów.
4) Zamawiający informuje, że z uwagi na wymóg składania ofert poprzez bazę konkurencyjności, baza umożliwia złożenie oferty tylko przed upływem terminu składnia ofert. Po upływie tego terminu nie możliwości jej złożenia przez bazę konkurencyjności.
5) Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
6) Oferty złożone w inny sposób niż określny w ust.1 pkt 1 -3 zostaną odrzucone.
7) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9) W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego (bazy konkurencyjności), która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
2. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy
(załącznik nr 1 do ZO).
3. Do oferty załącznik nr 1 do ZO należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia ico najmniej
skany poniższych dokumentów):
1) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do ZO - w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną przedmiotowe oświadczenie składa każdy wykonawca oddzielnie we własnym imieniu,
2) pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. W przypadku powzięcia przez
Zamawiającego wątpliwości do załączonego pełnomocnictwa zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię,
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców -pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości do załączonego pełnomocnictwa zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię,
4. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w ZO i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Zamawiający samodzielnie sprawdzi w odpowiednich bazach danych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w ust.3 pkt 1 tylko jeden raz.
5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
7. Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego. Wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski, podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym, a później tekst przetłumaczony na język polski, będzie podstawą badania zgodnego zamiaru stron i celu umowy zgodnie, z art. 65 §2 KC. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wiążąca.
8. Oferta (formularz oferty), oświadczenia, inne dokumenty, o których mowa w ZO musi być podpisana lub zaparafowana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku parafowania oferty zaleca się użycie pieczątek lub innego sposobu umożliwiającego identyfikację osoby składającej parafę.
9. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
10. Ofertę należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób określonych w ust.1.
11. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów wymaganych w zapytaniu ofertowym w celu wykazania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzjelenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający informuje, iż wezwanie, którym mowa w zdaniu pierwszym ma zastosowanie do Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej wg kryteriów oceny ofert. W stosunku do pozostałych ofert decyzję o wezwaniu Zamawiający podejmie na podstawie okoliczności występujących w postępowaniu np. w przypadku odstąpienia od podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej.
12. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z zastrzeżeniem ust. 15. Zamawiający przewiduje uzupełnienie linków do stron internetowych lub kart katalogowych lub innych dokumentów zawierających szczegółową konfigurację oferowanych urządzeń pod warunkiem wskazania w formularzu oferty (załączniku 1 do ZO) nazwy producenta i modelu oferowanych produktów (urządzeń). Wezwanie dotyczy tylko Wykonawców, których oferty będą najkorzystniejsze na realizację przedmiotu zamówienia w wyniku dokonanej oceny wg kryteriów oceny ofert, o których mowa w §V ZO.
13. W przypadku, kiedy ofertę składa wspólnie kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:
1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
2) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców,

3) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
4) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum (list intencyjny), zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania rękojmi.
5} podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie tub nienależyte wykonanie zobowiązań,
14. Zamawiający poprawi omyłki w złożonych ofertach w szczególności:
1) oczywiste omyłki pisarskie - przez oczywistą omyłkę pisarską należy rozumieć widoczną, niezamierzoną niedokładność, błąd pisarski, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części lub inną podobną usterkę w tekście, niebudzącą wątpliwości w jaki sposób winna być ona naprawiona;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, które w szczególności poprawia w następujący sposób:
a) w przypadku mnożenia ceny jednostkowej i liczby jednostek miar podanych w formularzach cenowych:
- jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej zaoferowanej przez wykonawcę oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową,
jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny w tabeli formularza cenowego, jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę obliczoną w formularzu cenowym;
b) w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część:
przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę bez względu na sposób jej obliczenia,
- jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie,
jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen, przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny.
c) Zamawiający poprawiając omyłki rachunkowe zgodnie z pkt 2 uwzględnia konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z postanowieniami istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - przez inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty należy rozumieć omyłki, w odniesieniu, do których, czynności ich poprawy Zamawiający może dokonać samodzielnie, bez udziału Wykonawcy w tej czynności - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4) Jeżeli w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o poprawieniu omyłki, o której mowa w pkt 3 wykonawca nie wyrazi pisemnego sprzeciwu na poprawienie jego oferty, dokonana poprawa oferty zostanie uznana za skuteczną.
§VIII. INFORMACJA O ZAKAZIE KONFLIKTU INTERESÓW ORAZ PRZESŁANKI WYKLUCZENIA
WYKONAWCÓW
1. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym (beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego (beneficjenta) lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (beneficjenta) czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo w zakresie, o którym mowa w ust. 8.
2. Zgodnie z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst
jednolity Dz.U.2023.1497 ze zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U.2024.507; dalej: ustawa sankcyjna);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. póz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
3. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 2.
4. Ocena braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1 i 2 nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do ZO oraz na podstawie rejestrów, o których mowa w ust. 2
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
6. Osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego są:
1) Marcin Jackowski - Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wikielcu
7. Osobą wykonującą czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania oraz upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1) Marcin Jackowski - Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wikielcu,
8. Osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zapewniają bezstronność i obiektywizm oraz złożą oświadczenie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (w rozumieniu odpowiednio art. 78 i art. 781 Kodeksu cywilnego) o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcami na bezstronność postępowania, polegających na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
§IX. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU
PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 4 do ZO - Projektowane Postanowienia Umowne.
§X. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
2. Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę - nie dotyczy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzjelenia łącznie następujących części lub grup części - nie dotyczy.
4. Maksymalna liczba części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy - nie dotyczy
5. Opis przedmiotu zamówienia określony w §111ZO oraz załączniku nr 3 do ZO.
|§XI. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych.
§X11. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1. Korespondencja przed upływem terminu składania ofert (w szczególności: wnioski o wyjaśnienie treści ZO / pytania dotyczące postępowania) możliwa jest w następujący sposób:
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie ZO na maila:
2) Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści ZO wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminach, o których mowa w pkt 2, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
4) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści ZO, o którym mowa w pkt 2.
5) W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści ZO nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt. 2, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień ZO oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępni na stronie internetowej szkoły poprzez ogłoszenie o zamówieniu - karta ,,PYTANIA" , bez ujawniania źródła zapytania.
2. Korespondencja po upływie terminu składania ofert (w szczególności: dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia Wykonawcy składane w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, wnioski Wykonawcy) odbywać się będzie w następujący sposób:
1) bezpośrednio na adres poczty elektronicznej zspwikielec@gtnina-ilawa.pl W takim przypadku w korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się nazwą
postępowania,
2) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Za wystarczający uważa się podpis osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie poczty elektronicznej. W przypadku niepotwierdzenia przez wykonawcę odbioru w ciągu 2 dni od dnia nadania oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacji drogą elektroniczną Zamawiający do celów dowodowych posłuży się prawidłowym raportem nadania danych lub prawidłowego dokonania transmisji danych,
3) Zamawiający będzie kierował wezwania na adres poczty elektronicznej wskazany w treści formularza ofertowego jako ,,Adres poczty elektronicznej, na który zamawiający ma przesyłać korespondencie związana z przedmiotowym Dostępowaniem".
3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w ZO.
4. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert zawiadamiając o tym fakcie na stronie szkoły Zamawiający informuje o zakresie zmian. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
§Xł11. INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA ORAZ FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA._______________________________________________________________________
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ZO i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w ZO kryteria oceny ofert.
2. Niezwłocznie po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje wyniki na stronie internetowej: szkoły zgodnie z regulaminem oraz powiadomi wszystkich, którzy złożyli oferty, z uwzględnieniem ich nazwy, adresu oraz oferowanych kwot, a także otrzymanej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego, wg kryteriów oceny ofert opisanych w ZO.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, w szczególności nie zawrze jej w wyznaczonym terminie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
§XIV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY___________________________________________________________
1. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
2. Wykonawca podaje cenę ryczałtową za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do ZO.
3. Cena oferty jest ceną ryczałtową (zawierającą obowiązujący podatek VAT i niezmienną do zakończenia realizacji robót). Zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny ten rodzaj wynagrodzenia określa art. 632 KC.
4. Cena całkowita zawarta w ofercie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, jest ceną ustaloną w oparciu o przekazane przez Zamawiającego ZO oraz dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ryczałt polega na umówieniu z góry wysokości wynagrodzenia w kwocie absolutnej, przy wyraźnej lub dorozumianej zgodzie stron na to, że wykonawca nie będzie domagać się wynagrodzenia wyższego. Rozliczenia stron w przypadku zastosowania ryczałtowego charakteru wynagrodzenia w żaden sposób nie opierają się na cenach jednostkowych oraz faktycznie wykonanych świadczeniach. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich formalności dotyczących budowy oraz kosztów z tym związanych..
5. W związku z sytuacją określoną w ust. 3 i 4 cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z ZO, a bez których nie można wykonać zamówienia zapewniającego przekazanie obiektu do użytkowania. Będą to w szczególności koszty, które musi zawierać cena oferty (koszty te należy uwzględnić kosztach cen jednostkowych robót
budowlanych):
1) robót przygotowawczych, rozbiórkowych, demontażowych, wykończeniowych, porządkowych, zorganizowania i zagospodarowania placu budowy, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, wywozu nadmiaru gruzu,, inflacji,
2) dozorowania, zabezpieczenia i oznaczenia terenu budowy,
3) koszty utrzymania terenu budowy i zapewnienia warunków bezpieczeństwa dla osób i pojazdów użytkujących obiekt oraz zapewnienia komunikacji i bezpieczeństwa podczas wykonywania prac z drogami dojazdowymi (umożliwienia na wypadek kryzysu ewakuacji osób i mienia z terenu realizacji zamówienia),
4) zakwaterowanie łącznie z częścią socjalną i sanitarną,
5) koszty składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów i śmieci - Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie koszty związane z przekazaniem odpadów firmom posiadającym zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów określonego rodzaju (Ustawa o odpadach),
6) koszty związane z utrzymaniem terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych wynikających z lokalizacji terenu budowy,
7) koszty wynikające z utrudnień lokalizacyjnych placu budowy (m.in. brak miejsca do składowania materiałów budowlanych),
8) odtworzenie nawierzchni, ewentualne uszkodzenia urządzeń podziemnych w obrębie placu budowy i wykonywanych robót,
9) wszystkie podatki, cła i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy,
10) wykonanie ogrodzenia i zabezpieczenia od istniejących obiektów placu budowy,
11) koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wykonania dokumentacji powykonawczej dla wykonanych instalacji
12) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
13) koszty pomiarów i badań materiałów,
14) koszty związane z zabezpieczeniem dojść dla użytkowników obiektu (wnętrza obiektu podczas trwania prac budowlanych będą udostępniane w szczególności pracownikom, uczniom i osobom trzecim),
15) koszty najniższego wynagrodzenia zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r.
6. Jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę. Przy wyliczaniu wartości cen poszczególnych elementów należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
7. Upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenach jednostkowych.
8. Zamawiający w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do każdego wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od każdego wykonawcy kompletnego kosztorysu ofertowego wykonanego metodą szczegółową od wykonawców, których oferty mogą zawierać rażąco niską cenę.
9. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług dla celów zastosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć! W formularzu ofertowym wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
10. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
§XV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
! Wykonawca związany jest ofertą 30 dni od daty upływu terminu składnia ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertąjest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w ZO, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 2, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
§XVI. ODRZUCENIE OFERTY:
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert,
2) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
3) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert określonymi przez Zamawiającego
4) jej treść nie odpowiada treści ZO, z zastrzeżeniem możliwości poprawienia omyłki, w szczególności w oparciu o treść ZO w sposób określony §VI ust. 15 ZO,
5) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia w przypadku gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztów w złożonej ofercie.
6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki w swojej ofercie;
7) Wykonawca nie wyraził zgody, na przedłużenie terminu związania ofertą o liczbę dni wymaganą w wezwaniu Zamawiającego;
8) Wykonawca nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu;
9) Wykonawca jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo lub podlega wykluczeniu zgodnie z zapisem §VI!I ZO,
10) przedstawi nieprawdziwe informacje w treści oferty;
11) w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń, wyjaśnienia treści złożonej oferty;
12) w przypadku braku wyceny (w załączniku nr 1 do ZO) przez Wykonawcę jakiejkolwiek pozycji wymienionej w formularzu ofertowym,
2. Odrzuceniu jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta Wykonawcy, który nie udzielił
wyjaśnień w wyznaczonym terminie.
§XVH. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
2. Zamawiający zgodnie z art. 701 §3 KC zastrzega prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków niniejszego postępowania,
2) odwołania postępowania bez konieczności podania przyczyn,
POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000,00 netto, przyjętym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wikielcu bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
2. W związku z sytuacją określoną ust.1 Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze przewidziane w wyżej cytowanej ustawie.
3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy w walutach obcych. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.
5. Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zaliczek.
7. W umowie zawartej w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca zobowiąże się do udostępniania organom kontrolującym realizację projektu dokumentów i pomieszczeń związanych z realizacją zamówienia.
8. W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie przewyższała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeniu oraz których oferty nie zostały odrzucone. Przedmiotem negocjacji będzie zaoferowana cena, termin wykonania.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.