Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana przekładek podszynowych, wkładek i sprężyn SB |
Data zamieszczenia: | 2025-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o. Dział Realizacji i Rozliczenia Robót ul. Mogileńska 10G 61-052 Poznań powiat: Poznań tel. 795 500 131, tel. 573 000 679 d.zarebska@zrk-dom.com.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 795 500 131, te |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty 1. W związku z planowaną realizacją pozyskanego z PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Zielonej Górze zadania pn.: ,,Wymiana przekładek podszynowych, wkładek i sprężyn SB na linii nr 3 w torze nr 2 km 407,700 - 454,900" Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Spółka z o.o., 61-052 Poznań, Ul. Mogileńska 10G zaprasza do złożenia oferty i udziału w negocjacjach na wymianę przekładek podszynowych, wkładek i sprężyn w ramach w/w zadania. 2. Postępowanie prowadzone jest w formie procedury uproszczonej udzielania zamówień - §31 Regulaminu udzielania zamówień przez Spółkę Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Sp. z o.o. na roboty budowlane, usługi i dostawy z dnia 10.06.2024r. Regulamin dostępny na stronie internetowej: 3. Zakres robót i warunki ich wykonania: Szczegółowy zakres prac dla realizacji w/w zadania przedstawiono w załączonym Rozbiciu Ceny Ofertowej (zał. 1). 6. Okres gwarancji: 12 m-cy od daty odbioru końcowego dokonanego przez Inwestora. Dokument nr: NRR/2025/05/05 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 23.05.2025r. godz. 09:15. Składanie ofert: Oferty należy złożyć do dnia 23.05.2025r. do godz. 09:00. Ofertę składaną w formie określonej w ust. 10.2. lit a) należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego w zabezpieczonej kopercie (na kopercie należy umieścić zapis: ,,Nie otwierać przed dniem 23.05.2025r. godz. 09:15", nazwę firmy oraz nazwę zadania) lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego tj. Zakład Robót Komunikacyjnych - DOM w Poznaniu Spółka z o. o., 61-052 Poznań, Ul. Mogileńska 10G z dopiskiem ,,OFERTA - wymiana przekładek LK 003". Ofertę składaną w formie określonej w ust. 10.2. lit b) i c) należy przesłać na adres e-mail: d.zarebska@zrk-dom.com.pl. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zadania: do 31.12.2025r. Wymagania: 5. Termin płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wypełnionej faktury. 7. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. 8. Zamawiający od Wykonawcy, z którym zawrze umowę na realizację niniejszego zamówienia będzie żądał: - zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% całkowitej ceny brutto podanej w ofercie ostatecznej; - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obowiązującego przez cały okres realizacji zadania. Pozostałe warunki zawarte zostały w załączonym do niniejszego zaproszenia wzorze umowy (załącznik nr 2). 9. Sposób przygotowania oferty: 9.1. Wykonawca składając ofertę wstępną zobowiązany jest załączyć do niej: a) Rozbicie Ceny Ofertowej - sporządzone wg załącznika nr 1; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) pełnomocnictwo dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenie woli, jeśli umocowanie tych osób nie wynika z wpisów do właściwego rejestru albo ewidencji. 9.2. Wykonawca składając ofertę wstępną zobowiązany jest do wskazania adresu mailowego z którego prowadzone będą negocjacje. 9.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wstępną zgodną z warunkami określonymi w niniejszych Zaproszeniu. 9.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9.5. Oferta musi być złożona w terminie określonym poniżej. Ofertę można złożyć w: a) w formie pisemnej, b) w formie elektronicznego odwzorowania (scan) dokumentu sporządzonego w formie pisemnej c) w formie elektronicznej tj.: w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku przesłania oferty pocztą kopertę z ofertą należy umieścić w drugiej kopercie (UWAGA: za termin złożenia oferty uznaje się datę rejestracji oferty w sekretariacie Zamawiającego). Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W temacie wiadomości należy umieścić numer postępowania: NRR/2025/05/05. 11. Negocjacje handlowe Po zbadaniu ofert Zamawiający z Wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu przeprowadzi negocjacje handlowe zgodnie z §18 Regulaminu udzielania zamówień. Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu negocjacje handlowe zostaną przeprowadzone w formie negocjacji elektronicznych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wykonawcy zostaną jednocześnie zaproszeni do negocjacji na adres mailowy wskazany w formularzu ofertowym wraz z informacją o wartości oferty najkorzystniejszej oraz terminie przewidzianym na złożenie oferty korzystniejszej. Negocjacje prowadzone będą w turach aż do momentu, w którym w danej turze nie wpłynie kolejna korzystniejsza oferta od najkorzystniejszej oferty złożonej w poprzedniej turze negocjacji. W ramach każdej z tur negocjacji cenowych Wykonawca może obniżyć wartość oferty o minimum 3 000,00 zł netto od oferty najkorzystniejszej w danej turze. Zamawiający przy każdych kolejnych turach negocjacji będzie informował wszystkich zaproszonych do negocjacji Wykonawców o terminie przewidzianym na złożenie kolejnych oferty cenowych. Wykonawca może złożyć ofertę korzystniejszą w każdej z tur negocjacji niezależnie od tego czy brał udział w poprzednich turach negocjacji. Po zakończeniu negocjacji Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą zobowiązany będzie do złożenia ostatecznego RCO na wartość nie wyższą niż zadeklarowaną w ostatniej turze negocjacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku niezłożenia RCO w wyznaczonym terminie za cenę ostateczną uznaje się wartość wg. oferty wstępnej, a Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z pozostałymi Wykonawcami zaproszonymi do udziału w negocjacjach na zasadach opisanych powyżej. Zamawiający dopuszcza również możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji telefonicznych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu Zamawiający przeprowadzi negocjacje w formie telefonicznej. Po przeprowadzonych negocjacjach Wykonawca zobowiązany jest złożyć do godziny 15:00 następnego dnia roboczego po dacie negocjacji ofertę ostateczną na wartość nie wyższą niż zadeklarowana podczas negocjacji. 12. Kryterium wyboru oferty - 100% cena brutto robót. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę brutto za wykonania robót. 13. Uwagi: 13.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania zakupowego na każdym jego etapie, jak również po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy zakupowej w przypadkach określonych w §26 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień przez Spółkę Zakład Robót Komunikacyjnych -DOM w Poznaniu Sp. z o.o. 13.2. Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. 13.3. Zamawiający zastrzega, że Umowa zostanie zawarta pod warunkiem uzyskania przez prowadzącego postępowanie zakupowe wymaganych zgód organów Zamawiającego na zawarcie umowy. Kontakt: Osoba do kontaktu w sprawie realizacji zadania: - Sebastian Tęgi tel. 795 500 131 e-mail: s.tegi@zrk-dom.com.pl - Daria Zarębska tel. 573 000 679 e-mail: d.zarebska@zrk-dom.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025