Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa organizacji zajęć edukacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Województwo Śląskie Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego ul. I. Krasickiego 25 42-500 Będzin powiat: będziński tel.: +48 (32) 267 44 82 biurozpk@zpk.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Będzin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 (32) 267 4 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
usługa organizacji 1-dniowych zajęć edukacyjnych ,,Warsztaty na wypasie" w ramach realizacji projektu: ,,Dobre praktyki w zakresie ochrony cennych przyrodniczo siedlisk i gatunków w PK ''Orlich Gniazd" nr FENX.0105-IW.01-0023/24. IV. Określenie przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa - organizacja 1-dniowych zajęć edukacyjnych ,,Warsztaty na wypasie" w ramach realizacji projektu: ,,Dobre praktyki w zakresie ochrony cennych przyrodniczo siedlisk i gatunków w PK ''Orlich Gniazd" nr FENX.0105-IW.01-0023/24. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia [OPZ] oraz minimalne wymagania dotyczące planowanej usługi zawiera Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania. Dokument nr: FENX.OP-S.604.2.2025.AS, L.dz. 248.2025 Składanie ofert: IX. Forma oraz termin składania ofert: 1. Ofertę należy składać do dnia 23.05.2025 r. do godz. 09.00 na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 3. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej lub pisemnej (papierowej) w następujący sposób: 1) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (np. skan podpisanej oferty, oferta podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym - e-dowód): oferta powinna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biurozpk@zpk.com.pl; Temat wiadomości: ,,Warsztaty na wypasie" 2) W przypadku składania oferty w formie pisemnej (papierowej): oferta powinna zostać złożona osobiście/drogą pocztową/przesyłką kurierską w Biurze ZPKWŚ w Będzinie: ul. I. Krasickiego 25, 42-500 Będzin (w godz.ch pracy Biura tj. od poniedziałku do piątku w godz.ch 7.15-15.15). Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: czerwiec - wrzesień 2025, kwiecień - wrzesień 2026 - 2028, zgodnie z harmonogramem przekazywanym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy (koordynacja i ustalenie grafiku zajęć po stronie Zamawiającego, przekazanie informacji o planowanym terminie zajęć minimum 3 dni wcześniej) V. Warunki realizacji zamówienia 1. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 29.09.2028 r. Wymagania: II. Podstawy prawne udzielenia zamówienia 1. Przedmiotowe zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2024 poz. 1320 ze zm.) ze względu na szacowaną wartość zamówienia poniżej 130 000 zł netto. Postępowanie prowadzone jest wg procedur wewnętrznych Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego. 2. Przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie w poszanowaniu zasady jawności, konkurencyjności oraz równego traktowania Wykonawców. 3. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców, stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.). III. Zasady komunikowania się z Zamawiającym 1. Zamawiający i Wykonawcy w zakresie składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji porozumiewać się będą za pomocą korespondencji email - adres: zpksmolen@zpk.com.pl . Każda ze stron, na żądanie drugiej, zobowiązana jest do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. 2. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, której dochowuje się poprzez osobiste złożenie pisma w siedzibie Zamawiającego: ZPKWŚ Oddział Smoleń, Smoleń 61A, 42-436 Pilica, (w godzinach pracy Biura tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15-15.15), albo przesłanie listu poleconego. W tym przypadku datą złożenia oświadczenia woli jest data wpływu pisma na wskazany wyżej adres. 3. Zamawiający nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 4 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 16. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 4 7. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli wnioski o wyjaśnienie. 8. Zamawiający informuje, że w przypadkach uzasadnionych może zmienić lub uzupełnić treść zapytania ofertowego przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania zostanie przekazana oferentom, którym zostało wysłane zapytanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany treści niniejszego Zapytania, bez podania przyczyny. 9. Jeżeli zmiana będzie wymagała przedłużenia terminu składania ofert, Zamawiający przedłuży ten termin wraz z poinformowaniem oferentów, którym zostało wysłane zapytanie. 10. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania Ofertowego a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 2. Forma i termin płatności: przelew, 14 dni (po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT/rachunku) oraz proporcjonalnie do liczby przeprowadzonych zajęć. Terminy płatności: 2025 r.: I FV do 30.06 II FV do 30.09 2026 r.: I FV do 30.06 II FV do 30.09 2027 r.: I FV do 30.06 II FV do 30.09 2028 r.: I FV do 30.06 II FV do 29.09 VI. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 3) Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. VII. Podstawy wykluczenia z postępowania 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.). 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia wskazanych powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia: 3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, VIII. Kryterium oceny ofert 1. Ocenie podlegać będą tylko oferty nieodrzucone oraz spełniające wszystkie wymogi formalne określone w Zapytaniu Ofertowym. 2. W ramach prowadzonego postępowania, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przyjmuje się następujące kryteria oceny ofert, tj.: cena brutto (PLN): waga 100 % 23. W ramach kryterium ,,cena brutto" maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać to 100 pkt., przyjmuje się następujący wzór do obliczenia punktowego, tj.: C = (Cn/Co) x 100 Gdzie: C - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium ,,Cena brutto" Cn - oferowana najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu [PLN] Co - cena brutto oferty badanej [PLN]. 4. Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,Cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po terminie nie będą zwracane oferentom. Oferta powinna być złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem: usługa - organizacja 1-dniowych zajęć edukacyjnych ,,Warsztaty na wypasie". 4. Oferty złożone po terminie wskazanym w ust. 1 nie będą rozpatrywane. 5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. X. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu ofertowym. 2. Ofertę stanowi: a. wypełniony Formularz ofertowy [FO] sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego; b. podpisany opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2); c. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 3); 3. Ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. 4. Oferta oraz oświadczenie składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub pełnomocnictwa. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika). 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o których mowa w Rozdziale VII ust. 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców. 7. Oferta Wykonawcy winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis. 8. Wszelkie skreślenia, poprawki, których dokonał Wykonawca w ofercie winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Oferty, których treść Wykonawca zmieni po upływie terminu składania ofert, Zamawiający odrzuci. 9. Wszelkie koszty związane z uczestniczeniem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty, ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 310. Nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia, a płatność nastąpi zgodnie z zapisami niniejszego Zapytania ofertowego. 11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XI. Opis sposobu obliczania ceny 1. Wykonawca podaje łączną cenę brutto przedmiotu zamówienia opisanego w OPZ zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego. 2. Cena oferty winna być podana w złotych polskich (PLN) w kwocie brutto, cyfrowo (liczbą) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z uwzględnieniem stawki podatku VAT. Zamawiający nie przewiduje stosowania walut obcych w rozliczeniu. 3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. 4. Cena podana w formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizację przedmiotu zamówienia. 5. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną. Ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę winny być uwzględnione w cenie oferty. 6. Wykonawca, dokonując kalkulacji warunków cenowych oferty, jest zobowiązany do przestrzegania zasad uczciwej konkurencji, z zastrzeżeniem, iż cena lub koszty lub ich istotne części składowe nie mogą być rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia. XII. Ocena ofert: 1. Po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert Zamawiający dokona ich analizy i oceny. 2. Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej, spełniającej wszystkie warunki i wymagania określone w zapytaniu ofertowym. 3. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą. 4. Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 5. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Składane przez Wykonawców oświadczenia lub inne dokumenty winny być aktualne na dzień złożenia ofert. 6. W przypadku, gdy zaoferowana cena budzi wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykazali braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający informuje niezwłocznie Wykonawcę, który został wykluczony z postępowania, o powodach wykluczenia. Zawiadomienie to Zamawiający prześle na wskazany w ofercie adres e-mail. Odpowiedzialność za podanie niewłaściwego adresu e-mail ponosi Wykonawca. 9. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a. Wykonawca, który złożył ofertę, zostanie wykluczony z postępowania; b. oferta została złożona po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert; c. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego; d. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; e. Wykonawca nie udzielił wyjaśnień, o których mowa w pkt. 6 lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub nie daje rękojmi należytego wykonania zamówienia; 4f. Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie wyjaśnił wątpliwości bądź niejasności lub nie uzupełnił braków formalnych; g. jest nieważna na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; h. z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności, gdy Wykonawca podał nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd dane, co mogło mieć wpływ na wynik postępowania. 10. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który wcześniej wykonał nienależycie na rzecz Zamawiającego zamówienia publiczne, w szczególności: nie wykonał zamówienia w umówionym terminie, nie dostarczył przedmiotu zamówienia o właściwej jakości i parametrach, nie wywiązał się w terminie z warunków gwarancji lub rękojmi, wykonał zamówienie, które było obarczone wadami powodującymi konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez Zamawiającego. 11. Zamawiający informuje niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została odrzucona o powodach odrzucenia oferty, podając uzasadnienie. Zawiadomienie to Zamawiający prześle na wskazany w ofercie adres e-mail. Odpowiedzialność za podanie niewłaściwego adresu e-mail ponosi Wykonawca. 12. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę (niepodlegającą odrzuceniu) przedstawiającą najkorzystniejszą cenę. 13. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z podpisaniem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 14. Informacja o wynikach postępowania, w szczególności o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, zostanie zamieszczona w BIP ZPKWŚ ( https://zpkslask-bip.slaskie.pl/ ) oraz przesłana do wybranego Wykonawcy oraz Oferentów, którzy złożyli ofertę. 15. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą, chyba że Wykonawca wyrazi wolę zawarcia umowy po upływie tego terminu. 16. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru kolejnej oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty. 1. Zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w sposób ustalony indywidualnie z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą pod względem kryteriów oceny ofert 2. Jeżeli umowę ma podpisać osoba lub osoby reprezentujące Wykonawcę inne niż osoby podpisujące ofertę, Wykonawca najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie z nim umowy, przed jej podpisaniem przekaże Zamawiającemu pełnomocnictwo upoważniające wskazane osoby do zawarcia umowy. Przedłożenie pełnomocnictwa nie jest wymagane, jeżeli upoważnienie do zawarcia (podpisania) umowy przez wskazane osoby wynika z dokumentów załączonych do oferty. XIV. Unieważnienie postępowania 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn na każdym jego etapie. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcom żadne roszczenia wobec Zamawiającego (Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń). Uwagi: XV. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO 1. ,,Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej ,,RODO" informujemy, że: administratorem Pani/a danych osobowych jest Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego w Katowicach z siedzibą w Będzinie przy ul. I. Krasickiego 25, 42-500 w Będzinie, reprezentowany przez Dyrektora ZPKWŚ. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Zespole Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego jest możliwy pod adresem iod@zpk.com.pl lub na adres siedziby Administratora. 3. Pani/a dane osobowe przetwarzane są w celu rozeznania rynku i oceny otrzymanych ofert na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli obowiązku prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z m.in. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. 4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 5. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez realizacji obowiązku przechowywania dokumentacji przez okres wynikający z przepisów prawa oraz wewnętrznych przepisów prawa. 6. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie. 7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych Panią/Pana dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku. 58. Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu. 9. ZPKWŚ nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 10. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem koniecznym, związanym z udziałem rozeznania rynku i oceny otrzymanych ofert. |
© eurobudowa.pl 2004-2025