Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7248z ostatnich 7 dni
26176z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zagospodarowanie terenu oraz modernizacja domu ludowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zagospodarowanie terenu oraz modernizacja domu ludowego

Data zamieszczenia: 2025-05-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wolbórz
Pl. Jagiełły 28
97-320 Wolbórz
powiat: piotrkowski
Tel. 44/61-64-241 wew. 31
k.olejnik@wolborz.eu
Województwo: łódzkie
Miasto: Wolbórz
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 44/61-64-241 we
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zagospodarowanie terenu w Gminie Wolbórz
3. Opis i zakres przedmiotu zamówienia
1) Zadanie podzielone jest na 2 części:
Część 1. ,,Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Proszeniu"
W ramach zadania: ,,Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Proszeniu"
Przedmiotem zapytania jest zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Proszeniu na działce nr ewid. 285 obr. Proszenie, gm. Wolbórz, polegające na utwardzeniu terenu poprzez ułożenie kostki brukowej wokół budynku świetlicy wiejskiej (opaski) wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych i schodami oraz podłoża pod garaż. Zakres zadania obejmuje:
o Podłoże pod garaż:
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
ułożenie nawierzchni z kostki brukowej typu cegiełka o grubości 6 cm na podsypce
cementowo- piaskowej na powierzchni 51 m2 (8,5 x 6 m), wykonanie obrzeży i krawężnika najazdowego.
o Podjazd dla niepełnosprawnych:
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
ułożenie nawierzchni podjazdu z kostki brukowej typu cegiełka o grubości 6 cm na
podsypce cementowo- piaskowej, szerokość podjazdu 1,6 m, długość ok. 6,5 m, zgodny z aktualnymi przepisami dot. dostępności o pochyleniu biegu nie większym niż
8%,
ustawienie obrzeży.
o Opaski wokół świetlicy wiejskiej:
wykonanie podbudowy z piasku o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
ułożenie opaski z kostki brukowej typu cegiełka o grubości 6 cm na podsypce
cementowo- piaskowej na powierzchni ok. 30 m2, ustawienie obrzeży,
wykonanie stopni (zgodnie z poniższym załącznikiem graficznym).
Materiał w postaci kostki brukowej o grubości 6 cm typu cegiełka po stronie Zamawiającego. Dodatkowe informacje:
Istnieje możliwość oględzin terenu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Część 2. ,,Modernizacja domu ludowego w Komornikach"
W ramach zadania: ,,Modernizacja domu ludowego w Komornikach"
Przedmiotem zadania jest wykonanie schodów z kostki betonowej typu cegiełka na działce nr ewid. 508 obr. Komorniki, gm. Wolbórz. Zakładane orientacyjne wymiary schodów to:
długość górnego spocznika 1,2 m,
szerokość 1,7 m,
wysokość ok. 0,8 m.

CPV: 45233250-6, 45233222-1

Dokument nr: 271.bp. 17.2025

Otwarcie ofert: 10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.05.2025 r. o godz. 1015

Składanie ofert:
9. Termin i miejsce składania ofert
Ofertę należy pocztą elektroniczną email na adres k.olejnik@wolborz.eu lub za pomocą Systemu E-Zamówienia Publiczne pod adresem: https://e-zp.wolborz.eu, nie później niż do dnia 22.05.2025 r. do godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
4. Wymagany termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2025 r. (dotyczy części 1 i 2).

Wymagania:
2) Dodatkowo Zamawiający informuje, że:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,
b) Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na wybraną część Zapytania ofertowego.
5. Informacja o kryteriach oceny oraz wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert (dotyczy części 1 i 2).
Cena - waga 100%
6. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
Na Wykonawcę zamówienia zostanie wybrana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę.
7. Opis sposobu przygotowania
1. Oferta powinna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącej załącznik Nr 1. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wynikające z zawartości formularza oferty;
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadające odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
4. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, muszą być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji.
8. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach licząc od terminu składania ofert.
12. Postanowienia końcowe
1. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
2. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
4. W toku oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także może wezwać do uzupełnienia w szczególności pełnomocnictw oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów przedmiotowych.
5. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
6. W przypadku, gdy cena oferty wydaje się zbyt niska i budzi wątpliwości, co do możliwości prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z żądaniem podania szczegółów dotyczących zaproponowanej ceny.
7. Po wybraniu Wykonawcy Zamawiający może przeprowadzić negocjacje z wybranym Wykonawcą w celu wynegocjowania lepszych warunków.
8. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej ważnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego,
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego,
5) Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając Wykonawców.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
11.0 unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty i zamieszcza te informacje na własnej stronie internetowej.

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Wolborza, z siedzibą: Pl. Jagiełły 28, 97-320 Wolbórz, tel. 44/61-64-241;
? inspektor ochrony danych osobowych: inspektor@wolborz.eu
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z zapytaniem ofertowym pn. Zagospodarowanie terenu w Gminie Wolbórz;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej t.j. 1330, Dz. U. z 2018 r., poz. 1330 z późn. zm.;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z ustawą o archiwizacji;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
? W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
? Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
? Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Kontakt:
11. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami
? Katarzyna Olejnik, tel. 44 616 42 41 wew. 31, e-mail: k.olejnik@wolborz.eu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.