dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem klimatyzatorów |
Data zamieszczenia: | 2025-05-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie ul. Gazowa 15 31-060 Kraków powiat: Kraków tel.: (12) 619 88 10 w. 120, kom. 538 565 415 nieruchomosci@kbgitr.com.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (12) 619 88 10 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto przedmiotem którego jest: Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem 3 sztuk klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, w siedzibie Biura przy Ul. Gazowej 15 w Krakowie. I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem 3 sztuk klimatyzatorów wewnętrznych oraz jednej jednostki zewnętrznej, inwertera typu multisplit, oraz demontaż i utylizacja zużytych klimatyzatorów - 3 jednostki wewnętrzne i 3 zewnętrzne. Parametry techniczne klimatyzatorów typu GREE Klasa energetyczna - chłodzenie A++, grzanie A+ Zasilanie - 1/220-240/50Hz Gwarancja 5 lat Jednostki wewnętrzne: o przepływ powietrza 750 - 1500 m3/h o poziom ciśnienia akustycznego 25-38 dB(A) o zakres nastawy temperatur 16~30 °C Wydajność: o chłodzenie 3,51 kW o grzanie 3,81 kW Pobór mocy: o chłodzenie 0,96 kW o grzanie 0,95 kW Jednostka zewnętrzna - multisplit: Wydajność: o chłodzenie 7,1 kW o grzanie 8,5 kW Pobór mocy: o chłodzenie do 2,0 kW o grzanie do 2,2 kW o zakres temperatur otoczenia: chłodzenie -15~ +43 °C, grzanie -22~ +24 °C 1. Materiały montażowe 2. Demontaż istniejących urządzeń wraz z osprzętem i instalacją. 3. Wydanie opinii o nieprzydatności zdemontowanego sprzętu (niezbędne do wybrakowania). 4. Utylizacja zdemontowanego sprzętu oraz osprzętu. 5. Montaż nowych jednostek, oraz nowej instalacji chłodniczej, uruchomienie systemu. Montaż w godz.ch pracy Biura pon. - pt. 7.00 - 15.30 Otwarcie ofert: 11. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Składanie ofert: VII. Termin i miejsce składania ofert 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa z dniem 23.05.2025 r. o godz. 14:00 Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po tym terminie nie będą brane pod uwagę w niniejszym postępowaniu. 2. Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: nieruchomosci@kbgitr.com.pl, wyłącznie na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do Zaproszenia Miejsce i termin realizacji: Realizacja przedmiotu zamówienia ma nastąpić w terminie do dnia 30.07.2025 r. przy czym prace demontażowe i montażowe nie będą trwały dłużej niż 10 dni roboczych od dnia ich rozpoczęcia. Wymagania: 6. Przed złożeniem oferty obowiązkowa wizja terenowa w celu dokładnego ustalenia zakresu robót sprawdzenia uwarunkowań technicznych oraz dokonania pomiarów przed sporządzeniem kalkulacji. II. Cena Cena ofertowa jest ceną ryczałtową brutto za cały przedmiot zamówienia, wyrażoną w polskich złotych, ze wskazaniem stawki podatku VAT, uwzględniającą wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia. Kryterium wyboru oferty: 100% ceny brutto. III. Warunki udziału w postępowaniu Warunek konieczny - PRZEPROWADZENIE WIZJI LOKALNEJ (po uzgodnieniu terminu telefonicznie z Zamawiającym) Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, oraz wynikające z przepisów prawa uprawnienia w zakresie przewidzianym w zamówieniu, 2. posiadają aktualną polisę Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. IV. Przygotowanie oferty 1. Składający ofertę wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z informacjami zawartymi w niniejszym Zaproszeniu, ,,Wzorze umowy"(załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia) oraz do przygotowania oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w tych dokumentach. 2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną, jednoznacznie opisaną ofertę. 3. Ofertę składa się w postaci dokumentu elektronicznego będącego kopią treści zapisanej w postaci papierowej (oferta sporządzona w postaci papierowej opatrzona własnoręcznym podpisem wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy, a następnie przekształcona do postaci elektronicznej np. zeskanowana). 4. Oferty w postępowaniu mogą być również składane w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5. Na ofertę składa się: wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia oraz ewentualne dokumenty dodatkowe dołączone przez Wykonawcę. 6. Składane dokumenty, wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z wymogami ustawowymi. Jeżeli formularz ofertowy i/lub inne dokumenty będą podpisywane przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 7. W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie będzie podpisana przez wszystkich wspólników, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwa udzielone przez pozostałych członków lub umowę spółki. 8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9. Czas związania ofertą - 30 dni. 10. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert niezależnie od wyniku postępowania. V. Badanie i ocena ofert 1. Badaniu i ocenie podlegać będą tylko oferty spełniające wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. Oferty złożone niezgodnie z procedurą zostaną odrzucone. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności: wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji, omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami) lub nie dokona uzupełnienia o których mowa powyżej. 4. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu będzie spoczywać na wykonawcy. 5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 1) została złożona niezgodnie z procedurą określoną przez Zamawiającego w tym m.in. bez przeprowadzenia wcześniej wizji lokalnej, 2) jest przesłana na niewłaściwy adres email, niekompletna lub złożona na innych formularzach niż określono w Zaproszeniu, 3) jej treść nie odpowiada treści określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wzorze umowy czy innych dokumentach zamówienia, 4) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 6) zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca nie udzielił stosownych wyjaśnień lub nie dokonał uzupełnienia dokumentów, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. W wyniku badania i oceny ofert, dokonuje się wyboru najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu kryteriów wskazanych w ogłoszeniu. 8. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, ze względu na ich porównywalność, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. 9. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować warunków mniej korzystnych niż w złożonych ofertach. 10. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia: 1) jeżeli nie zostanie złożona żadna oferta, 2) jeżeli wszystkie ze złożonych ofert podlegają odrzuceniu, 3) jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty, 4) na podstawie innych przyczyn, istotnych dla Zamawiającego. VIII. Informacje końcowe 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. e-mail. 2. Zamawiający dopuszcza modyfikację istotnych elementów ogłoszenia (takich jak np.: termin składania ofert, warunki udziału w postępowaniu, zakres zamówienia, czy kryteria oceny ofert). 3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu. 4. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia. 5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania jeżeli wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 6. Zamawiający zastrzega możliwość negocjowania warunków umowy m.in. w zakresie warunków płatności, wysokości kar i odszkodowań. 7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zamówienia. Procedura zgłoszeń nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń (tzw. sygnalistów) w Krakowskim Biurze Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie dostępna jest na stronie: https://bip.malopolska.pl/kbgitr,m,441425,procedura-zgloszen-nieprawidlowosci.html Uwagi: 8. Klauzula RODO KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KONTRAHENTÓW Zgodnie z art. 13 ust. 1?2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO) - Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie (KBGiTR) z siedzibą w Krakowie (31-060), ul. Gazowa 15. 2. Dane kontaktowe - e-mail: dane.osobowe@kbgitr.com.pl, adres do korespondencji: Inspektor Ochrony Danych KBGiTR, Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie przy ul. Gazowa 15, 31-060 Kraków. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: a) realizacji umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, b) wykonania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów o archiwizacji, a także w związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (ewentualne dochodzenie lub obrona przed roszczeniami) -- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, c) wypełnienia obowiązku wynikającego z obsługi zgłoszeń dotyczących przypadków nieprawidłowości i naruszeń prawa, może przetwarzać także dane na podstawie art. 6 ust. 1 c) RODO, w związku z realizacją zadań określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. 4. W przypadku danych o których mowa w części 3 ust. a)-b) Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia i zrealizowania umowy. W przypadku danych o których mowa w części 3 ust. c) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić obsługę zgłoszeń dotyczących przypadków nieprawidłowości i naruszeń prawa. 5. W przypadku danych o których mowa w części 3 ust. a)-b) Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy. W przypadku danych o których mowa w części 3 ust. c) Niepodanie danych może uniemożliwić obsługę zgłoszeń dotyczących przypadków nieprawidłowości i naruszeń prawa. 6. W przypadku danych o których mowa w części 3 ust. a)-b) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do zakończenia umowy, a następnie zgodnie z Instrukcją kancelaryjną KBGiTR w Krakowie będą przechowywane przez okres dwóch lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia spraw, których akta znajdują się w teczce. Po upływie tego okresu teczki aktowe przekazuje się do składnicy akt, w trybie i na warunkach określonych w Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt. W przypadku danych o których mowa w części 3 ust. c) Dane osobowe oraz pozostałe informacje w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych są przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami. Dane osobowe przetwarzane w związku z przyjęciem zgłoszenia lub podjęciem działań następczych oraz dokumenty związane z tym zgłoszeniem są przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym przekazano zgłoszenie zewnętrzne do Administratora do podjęcia działań następczych lub zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami. 7. Posiada Pan/Pani prawo: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii danych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania / uzupełnienia danych osobowych; c) prawo do usunięcia danych - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO, d) prawo ograniczenia przetwarzania - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO, e) prawo do przenoszenia danych osobowych - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO, f) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO, g) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 8. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom wyłącznie na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane podmiotom przetwarzającym, w związku z realizacją umów zawartych przez KBGiTR w Krakowie, w ramach których zostało im powierzone przetwarzanie danych osobowych. 9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. Kontakt: VI. Uprawnieni do kontaktu z wykonawcami Robert Glac, Joanna Rutkowska lub inny pracownik Działu Nieruchomości - e-mail: nieruchomosci@kbgitr.com.pl, tel.: (12) 619 88 10 w. 120, kom. 538 565 415 |
© eurobudowa.pl 2004-2025