Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów szkoleniowych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Karpacki Oddział Straży Granicznej im. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5 33-300 Nowy Sącz powiat: Nowy Sącz tel. 18 415 3081, (+48 18) 415 30 02, (+48 18) 415 30 06, fax (+48 18) 415 37 01 lukasz.dudkiewicz@strazgraniczna.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Sącz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 18 415 3081, (+ |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty na dostawę materiałów szkoleniowych - latarek czołowych na potrzeby projektu pt. ,,Bezpieczne i ekologiczne pogranicze", realizowanego w ramach programu Interreg Polska -Słowacja 2021-2027. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szkoleniowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. CPV: 31521320-3 Dokument nr: 6/TS/2025 Składanie ofert: Termin i sposób składania ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 23.05.2025 r., do godz. 1200. Oferta otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana. 2. Miejsce składania ofert: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, Ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz 3. Sposób składania ofert: 1. W formie pisemnej - osobiście lub pocztą na adres podany w pkt. 2 w zamkniętej kopercie opatrzonej opisem ,,Oferta na dostawę materiałów szkoleniowych - latarek czołowych" nie otwierać przed godziną 1200 dnia 23 maja 2025 r. 2. Za pomocą poczty elektronicznej na adres lukasz.dudkiewicz@strazgraniczna.pl Miejsce i termin realizacji: III. Termin realizacji zamówienia: 1. Termin realizacji zamówienia: do dn. 30 maja 2025 r. Wymagania: IV. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 1. Oferty, które spełniają wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym zostaną ocenione wg kryterium: cena brutto - 100 %. V. Sposób przygotowania ofert: 1. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2. Oferta ma być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Oferta winna zawierać: - uzupełniony druk formularza ofertowego - załącznik nr 1 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wykonanie wszelkich prac i czynności oraz zawrzeć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, jak również zawrzeć wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Wykonawcy składający ofertę drogą mailową zobowiązani są do telefonicznego potwierdzenia faktu otrzymania oferty przez Zamawiającego pod numerem telefonu 18 415 3081 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30). VII. Warunki realizacji zamówienia: 1. Przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, I gatunku, bez wad i uszkodzeń. 2. Wykonawca, któremu udziela sic zamówienie zobowiązany jest dołączyć do oferty wzór oferowanego produktu oraz opis sposobu oznakowania i jego technologie (sposób w jaki zamieszczono logotypy na przedmiocie). Znaki i napisy musza być wykonane w sposób czytelny i trwały. 3. Przy realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się z wykonawcą drogą mailową oraz za pomocą telefonów i faksów. 4. Przedmioty zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający zapewni ze swojej strony bieżącą współpracę oraz gotowość do udzielania dodatkowych informacji i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących pojawić się na etapie realizacji zamówienia. 6. Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). VIII. Pozostałe warunki: 1. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wybrania oferty najkorzystniejszej, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom postępowania. 2. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzjelenia zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego zapytania przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia ew. zmian, zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Karpackiego Oddziału Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu. 6. Zamawiający zastrzega możliwość poprawy oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich w złożonych ofertach. 7. Zamawiający odrzuci ofertę: 1) otrzymaną po wymaganym terminie, jak również złożoną w sposób inny niż określony w pkt. VI, 2) niezgodną z treścią zapytania ofertowego, 3) zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi, 8. Termin związania ofertą- 30 dni od terminu zakończenia składania ofert. 9. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie Umowy lub przesłanie zamówienia. 2. Wykonawcy składający oferty zostaną poinformowani o wyniku postępowania. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz udzieleniu zamówienia Zamawiający umieści na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: hrtps://karpacki.strazgraniczna.pl/ko/oEloszenia/zapytania-ofertowe Uwagi: 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej określanych jako ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) Administratorem danych osobowych pozyskanych w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio od osób fizycznych jest Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz, b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Karpackim Oddziale SG jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mail: tel. 18 415 30 34, c) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i realizacji umowy, d) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z późn. zm. e) ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, f) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy, g) na stronie internetowej Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania, zostanie umieszczona informacja o udzieleniu zamówienia, która obejmuje dane firmy i ofertę cenową h) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, i) osoby fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu posiadają: - na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do własnych danych osobowych, - na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania własnych danych osobowych*, - na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO, j) osobom fizycznym, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 1. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami z ramienia Zamawiającego: - Łukasz Dudkiewicz, tel. 18 415 30 81 - (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30). |
© eurobudowa.pl 2004-2025