Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Przebudowa drogi gminnej ' |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miechów Sienkiewicza 25 32-200 Miechów powiat: miechowski gmina@miechow.eu https://platformazakupowa.pl/miechow |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Miechów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Przebudowa drogi gminnej K140282 Ul. Szpitalna w km 0+000 - 0+362 w miejscowości Miechów, gmina Miechów". Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej K140282 Ul. Szpitalna w km 0+000 - 0+362 w miejscowości Miechów, gmina Miechów. Zadanie jest dofinansowane z RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG. II. Zakres robót obejmować będzie w szczególności: 1. roboty przygotowawcze; 2. roboty ziemne; 3. podbudowy; 4. nawierzchnie; 5. odwodnienie korpusu drogowego; 6. inne roboty. III. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia w czasie realizacji robót na własny koszt obsługi geodezyjnej oraz wykonania i przekazania Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zadania (należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania); - sporządzenia, zatwierdzenia i wdrożenia na własny koszt stosownego projektu czasowej organizacji ruchu w celu prowadzenia robót budowlanych (należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania); - skoordynowania robót z wykonawcami ewentualnej przebudowy istniejących sieci energetycznych, teletechnicznych, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym ulicy Szpitalnej; - zamontowania tablicy informacyjnej, przekazanej przez Zamawiającego, w ramach realizacji projektu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (treść tablicy zgodna ze wzorem regulaminu projektu). IV. Zamawiający informuje, że przy planowanej przebudowie ulicy Szpitalnej swoje siedziby mają następujące instytucje i budynki: 1. Szpital św. Anny w Miechowie. 2. Gminny Ośrodek Zdrowia w Miechowie. 3. Hospicjum im. Bł. S. Bernardyny Jabłońskiej w Miechowie. 4. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie. 5. Dom Kombatanta w Miechowie. 6. Zabudowa wielorodzinna i jednorodzinna. W związku z powyższym, Wykonawca robót jest zobowiązany do takiego opracowania, zatwierdzenia i zorganizowania projektu czasowej organizacji ruchu w czasie wykonywania robót, żeby zagwarantować dojazd i dojście do w/w obiektów służbom ratunkowym, pojazdom odbierającym odpady komunalne, mieszkańcom i pacjentom. Projekt czasowej organizacji ruchu musi uzyskać akceptację Zamawiającego. O wszelkich utrudnieniach dla osób trzecich, które będą występować w trakcie realizacji robót, Wykonawca będzie informował/zawiadamiał na bieżąco w sposób zwyczajowo przyjęty. V. Szczegółowy zakres prac wynika z załącznika nr 7 (OPZ) do SWZ, na który składa się również przedmiar robót, projekt techniczny, STWIORB oraz wzór umowy na wykonanie prac - załącznik nr 6 do SWZ. CPV: 45000000-7, 45233000-9, 45233120-6,45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00246092, ZP.271.4.24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/miechow 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/miechow 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdz. XII. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.platformazakupowa.pl/miechow postępowanie ID 899100 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdz. II SWZ - ochrona danych osobowych Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/miechow TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/miechow Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 2664267,53 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej K140282 ul. Szpitalna w km 0+000 - 0+362 w miejscowości Miechów, gmina Miechów. Zadanie jest dofinansowane z RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG. II. Zakres robót obejmować będzie w szczególności: 1. roboty przygotowawcze; 2. roboty ziemne; 3. podbudowy; 4. nawierzchnie; 5. odwodnienie korpusu drogowego; 6. inne roboty. III. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia w czasie realizacji robót na własny koszt obsługi geodezyjnej oraz wykonania i przekazania Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zadania (należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania); - sporządzenia, zatwierdzenia i wdrożenia na własny koszt stosownego projektu czasowej organizacji ruchu w celu prowadzenia robót budowlanych (należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania); - skoordynowania robót z wykonawcami ewentualnej przebudowy istniejących sieci energetycznych, teletechnicznych, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym ulicy Szpitalnej; - zamontowania tablicy informacyjnej, przekazanej przez Zamawiającego, w ramach realizacji projektu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (treść tablicy zgodna ze wzorem regulaminu projektu). IV. Zamawiający informuje, że przy planowanej przebudowie ulicy Szpitalnej swoje siedziby mają następujące instytucje i budynki: 1. Szpital św. Anny w Miechowie. 2. Gminny Ośrodek Zdrowia w Miechowie. 3. Hospicjum im. Bł. S. Bernardyny Jabłońskiej w Miechowie. 4. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie. 5. Dom Kombatanta w Miechowie. 6. Zabudowa wielorodzinna i jednorodzinna. W związku z powyższym, Wykonawca robót jest zobowiązany do takiego opracowania, zatwierdzenia i zorganizowania projektu czasowej organizacji ruchu w czasie wykonywania robót, żeby zagwarantować dojazd i dojście do w/w obiektów służbom ratunkowym, pojazdom odbierającym odpady komunalne, mieszkańcom i pacjentom. Projekt czasowej organizacji ruchu musi uzyskać akceptację Zamawiającego. O wszelkich utrudnieniach dla osób trzecich, które będą występować w trakcie realizacji robót, Wykonawca będzie informował/zawiadamiał na bieżąco w sposób zwyczajowo przyjęty. V. Szczegółowy zakres prac wynika z załącznika nr 7 (OPZ) do SWZ, na który składa się również przedmiar robót, projekt techniczny, STWIORB oraz wzór umowy na wykonanie prac - załącznik nr 6 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) CENA (C) - waga kryterium 60 %; 2) WYDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (t) - waga kryterium 40 %. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamowienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 4) zdolności technicznej lub zawodowej : Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną umowę obejmującą zrealizowanie robót budowlanych polegających na budowie / przebudowie / odbudowie/ remoncie drogi/dróg publicznych, obejmującej roboty odwodnieniowe oraz modernizację oświetlenia ulicznego o wartości całej inwestycji min. 1 200 000 zł brutto. Przez modernizację oświetlenia Zamawiający rozumie: wymianę / budowę / przebudowę / rozbudowę oświetlenia ulicznego. Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy warunek powyższy będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum a przez podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby (podmiot trzeci), to ten podmiot musi być podwykonawcą w realizacji umowy. b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającymi jego realizację na odpowiednim poziomie jakości tj. m. in.: o jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. o jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; o jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy dotyczące informacji o istnieniu z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji w postępowaniu w rozumieniu ustawy z wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót (potwierdzający warunek udziału, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. a)) stanowiących przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ; 2. wykaz osób (potwierdzający pełnienie warunku udziału w postępowaniu określony w Rozdziale VII ust. 2. pkt 4 lit. b)) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za roboty budowlane, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ -Wzór umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) CENA (C) - waga kryterium 60 %; 2) WYDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (t) - waga kryterium 40 %. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamowienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-02 |