Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5868z ostatnich 7 dni
23051z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

ROBOTY BRUKARSKIE

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ROBOTY BRUKARSKIE

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie
ul. Grażyny 3
31-217 Kraków
powiat: Kraków
tel. 506 211 654
techniczny@pradnikbialywsch.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 10 tyś zł
Nr telefonu: tel. 506 211 654
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
NA
ROBOTY BRUKARSKIE
w nieruchomości Mackiewicza 20, i na mieniu w okolicy Siewnej 21d
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1/. Wykonanie remontu drogi przed budynkiem Mackiewicza 20.
a/. Zakres robót:
- rozebranie - skucie spękanej starej nawierzchni betonowej o śr. gr. ok. 20cm na pow. 385m2
- demontaż krawężników 15x30cm na długości 92mb
- korytowanie na głębokość 30cm na pow. 385 m2 -podbudowa z kruszywa łamanego po zagęszczeniu 38cm na pow. 385 m2
- kostka brukowa szara gr. 8cm Behaton na podsypce cementowo-piaskowej lub wysiewce 385m2
- krawężnik 15/30 na dł. 92 mb
- regulacja studzienek 6 szt
- wywóz gruzu i ziemi,
- uporządkowanie przyległego terenu po wykonaniu remontu z zasianiem trawy Przed przystąpieniem do złożenia oferty zalecana jest wizja w terenie.
2/. Remont chodnika z boku kl. 1 Siewna 21d (mienie Spółdzielni) ( chodnik o wymiarach 1,5 x 36mb)
a/. Zakres robót:
- rozebranie - starej nawierzchni z płytek chodnikowych na pow. 38m
- korytowanie na głębokość 30cm na pow. 54 m2
- podbudowa z kruszywa łamanego po zagęszczeniu 25cm na pow. 54 m2
- kostka brukowa szara gr. 6cm Behaton na podsypce cementowo-piaskowej lub wysiewce 54 m2
- obrzeże 8/25 na dł. 70 mb
- wywóz gruzu i ziemi,
- uporządkowanie przyległego terenu po wykonaniu remontu z zasianiem trawy
III. WYMAGANIA W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnego użytkowania terenu przez mieszkańców. Uciążliwe prace budowlane (kucie, wiercenie, cięcie) mogą być wykonywane tylko w godz.ch od 8.00 do 18.00.
Wykonawca jest obowiązany do sprzątania w miejscach prowadzonych robót; miejsca ogólnodostępne muszą być uprzątnięte ze wszelkiego rodzaju pozostałości po wykonanych pracach (gruz, kurz, resztki materiałów).
Wykonawca jest obowiązany w czasie całego okresu realizacji robót zapewnić bezpieczeństwo mieszkańcom, osobom postronnym oraz zabezpieczyć prywatne mienie ( samochody). Wszelkie prace budowlane należy wykonywać zgodnie:
a) Z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.
b) Opracowanie książkowe Wydawnictwa Arkady ,,Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych" tom I część 3 rozdział 22;
Pozostałe warunki:
1. Materiały użyte do wykonania robót budowlanych związanych z montażem kostki brukowej, płyt ażurowych muszą odpowiadać wymaganiom z ustawy Prawo Budowlane.
2. Przedmiot robót należy wykonać z materiałów własnych, dobrej jakości, nowych oraz wolnych od wad.
3. Wykonawca ma obowiązek konsultować z Zamawiającym jakość i kolorystykę materiałów przed wbudowaniem.
4. Wszystkie materiały użyte do wykonania prac winny posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie; odpisy odpowiednich świadectw należy przedstawić przed wbudowaniem Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego, oraz załączyć je do protokołu odbioru końcowego.
5. Wykonawca odpowiada za straty spowodowane przez niego w rzeczowych składnikach majątkowych mieszkańców oraz Zamawiającego powstałe w związku z wykonaniem prac.
6. Zamawiający nie odpowiada za urządzenia i materiały pozostawione przez Wykonawcę na terenie wykonywania prac.
7. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy protokolarnie w terminie ustalonym w umowie.

Otwarcie ofert: XI. OTWARCIE OFERT
Jawne odczytanie ofert nastąpi: w siedzibie Spółdzielni, Ul. Grażyny 3, Kraków,
w dniu 14.05.2024r. od godz. 1250

Składanie ofert:
IX. ZAWARTOŚĆ, OPAKOWANIE I OZNAKOWANIE OFERT
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić:
a) dokładną nazwę i adres Oferenta, numer telefonu,
b) napis określający przedmiot postępowania przetargowego o treści:
ROBOTY BRUKARSKIE Nie otwierać przed dniem 14.05.2024r. godz. 1250
X. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w pokoju 2 - w siedzibie Zamawiającego, Ul. Grażyny 3, Kraków, lub przesłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Prądnik Biały Wschód Ul. Grażyny 3, 31-217 Kraków do dnia 14.05.2024r. do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Od dnia podpisania umowy do 30.10.2024r.

Wymagania:
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony Podstawa prawna:
Kodeks cywilny, Regulamin udzielania zamówień przez Spółdzielnię Mieszkaniową ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie
8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i zabudowane materiały.
Terminy obowiązywania gwarancji liczone będą od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie wymagał dostarczenia dokumentów gwarancyjnych w formie pisemnej.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenia że;
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane (co najmniej 5 robót) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) złożą ofertę wraz z kosztorysem i wpłacą wadium w wysokości 10 tyś zł na konto Spółdzielni nr 33 1240 4722 1111 0000 4854 1958

5) posiadają polisę ubezpieczeniową związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą na mim. 100 000zł
ó) Wyrażą zgodę na wpłatę kwoty 5% wartości robót netto na okres gwarancji jako zabezpieczenie należytego wykonania robót.
VI. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY PRZEDSTAWIĆ W OFERCIE
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. aktualne zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami ZUS
3. wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1),
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze, lub odręcznie nieścieralnym atramentem lub długopisem.
2. Formularz ofertowy musi być podpisany przez Oferenta, lub przez osoby, które są upoważnione do składania oświadczeń woli w jego imieniu. Upoważnienie, o którym mowa musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie, np.
z odpisu z właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Upoważnienie (pełnomocnictwo) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
3. Dokumenty, które nie są sporządzane przez Wykonawcę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii opatrzonej klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i własnoręcznie podpisanej przez osobę ly uprawnione do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem.
4. Każdy Oferent przedstawi tylko jedną ofertę. Złożenie przez Oferenta więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywę spowoduje odrzucenie oferty.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
6. W przypadku gdy w zastrzeżone przez Oferenta.
7. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodną z wymaganiami w niniejszym zapytaniu ofertowym pod rygorem jej odrzucenia;
8. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej wymienionym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania (obowiązuje data i godzina wpływu do Zamawiającego).
Jeśli ofercie składanej przez Oferenta będą znajdowały się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te nie zostaną udostępnione innym uczestnikom postępowania.
XII. KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) osoby prawne, bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
7) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
8) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy;
2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. W treści oferty zamawiający może poprawić: (niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona):
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 3;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
5) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
6) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłek, o których mowa w ust. 4;
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. W celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, można zwrócić się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
6. Odrzuca się ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
7. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa Zamawiającego. ZASADY SZCZEGÓŁOWE:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert: a/, referencje - pisemne potwierdzenie już wykonanych robót od 0-3pkt
c/. udzielany okres gwarancji od 0-2pkt
e/. oferowana wartość wykonania od 1-15pkt
Maksymalna ilość punktów wynosi 20
Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki określone w specyfikacji wybrane zostaną 2 oferty, które w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryterium uzyskają największą liczbę punktów spośród badanych ofert celem przeprowadzenia ostatecznych negocjacji cenowych.
XIII.WYNIKI POSTĘPOWANIA I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY
Ogłoszenie wyników nastąpi pisemnie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej SM PBW. Wybrany Oferent zostanie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy.

Kontakt:
VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
- informacje dotyczące SIWZ pod tel. 506 211 654
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: techniczny@pradnikbialywsch.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.