Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zapewnienie ciągłości dostaw wody |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miękinia Kościuszki 41 55-330 Miękinia powiat: średzki (śląski) 717359228 urzad@miekinia.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Miękinia |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 717359228 |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie Zapewnienia ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia z podziałem na następujące części.: 1) Zadanie I - Wykonanie odwiertów studziennych na ujęciu w Lutyni oraz na ujęciu Kadłub - Źródła, w tym: a) nowe odwierty studzienne na ujęciu w Lutyni - 2 szt. b) nowe odwierty studzienne na ujęciu Kadłub - Źródła - 6 szt. 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie Zapewnienia ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia z podziałem na następujące części.:Zadanie II - Wykonanie rurociągów do przesyłu wody surowej łączących studnie ze stacjami uzdatniania wody w lokalizacjach Lutynia, Kadłub i Źródła, w tym: a) sieć wodociągowa - długość ok. 7 km, b) infrastruktura na potrzeby zasilania i sterowania studniami na ujęciach wody Kadłub-Źródła i Lutynia oraz zagospodarowanie i odtworzenie terenu. Zadanie III - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. ,,Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu został określony w zadaniu I - Wykonanie odwiertów studziennych na ujęciu w Lutyni oraz na ujęciuKadłub - Źródła oraz Zadaniu II - Wykonanie rurociągów do przesyłu wody surowej łączących studnie ze stacjami uzdatniania wody w lokalizacjach Lutynia, Kadłub i Źródła. CPV: 45200000-9, 71300000-1,45230000-8, 45250000-4, 71320000-7,45231100-6,45231300-8, 71300000-1,71320000-7,45262220-9 Dokument nr: 2024/BZP 00256972, ZP.271.03.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e68d2b6e-e846-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz https://bip.miekinia.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2)Szczegółowy sposób przygotowania oferty znajduje się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny 3) Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s. 4) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.. 5) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z. Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", zamawiający informuję, że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Miękini jest: Burmistrz Miękini, Ul. Kościuszki 41, 55- 330 Miękinia; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Pan Dawid Kaszuba - RODOSTAR e-mail iod@miekinia.pl 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-11 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |