zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych św. Sebastiana 1 59-100 Polkowice powiat: polkowicki biuro@pzdp.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Polkowice |
Wadium: | 10.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, Ul. Szkolna w Przemkowie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, Ul. Szkolna w Przemkowie. 2. Przedmiot zamówienia, jak w ust. 1 obejmuje w szczególności: 1) sieć kanalizacji deszczowej z rur: - DN200 - PVC-U klasy S 200x5,9 SDR34 SN8 - 61,9 mb, - DN250 - PVC-U klasy S 250x7,3 SDR34 SN8 - 6,7 mb, - DN315 - PVC-U klasy S 315x9,2 SDR34 SN8 - 132,1 mb, - DN400 - PVC-U klasy S 400x11,7 SDR34 SN8 - 295,4 mb; 2) wpusty uliczne: - nowoprojektowane wpusty z osadnikiem DN500 - 7 szt. - wymiana istniejących wpustów DN500 - 7 szt.; 3) studnie kanalizacyjna: - betonowe DN1000 - 14 szt., - z tworzyw DN1000 - 8 szt.; 4) odtworzenie konstrukcji jezdni - 3.000 m2; 5) odtworzenie konstrukcji chodników - 500 m2 (montaż nowego krawężnika i obrzeży na ławie cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, nawierzchnia chodnika kostka betonowa - materiał z rozbiórki); 6) rozbiórka istniejącego systemowego przejścia dla pieszych (materiał do przekazania Zamawiającemu); 7) budowa wyniesionego przejścia dla pieszych o nawierzchni asfaltowej; 8) demontaż barierek ochronnych - 3 mb (materiał do przekazania Zamawiającemu); 9) montaż nowych barierek ochronnych U11a w kolorze czerwono-białym - 6 mb 10) odtworzenie stałej organizacji ruchu. 3. Szczegóły sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 11 do SWZ - dokumentacja projektowa, opracowana przez: Usługi Projektowe BIPROADAM inż. Bernard Adamczak, z/s Ul. Kaspra Eliana 10, 67-200 Głogów, zawierająca: projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, STWiOR. 4. Teren objęty robotami budowlanymi: droga powiatowa 1179D oraz skrzyżowania z drogami gminnymi: działki o nr ewidencyjnych: 70, 65/4, 50, 108, obręb 0001 Przemków, jednostka ewidencyjna 021605_4 Przemków. CPV: 45231300-8, 45111200-0,45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00306611, PZDP.254.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72804bef-02ed-11ef-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-72804bef-02ed-11ef-b81b-aebd110f5279 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale XIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zostały zawarte w rozdziale II SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.254.5.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie. 2. Przedmiot zamówienia, jak w ust. 1 obejmuje w szczególności: 1) sieć kanalizacji deszczowej z rur: - DN200 - PVC-U klasy S 200x5,9 SDR34 SN8 - 61,9 mb, - DN250 - PVC-U klasy S 250x7,3 SDR34 SN8 - 6,7 mb, - DN315 - PVC-U klasy S 315x9,2 SDR34 SN8 - 132,1 mb, - DN400 - PVC-U klasy S 400x11,7 SDR34 SN8 - 295,4 mb; 2) wpusty uliczne: - nowoprojektowane wpusty z osadnikiem DN500 - 7 szt. - wymiana istniejących wpustów DN500 - 7 szt.; 3) studnie kanalizacyjna: - betonowe DN1000 - 14 szt., - z tworzyw DN1000 - 8 szt.; 4) odtworzenie konstrukcji jezdni - 3.000 m2; 5) odtworzenie konstrukcji chodników - 500 m2 (montaż nowego krawężnika i obrzeży na ławie cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, nawierzchnia chodnika kostka betonowa - materiał z rozbiórki); 6) rozbiórka istniejącego systemowego przejścia dla pieszych (materiał do przekazania Zamawiającemu); 7) budowa wyniesionego przejścia dla pieszych o nawierzchni asfaltowej; 8) demontaż barierek ochronnych - 3 mb (materiał do przekazania Zamawiającemu); 9) montaż nowych barierek ochronnych U11a w kolorze czerwono-białym - 6 mb 10) odtworzenie stałej organizacji ruchu. 3. Szczegóły sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 11 do SWZ - dokumentacja projektowa, opracowana przez: Usługi Projektowe BIPROADAM inż. Bernard Adamczak, z/s ul. Kaspra Eliana 10, 67-200 Głogów, zawierająca: projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, STWiOR. 4. Teren objęty robotami budowlanymi: droga powiatowa 1179D oraz skrzyżowania z drogami gminnymi: działki o nr ewidencyjnych: 70, 65/4, 50, 108, obręb 0001 Przemków, jednostka ewidencyjna 021605_4 Przemków. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Powyższe zamówienie udzielane będzie mogło być w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia w przypadku konieczności wykonania powtórzenia podobnych do udzielonych robót budowlanych. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane zostały określone w umowie podstawowej, w szczególności: w zakresie okresów gwarancji, wysokości kar umownych i obowiązków stron pod warunkiem, że wystąpi potrzeba ich realizacji, a Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi środkami finansowymi na ich wykonanie. Cena za wykonanie robót podobnych zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie kosztorysu szczegółowego wynagrodzenia ryczałtowego przedstawionego przez Wykonawcę i/lub kosztorysu robót podobnych przedstawionego przez Wykonawcę. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały i urządzenia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (PKD dla robót drogowych) na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1.000.000,00 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: A. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, obejmującą swym zakresem wykonanie kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 500 mb każda (Załącznik nr 9 do SWZ). Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/ /zlecenia. Do wykazu robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwagi: o Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. B. dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobą na stanowisko kierownika budowy. Proponowana osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, (Załącznik nr 10 do SWZ). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100) 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały zawarte w rozdziale XII do SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zostały zawarte w załączniku nr 12 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały i urządzenia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-12 |
© eurobudowa.pl 2004-2024