Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup zegarów ściennych oraz zegarów elektronicznych ściennych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
41. Baza Lotnictwa Szkolnego Brygady Pościgowej 5 08-521 Dęblin powiat: rycki tel. 261517525 41blsz.kj@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/41blsz/public/postepowanie?postepowanie=65654136 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Dęblin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261517525 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup zegarów ściennych oraz zegarów elektronicznych ściennych Skrócony opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup zegarów ściennych oraz zegarów elektronicznych ściennych." 39290000-1 Wyposażenie różne Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne zadania. Zadanie I 1. Zakup zegarów ściennych - 15 szt. Zadanie II 1. Zakup zegarów elektronicznych ściennych -8 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach do niniejszego Zapytania ofertowego(Zadanie I i II): a) Załącznik Nr 1 (Formularz ofertowy); b) Załącznik Nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia). 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcom ( Zadanie I i II): 6. Termin i sposób realizacji zamówienia ( Zadanie I i II): a) Zamówienie należy zrealizować w terminie 20 dni od dnia pisemnego złożenia zamówienia. b) Sprzedający dostarczy zegary na własny koszt do siedziby Zamawiającego. c) Odbiór wykonanej usługi nastąpi w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Termin i warunki płatności( Zadanie I i II): Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 21 dni (dwudziestu jeden dni) od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego, przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze. Za dzień spełnienia świadczenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 8. Gwarancja (Zadanie I i II) Gwarancja 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru towaru Dokument nr: 104/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert 18-04-2024 10:10:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz/public/postepowanie?postepowanie=65654136 TERMIN SKŁADANIA ofert 18-04-2024 10:00:00 Wymagania: Warunki udziału Zgodnie z dokumentacją postępowania Uwagi: Kryteria oceny ofert Zgodnie z dokumentacją postępowania Kontakt: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego Brygady Pościgowej 5 08-521 Dęblin tel. 261517525 e-mail: 41blsz.kj@ron.mil.pl |