Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa krzeseł biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa krzeseł biurowych

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Statystyczny w Lublinie
ul. Stanisława Leszczyńskiego 48
20-068 Lublin
powiat: Lublin
tel.: 81 533 20 51, fax: 81 533 27 61, tel. 81 4652060, 695 255 303
SekretariatUSLUB@stat.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 81 533 20 51,
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE
dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł netto
Zapytanie ofertowe na dostawę krzeseł biurowych do siedziby Zamawiającego.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 szt. krzeseł biurowych dla Urzędu Statystycznego
w Lublinie.
2. Zamówienie dotyczy dostawy krzeseł biurowych obrotowych, które spełniają wymagania
opisane w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18 października
2023 r. (Dz.U. 2023 po. 2367).
3. Wszystkie krzesła muszą być fabrycznie nowe i nie posiadać śladów wcześniejszego ich
użytkowania.
4. Wszystkie krzesła muszą być w kolorystyce ciemnej - w odcieniach czerni i ciemnejszarości.
5. Wszystkie krzesła powinny spełniać poniższe wymagania techniczne:
a) wyposażone w co najmniej pięciopodporową podstawę z tworzywa sztucznego
lub metalu, z kółkami jezdnymi (do powierzchni twardych i miękkich), z hamulcem,
b) z możliwością regulacji: wysokości siedziska, wysokości oparcia odcinka
lędźwiowego kręgosłupa, kąta pochylenia oparcia, podłokietników
c) wyposażone w podnośnik pneumatyczny (kolumna gazowa) zapewniający
płynną regulację wysokości siedziska,
d) z odpowiednimi wymiarami oparcia i siedziska, zapewniającymi wygodną pozycję
ciała i swobodę ruchów,
e) wyprofilowane siedzisko z zaokrągloną krawędzią przednią i oparciem odpowiednim
do naturalnego wygięcia kręgosłupa i ud,
f) możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360°,
g) możliwość regulacji wysokości podłokietników w zakresie co najmniej 50 mm,
h) siedzisko wypełnione pianką z tworzywa sztucznego, tapicerowane
tkaniną/materiałem trudnopalnym, odpornym na ścieranie,
i) podłokietniki z tworzywa sztucznego,
j) oparcie wypełnione pianką z tworzywa sztucznego, tapicerowane tkaniną/materiałem
trudnopalnym, odpornym na ścieranie lub siatkowe, przepuszczające powietrze,
k) o wymiarach:
? wysokość siedziska w zakresie 400 - 540 mm,
? szerokość siedziska minimum 450 mm,
? długość siedziska minimum 400 mm,
? wysokość całkowita w zakresie: 1100 - 1300 mm.
6. Ilość krzeseł - 150 sztuk.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył w wymaganym ww. terminie krzesła na
własny koszt do poszczególnych lokalizacji Zamawiającego zgodnie z harmonogramem
dostaw stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Krzesła z harmonogramu dostaw stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
przeznaczone do innych lokalizacji niż Lublin, tj.: Biała Podlaska, Chełm, Radzyń Podlaski
i Zamość mają być dostarczone w postaci złożonej (zmontowanej). Krzesła przeznaczone
dla Lublina będą do dostarczenia w postaci niezmontowanej (pudełkowej / sklepowej).
4. Zamawiający zastrzega, że podane w ww. harmonogramie ilości krzeseł mogą ulec
niewielkim korektom z zastrzeżeniem, że:
1) łączna ilość krzeseł (150 szt.) nie ulegnie zmianie,
2) korekty ilości nie mogą być dokonywane po podpisaniu z Wykonawcą umowy.

CPV: 39113000-7

Dokument nr: LUB-AD.2721.46.2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert za pomocą platformy zakupowej nastąpi o godz. 11:00 w dniu 17 maja br.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy przesłać w postaci elektronicznej za pomocą platformy zakupowej dostępnej
na stronie https://stat-lublin.ezamawiajacy.pl do dnia 17 maja 2024 r. do godz. 10:00.
1. Oferty należy składać za pomocą platformy zakupowej: https://stat-lublin.ezamawiajacy.pl.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji oraz sposób wykonania
1. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części zgodny z oświadczeniem
wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym, tj. od 2 do 4 tygodni od dnia zawarcia
umowy.

Wymagania:
II. Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie o wartości poniżej 130 tys. zł netto, prowadzone jest zgodnie z:
1) art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tekst
jednolity Dz.U. 2023 poz. 1605),
2) art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U.
2023 poz. 1270),
3) § 4 ust. 3 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, stanowiącego załącznik nr 1 do
zarządzenia wewnętrznego nr 11 Dyrektora Urzędu Statystycznego w Lublinie z dnia 31
marca 2021 r. (LUB-OR.0220.11.2021 z późn. zm.).
Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Urzędu Statystycznego w Lublinie do zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
V. Opis warunków, które musi spełnić Wykonawca
Oferent musi spełniać następujące warunki:
1. zapoznać się z treścią Zapytania ofertowego i zaakceptować bez zastrzeżeń wszystkie jego
warunki,2. złożyć ofertę wypełniając formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1,
3. posiadać niezbędną wiedzę oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, co zostanie potwierdzone złożonym oświadczeniem,
stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
4. dostarczyć do oceny komisji próbkę przedmiotu zamówienia - przez próbkę należy rozumieć
jedno kompletne (zmontowane) krzesło biurowe.
2. Każdy wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia (składającą
się z formularzy dla jednej, dwóch lub trzech części).
3. Formularz ofertowy oraz oświadczenie muszą zostać podpisane elektronicznie - tj. w postaci
4.
5.
6.
7.
8.
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca nie może dokonać zmian oferty po upływie terminu składania ofert.
Równolegle do oferty należy dostarczyć próbkę (osobiście lub za pomocą kuriera) do
siedziby Urzędu najpóźniej do dnia 17 maja 2024 r. do godz. 10:00.
Przez próbkę należy rozumieć jedno kompletne (zmontowane) krzesło biurowe. Próbka
powinna być dostarczona na adres zamawiającego i oznaczona w jednoznaczny sposób
identyfikujący Wykonawcę.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
niezależnie od wyników postępowania.
Zamawiający po zakończeniu postępowania zwraca dostarczone próbki, z wyjątkiem próbki
oferty, która została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zastrzega, że na potrzeby
realizacji przesyłki kurierskiej zwrotu próbki, może krzesło rozmontować. Zamawiający nie
zwraca kosztów z tytułu uszkodzenia lub zniszczenia próbki.
VII. Kryterium wyboru oferty
1. Kryterium, na podstawie którego zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta:
najniższa cena - 60%.
najwyższa punktowana ocena komisji - 40%
2. Przez punktowaną ocenę komisji należy rozumieć ocenę jakości dostarczonej próbki
przedmiotu zamówienia, tj. funkcjonalności, wygody i estetyki. W tym celu Zamawiający
zastrzega, że złożone próbki będą poddawane użytkowaniu wraz ze zmianą wszystkich
możliwych pozycji krzesła oraz będą poddawane innym czynnościom mającym na celu
ocenę ich jakości.
3. Ocena końcowa (100 %) będzie obliczona według wzoru:
P = ((cena min./cena oferty)*60) + ((ocena oferty/ocena maksymalna)*40)
gdzie: cena min. - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród
wszystkich ocenianych; cena oferty - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania
zamówienia w ofercie ocenianej, ocena oferty - punkty oferty ocenianej przyznane przez
komisję; ocena max. - najwyższa ilość punktów przyznanych przez komisję spośród
wszystkich ocenianych.
4. Dodatkowe kryteria oceny jakościowej brane pod uwagę przy ocenie ofert na dostawę
krzeseł biurowych: produkt polski.
1)
2)5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
6. Wykonawca kalkulując cenę oferty zobowiązany jest do zawarcia w niej wszystkich
kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym kosztów dostawy do siedziby
Zamawiającego.
VIII. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 21 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony niezwłocznie w postaci informacji
zamieszczonej na stronie internetowej Urzędu pod adresem:
http://lublin.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/ oraz informacji na platformie zakupowej.
2. Korespondencja z Wykonawcami będzie prowadzona elektronicznie - w pierwszej
kolejności za pomocą platformy zakupowej, w drugiej za pomocą poczty elektronicznej.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
Zamawiający - Urząd Statystyczny w Lublinie z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 48,
20-068 Lublin - przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych
rejestrach w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego. Wśród tych
informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "Ogólne Rozporządzenie" lub "RODO"), mają charakter
danych osobowych.
W świetle powyższego Urząd Statystyczny w Lublinie informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Statystycznego w Lublinie
z siedzibą w Lublinie przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Inspektor Ochrony Danych
Urząd Statystyczny w Lublinie, ul. Stanisława Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin, kontakt
pisemny za pomocą poczty elektronicznej - email: IOD_USLUB@stat.gov.pl;
3) dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie procedur
związanych z udzieleniem zamówienia publicznego;
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Statystycznego
w Lublinie oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu ustawę Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
(,,ustawa Pzp");5) dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z
uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym
przepisów archiwalnych;
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania oraz
ograniczenia przetwarzania;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani
zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak
ważnej oferty w postępowaniu i zawarcia umowy;
8) dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu,
9) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej,
10) Urząd Statystyczny w Lublinie dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki
fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym
czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, ujawnieniem, wykorzystaniem
czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Kontakt:
1. Do kontaktów w sprawie zapytania jest upoważniony Marcin Rzepecki, tel. 81 4652060,
mob. 695 255 303, email: m.rzepecki@stat.gov.pl oraz Katarzyna Bednarska, tel. 81
4652048, email: k.bednarska@stat.gov.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.