Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, materiałów eksploatacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2014-04-17 |
Zamawiający: |
Jednostka Wojskowa 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. 25 74 74 510 faks 25 74 74 520 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Mińsk Mazowiecki |
Kwota: | 29,520 PLN |
Data udzielenia: | 2014-04-10 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, materiałów eksploatacyjnych - SPRAWA ZP 04 2014.. II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, materiałów eksploatacyjnych . Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 4 do SIWZ - formularz cenowy. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe wcześniej nie używane , posiadać cechy pierwotnego opakowania, na których musi być informacja o pochodzeniu produktu , dacie produkcji oraz okresie przydatności (gwarancji) do użycia oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Dostarczone produkty w zadaniu 1 i 3 oraz wyszczególnione produkty w zad 2 w formularzu cenowym muszą posiadać termin przydatności min 18 miesięcy od daty dostawy. Cały asortyment musi posiadać gwarancje min 12 m-cy, dostarczony musi być w szczelnych , fabrycznie zamkniętych opakowaniach, posiadać odpowiednie atesty, muszą posiadać niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski. ( Deklaracja zgodności producenta, Karta charakterystyki niebezpiecznego preparatu, Karta techniczna produktu, Karta Charakterystyki Preparatu Chemicznego). Dokumenty te wymagane będą od wykonawcy którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę, a także na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert. Dostawa artykułów objętych zamówieniem odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem towaru do magazynów JW. 1131 w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Odbiorca sporządzi jakościowo - ilościowy protokół odbioru towaru, który będzie podstawą do opłacenia faktury. Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymenty ponosi Wykonawca Termin płatności będzie wynosił 30 dni od daty przyjęcia towaru stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z fakturą... II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 09.21.16.30-6, 39.50.00.00-7, 37.82.38.00-1, 44.17.60.00-4, 03.46.00.00-2, 24.91.00.00-6, 09.22.10.00-4, 14.71.00.00-1, 14.81.00.00-2, 19.21.20.00-5, 24.90.00.00-3, 24.11.32.00-1, 39.20.00.00-4, 39.80.00.00-0, 44.11.15.30-5, 43.81.20.00-8, 44.31.00.00-6, 37.82.33.00-6, 14.50.00.00-6. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024