Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Budowa budynku administracyjnego - siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku...

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Budowa budynku administracyjnego - siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim

Data zamieszczenia: 2014-07-21
Zamawiający: Powiat Miński
Ul. Tadeusza Kościuszki 3
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel. 25 759 87 00
faks 25 759 87 02
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Kwota: 1,168,500 PLN
Data udzielenia: 2014-07-17
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku administracyjnego - siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjnego przeznaczonego na siedzibę Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim. Roboty prowadzone będą na działce o numerze ewidencyjnym 1153 9 położonej w Mińsku Mazowieckim przy ulicy Warszawskiej 219. Zamówienie obejmie również:
- wykonanie przyłączy: energetycznego kablowego, kanalizacyjnego ze studzienką rewizyjną, wodociągowego;
- budowę instalacji gazowej,
- wykonanie furtki, chodnika,
- uzupełnienie zieleni ozdobnej oraz trawników -po zakończeniu robót budowlanych.
Szczegóły dotyczące robót budowlanych objętych zamówieniem oraz ich zakres precyzuje dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ, tj.:
1. Projekty budowlane- załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót- załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Przedmiary robót -załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Decyzje o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenie wykonania robót budowlanych (w zakresie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej) - załącznik nr 4 do SIWZ. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż określono to w dokumentacji projektowej (tj. wykonania tzw. robót zamiennych), z zastrzeżeniem, że zmiany takie nie spowodują zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia i nie przyczynią się do zwiększenia parametrów inwestycji. Przedmiotowe zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek:
1. zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami:
1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń: nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; ;
3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia;
4) konieczność zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
2. Ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy błędu Zamawiającego (np. w dokumentacji projektowej) niemożliwego do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty.
Roboty wykonane w ramach niniejszego zamówienia będą rozliczane ryczałtowo. Wykonawca kalkulując cenę oferty powinien uwzględnić zatem fakt, iż w ramach umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania (której wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) nie będzie mógł się domagać od Zamawiającego podwyższenia wynagrodzenia. Podstawą do podwyższenia wynagrodzenia nie będzie również fakt ewentualnego wykonania robót zamiennych, o których mowa powyżej. W związku z powyższym Wykonawca winien przeanalizować wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na ostateczną wartość zamówienia i skalkulować cenę oferty na takim poziomie, który będzie gwarantował Zamawiającemu należyte wykonanie zamówienia i czynił przedsięwzięcie rentownym dla Wykonawcy. Wycena zamówienia nie powinna sprowadzać się do ustalenia ceny oferty na podstawie przedmiaru robót. Podstawą do jej ustalenia winna być dokładna analiza dokumentacji technicznej, zapoznanie się z placem budowy, analiza całego przebiegu robót budowlanych i dokonanie wyceny wszystkich elementów mieszczących się w przedmiocie zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.31.00.00-3, 45.33.23.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.44.30.00-4, 45.40.00.00-1, 45.23.32.62-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.