Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Wola - remont toalet ogólnodostępnych przy Sali WOM oraz toalety dla niepełnosprawnych przy Sali Sesji w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie (postępowanie znak: 46/ZP/14) |
Data zamieszczenia: | 2014-09-17 |
Zamawiający: |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola Al. Solidarności 90 01-003 Warszawa tel. 22 5048586 87 89 90 faks 22 5048592 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kwota: | 118,909 PLN |
Data udzielenia: | 2014-09-12 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Wola - remont toalet ogólnodostępnych przy Sali WOM oraz toalety dla niepełnosprawnych przy Sali Sesji w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie (postępowanie znak: 46/ZP/14). II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane związane z remontem toalet ogólnodostępnych przy Sali WOM oraz toalety dla niepełnosprawnych przy Sali Sesji w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie. 1. Lokalizacja i stan istniejący. Budynek Urzędu Dzielnicy Wola to obiekt wolnostojący o 4-ech kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony. Wysokość do dachu nad ostatnią kondygnacją ok. 16,0m. Budynek o konstrukcji tradycyjnej murowanej w układzie trój-traktowym. Budynek nie jest ocieplony - ściany zewnętrzne murowane jednowarstwowe. Budynek pełni funkcje biurowe urzędu administracji publicznej. Pomieszczenia objęte remontem znajdują się: -pom. nr 04 - sanitariat niepełnosprawnych - w piwnicy w północnym skrzydle budynku przy jego wschodnim końcu. -pom. nr 3,4 - sanitariat damski i męski - w przyziemiu w zachodnim skrzydle budynku przy jego północnym końcu. Wejścia do pomieszczenia bezpośrednio z komunikacji. Pomieszczenie obecnie są toaletami ogólnodostępnymi obsługującymi zarówno pracowników urzędu jak i osoby z zewnątrz. 2. Zakres robót. -remont posadzek, ścian i sufitów, -dostosowanie układu pomieszczeń, -wymianę drzwi, -wymianę instalacji wod-kan, elektrycznych i c.o. -dostosowanie układu wentylacji, - wymianę elementów wyposażenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą: a) Rysunki wykonawcze: - remontu toalet ogólnodostępnych, tj. rzuty: stanu istniejącego, demontaż - rys. nr 1, stanu projektowego - rys. nr 2, zestawienia stolarki drzwiowej - rys. nr 3, instalacji elektrycznej - rys. nr 4, instalacje sanitarne - rys. nr 5, - remontu toalet dla niepełnosprawnych przy Sali Sesji, tj. rzuty: stanu istniejącego- rys. nr 1, stanu projektowego - rys. nr 2, zestawienia stolarki drzwiowej - rys. nr 3, instalacji elektrycznej - rys. nr 4, instalacji sanitarnej - rys. nr 5. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Przedmiary robót: branża budowlana, sanitarna, elektryczna. Niniejsza dokumentacja jest autorstwa: INWEST-TOOR Tomasz Orzechowski Usługi w budownictwie, ul. Stanisława Wojciechowskiego 36 m 23 b, 02-495 Warszawa i stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2)Wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót. Gwarancja: wykonawca udzieli: - 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, który będzie liczony od daty odbioru końcowego robót budowlanych.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.26.20.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024