Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Odbudowa drogi gminnej ul. Beskidzka w Milówce w km 0+000do km 0+575 |
Data zamieszczenia: | 2014-09-19 |
Zamawiający: |
Gmina Milówka ul. Jana Kazimierza 123 34-360 Milówka tel. 033 8637190 faks 033 8637600 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Milówka |
Kwota: | 296,078 PLN |
Data udzielenia: | 2014-09-17 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej ul. Beskidzka w Milówce w km 0+000do km 0+575. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej ul. Beskidzka w Milówce w km 0+00 do km 0+575. Zakres robót obejmuje między innymi: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, przepusty, podbudowy, korytka ściekowe, płyty ażurowe, nawierzchnia, bariery drogowe, wykonanie nawierzchni. Roboty realizowane będą na podstawie : Dokumentacji projektowej, Szczegółowej specyfikacji technicznej, prawa budowlanego, sztuki budowlanej, zaleceń Zamawiającego. Inne uwarunkowania: 1. Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 2. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna. 4. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 5. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 6. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7. Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Użyte materiały muszą posiadać wszystkie wymagane przepisami świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Roboty zanikowe takie jak warstwy podbudowy, warstwy nawierzchni podlegają zgłoszeniu do odbioru inspektorowi nadzoru inwestorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacja projektowa, załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót (opracowanie pomocnicze), załącznik nr 4 do SIWZ - szczegółowa specyfikacja techniczna, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz szczegółowej specyfikacji technicznej (załącznik nr 4 do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024