Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Wykonanie robót remontowych na nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2014-10-21 |
Zamawiający: |
Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie Pl. Barlickiego 11 90-615 Łódź tel. 42 6330180 faks 42 6339607 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Kwota: | 102,587 PLN |
Data udzielenia: | 2014-10-17 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych na nieruchomości przy ul. Kopernika 33.. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres remontu określają: Projekt Budowlany wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9) oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: Niniejsze zamówienie nie obejmuje remontu lokalu mieszkalnego nr 6 i 6a. Zamówienie zostało podzielone na 3 odrębne części: Część I: Przedmiotem zamówienia jest regulacja i dobudowa przewodów kominowych oraz remont dwóch lokali mieszkalnych w celu ich ponownego przystosowania do zasiedlenia: ul. Kopernika 33 m 18 ul. Kopernika 33 m 31 Część II: Przedmiotem zamówienia jest remont pięciu lokali mieszkalnych w celu ich ponownego przystosowania do zasiedlenia: ul. Kopernika 33 m 5 ul. Kopernika 33 m 10 ul. Kopernika 33 m 43 ul. Kopernika 33 m 46 ul. Kopernika 33 m 47 Część III: Przedmiotem zamówienia jest wymiana i renowacja stolarki drzwiowej do lokali mieszkalnych. 3. Remont lokali obejmuje swoim zakresem m.in.: - wymianę instalacji elektrycznej oraz osprzętu - wymianę urządzeń sanitarnych - likwidację części ścianek działowych - wykonanie nowych posadzek lub renowację istniejących - wykonanie nowych ścianek działowych murowanych oraz kartonowo - gipsowych - przygotowanie powierzchni pod malowanie - malowanie lokalu - wymianę kuchni gazowych - wywóz gruzu - wymianę lub renowację drzwi wewnętrznych. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; 5. Wykonawca musi się liczyć z poniesieniem kosztów za zuSytą energię elektryczną. Wykonawca ma obowiązek wystąpić do zakładu energetycznego z wnioskiem o podpisanie ryczałtowej umowy na świadczenie usługi dystrybucji i sprzedaSy energii elektrycznej niezbędnej dla wykonania remontu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo Sądania od Wykonawcy przedłoSenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 7. Roboty objęte zamówieniem naleSy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401). II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024