Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Wykonanie robót remontowych na nieruchomości

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Wykonanie robót remontowych na nieruchomości

Data zamieszczenia: 2014-10-21
Zamawiający: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie
Pl. Barlickiego 11
90-615 Łódź
tel. 42 6330180
faks 42 6339607
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Kwota: 102,587 PLN
Data udzielenia: 2014-10-17
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych na nieruchomości przy ul.
Kopernika 33..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres remontu określają:
Projekt Budowlany wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9) oraz przedmiary
robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: Niniejsze zamówienie nie obejmuje remontu lokalu mieszkalnego nr
6 i 6a. Zamówienie zostało podzielone na 3 odrębne części: Część I: Przedmiotem zamówienia jest regulacja i
dobudowa przewodów kominowych oraz remont dwóch lokali mieszkalnych w celu ich ponownego przystosowania do
zasiedlenia: ul. Kopernika 33 m 18 ul. Kopernika 33 m 31 Część II: Przedmiotem zamówienia jest remont pięciu lokali
mieszkalnych w celu ich ponownego przystosowania do zasiedlenia: ul. Kopernika 33 m 5 ul. Kopernika 33 m 10 ul.
Kopernika 33 m 43 ul. Kopernika 33 m 46 ul. Kopernika 33 m 47 Część III: Przedmiotem zamówienia jest wymiana i
renowacja stolarki drzwiowej do lokali mieszkalnych. 3. Remont lokali obejmuje swoim zakresem m.in.: - wymianę
instalacji elektrycznej oraz osprzętu - wymianę urządzeń sanitarnych - likwidację części ścianek działowych -
wykonanie nowych posadzek lub renowację istniejących - wykonanie nowych ścianek działowych murowanych oraz
kartonowo - gipsowych - przygotowanie powierzchni pod malowanie - malowanie lokalu - wymianę kuchni gazowych -
wywóz gruzu - wymianę lub renowację drzwi wewnętrznych. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi
na przedmiot zamówienia, na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; 5.
Wykonawca musi się liczyć z poniesieniem kosztów za zuSytą energię elektryczną. Wykonawca ma obowiązek
wystąpić do zakładu energetycznego z wnioskiem o podpisanie ryczałtowej umowy na świadczenie usługi dystrybucji i
sprzedaSy energii elektrycznej niezbędnej dla wykonania remontu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo Sądania
od Wykonawcy przedłoSenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 7. Roboty objęte zamówieniem
naleSy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami
wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dot.
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas
wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.