Przedmiot: |
Wykonywanie zamówień uzupełniających polegających w robotach budowlanych w ramach przebudowy ul. Broniewskiego w Zakopanem w granicach istniejącego pasa drogowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/40 Przebudowa ul. Broniewskiego w Zakopanem |
Data zamieszczenia: | 2014-10-24 |
Zamawiający: |
Gmina Miasta Zakopane ul. T. Kościuszki 13 34-500 Zakopane tel. 018 2020448 faks 018 2020448 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Zakopane |
Kwota: | 380,000 PLN |
Data udzielenia: | 2014-10-21 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonywanie zamówień uzupełniających polegających w robotach budowlanych w ramach przebudowy ul. Broniewskiego w Zakopanem w granicach istniejącego pasa drogowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/40 Przebudowa ul. Broniewskiego w Zakopanem.. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem negocjacji będzie ustalenie warunków umowy na wykonywanie zamówień uzupełniających polegających w robotach budowlanych w ramach przebudowy ul. Broniewskiego w Zakopanem w granicach istniejącego pasa drogowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/40 Przebudowa ul. Broniewskiego w Zakopanem. 3. W ramach zamówienia należy, w szczególności: 3.1. Przebudować gazociąg średniego ciśnienia g63 PE P100 SDR11 DN63 w km 0+007. 3.2. Odbudować odcinek kanalizacji deszczowej w km 0+026 - 0+058. 3.3. Odbudować odwodnienie terenu przy działce nr 98/5. 3.4. Dostosować zjazdy do posesji nr 21 i 21a. 3.5. Wykonać korektę przebiegu odwodnienia na odcinku obniżenia niwelety jezdni. 3.6. Uzupełnić drzewostan przy posesji nr 27. 3.7. Przebudować gazociąg średniego ciśnienia g63 PE P100 SDR11 DN63_wjazd w km 0+601,97. 3.8. Dostosować zjazdy do posesji w km 0+602 i 0+620. 3.9. Zbudować oświetlenie uliczne łącznik D-F wraz z dokonaniem zgłoszenia (mapę dostarcza Zamawiający). 3.10. Wykonać odwodnienie w km 0+485 - 0+571. 3.11. Przebudować zjazdy i ogrodzenia do posesji nr 19 i 19a. 3.12. Wykonanie nawierzchni MMA na drodze wewnętrznej położonej na działce nr 557 obr. 12 wraz z wykonaniem liniowego powierzchniowego odwodnienia z zastosowaniem korytek ściekowych muldowych i ułożeniem kratek systemu aco drain na wjazdach do posesji. 3.13. Odbudować drewniane odgrodzenie koszar na działce nr 252/10 obr. 12 wzdłuż drogi gminnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania podczas negocjacji przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Zamawiający przedstawia przedmiar robót, który służy pomocniczo usprawnieniu przygotowania się wykonawcy do negocjacji i kalkulacji ceny będącej przedmiotem negocjacji . Ilości podane w przedmiarze wymagają weryfikacji przez Wykonawcę. Zamawiający informuje ,że dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa. UWAGA Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie metody wykonania ław pod elementy drogowe (krawężniki, obrzeża), zgodnej z normą DIN 18318, tj. na fundamencie o grubości co najmniej 20cm z podstawą z betonu C12/15, z oporem o parametrach 0,10m3 betonu/mb ławy (który w trakcie montażu nie może być jeszcze związany, aby powstało dobre połączenie prefabrykowanego elementu i betonu), jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiORB. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający wymaga aby wykonawca przedstawił w trakcie prowadzonych negocjacji wycenione zestawienie asortymentu robót (TER). UWAGA: Zestawienie asortymentu robót (TER) służy jedynie pomocniczo do sporządzenia kalkulacji ceny za wykonanie robot objetych negocjacjami, a wypełnione przez wykonawcę będzie załącznikiem do umowy o nazwie: tabela elementów rozliczeniowych (TER) i będzie służyło do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu umowy.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.31.00-0, 45.11.12.00-0, 45.23.20.00-2, 45.11.11.00-9, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.23.10-8, 45.23.23.20-1, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024