Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Zmiana konstrukcji dachu budynku SP ZOZ w Zelowie |
Data zamieszczenia: | 2014-11-22 |
Zamawiający: |
Gmina Zelów ul. Żeromskiego 23 97-425 Zelów tel. 0 44 634 10 00 faks 0 44 634 13 41 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Zelów |
Kwota: | 277,812 PLN |
Data udzielenia: | 2014-11-17 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana konstrukcji dachu budynku SP ZOZ w Zelowie. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konstrukcji dachu wraz z przebudową instalacji odgromowej w budynku SP ZOZ w Zelowie, na obiekcie czynnym. 2. W chwili obecnej piętrowy budynek przychodni kryty jest dwuspadowym stropodachem, ściany budynku murowane z cegły pełnej i ocieplenie styropianem. Projektowana przebudowa dachu zakłada wymianę stropodachu na dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej. Przewiduje się rozbiórkę ścianek ażurowych, płyt korytkowych wraz z ociepleniem i pokryciem. Nowy dach płatwiowo- krokwiowy, dwuspadowy z ogniomurem i wyłazem na dach. Jednocześnie należy wykonać instalację odgromową. 3. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po przekazaniu placu budowy rozpocząć roboty budowlane. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż wymienione w SIWZ i załącznikach o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ i załącznikach. 5. W czasie prowadzenia robót należy umożliwić funkcjonowanie przychodni oraz apteki znajdujących się w budynku oraz zapewnić bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 6. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej projektowej, kosztorysach i przedmiarach oraz STWiOR (Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca przedłoży wszelkie niezbędne dokumenty w celu zgłoszenia zakończenia inwestycji do organu nadzoru budowlanego. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 8. Wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót należy do obowiązków wykonawcy. 9. Wszelkie nazwy produktów i producentów, jeżeli występują w SIWZ i załącznikach (w tym dokumentacji projektowej) mają jedynie charakter przykładowy. 10. Zamawiający dopuszcza normy równoważne do wymienionych w dokumentacji i SIWZ. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.25.00-6, 45.26.11.00-5, 45.26.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |
© eurobudowa.pl 2004-2024