Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu poddasza oraz remont klatki schodowej i...

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu poddasza oraz remont klatki schodowej i instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Kordeckiego 63

Data zamieszczenia: 2014-11-26
Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4
04-022 Warszawa
tel. 22 300 35 27
faks 22 300 35 30
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kwota: 227,536 PLN
Data udzielenia: 2014-11-17
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu poddasza oraz remont klatki schodowej i instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Kordeckiego 63
w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian zewnętrznych i stropu poddasza oraz remont klatki schodowej i instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Kordeckiego 63
w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1. Część ogólnobudowlaną:
1) docieplenie ścian zewnętrznych,
2) docieplenie ścian piwnic,
3) ocieplenie stropu poddasza,
4) wykonanie izolacji ścian fundamentowych,
5) odtworzenie opaski wzdłuż elewacji,
6) odtworzenie nisz okiennych,
7) wykonanie remontu płyt balkonowych,
8) wykonanie remontu krat okiennych,
9) wymiana bramy wjazdowej,
10) wymiana poszycia dachowego,
11) wymiana rynien i rur spustowych,
12) wymiana wpustów kanalizacyjnych,
13) wykonanie remontu schodów wejściowych do usług,
14) wykonanie remontu stopnia przed wejściem do budynku,
15) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
16) wykonanie remontu klatki schodowej,
17) wymiana obróbek blacharskich okien i gzymsów,
2. Część elektryczną:
1) remont instalacji elektrycznych zasilania lokali mieszkalnych oraz administracji,
2) remont instalacji oświetlenia zewnętrznego, klatki schodowej oraz poddasza,
3) budowa wewnętrznych linii zasilających,
4) budowa przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
5) budowa instalacji odgromowej,
6) budowa uziemienia,

Prace odbywać się będą w obiekcie czynnym. Wszelkie prace muszą być uzgadniane każdorazowo z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.

UWAGA!!!
Zamawiający dokonał zgłoszenia o planowanym rozpoczęciu robót.

2.Szczegółowy zakres robót określają dokumentacje projektowe wraz z przedmiarami ro-bót (branża budowlana i elektryczna) stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branża budowlana i elektryczna) stanowiące Za-łącznik nr 7 do SIWZ.
3.Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w doku-mentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materia-łów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyro-bów nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicz-nej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważ-ny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składają-cym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Oferent musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
4. Zlecanie i rozliczanie robót:
1)Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem odbioru końcowego.
2)Podstawą do wystawienia faktur jest kosztorys powykonawczy sporządzony w oparciu o składniki kalkulacyjne wykazane w kosztorysie ofertowym, sprawdzony przez wskazanego w umowie inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego oraz bezusterkowego protokół odbioru.
3)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturami przej-ściowymi, zgodnie z zaawansowaniem robót oraz fakturą końcową po odbiorze końcowym. Faktury częściowe nie mogą przekraczać 80% wartości kosztorysu ofertowego. W przypadku wystąpienia konieczności przesunięcia terminu zakoń-czenia robót, wywołanego wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych, rozliczenie części prac wykonanych do dnia planowanego terminu zakończenia, nastąpi fakturą przejściową.
4)Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót.
5) Roboty które nie zostały ujęte w przedmiarach robót załączonych do SIWZ a nie-zbędne do wykonania, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową. Kosztorys powykonawczy musi być sporządzony w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w opar-ciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego.
6)Warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, Tom 1- Budownictwo ogólne.
7) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową.
5.Wykonawca zobowiązany jest do:
a)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową,
b)zapewnienia wszelkich pozwoleń i zgód na zajęcie terenu nie będącego w administrowaniu ZGN Praga-południe oraz związanych z nimi zobowiązań finansowych.
c)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. zwanym dalej Prawo Budowlane), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP oraz BIOZ, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną.
d)zastosowania materiałów i urządzenia wbudowanych w związku z realizacją niniejszego zamierzenia budowlanego spełniających zasady wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych określone ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.),
e)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia.
f)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót,
g)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych co-dziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trak-cie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
h)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
i)przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy itp.).
j)zastosowanie materiałów do realizacji zamówienia spełniających warunki określone w art.10 ustawy Prawo Budowlane. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.