Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu...

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej w miejscowości Przatów Dolny, Gmina Szadek- 135 mb

Data zamieszczenia: 2014-12-02
Zamawiający: Gmina i Miasto Szadek
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek
tel. 43 8215004
faks 43 8215773
Województwo: łódzkie
Miasto: Szadek
Kwota: 33,838 PLN
Data udzielenia: 2014-11-07
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej w miejscowości Przatów Dolny, Gmina Szadek- 135 mb...
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej w miejscowości Przatów Dolny na działce nr ewid. 89.1- 135 mb. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Dokumentacje projektowa Przedmiar robót Kosztorys ślepy Projekt obejmuje roboty budowlane na odcinku 700 mb. Niniejsze postępowanie dotyczy robót budowlanych na odcinku 135 mb, zaznaczonym na mapie. 3.Wykonawcy w ramach zryczałtowanej ceny zobowiązani będą do: zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia robót wraz z ich transportem, organizacji i utrzymania zaplecza technicznego w czasie budowy, zapewnienia w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania terenu robót, prowadzenia ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz przepisów ppoż geodezyjnego wytyczenia obiektu w terenie i inwentaryzacji powykonawczej, którą przekaże Zamawiającemu wraz ze szkicami geodezyjnymi. Przekazanie szkiców geodezyjnych nastąpi najpóźniej w dniu odbioru, natomiast inwentaryzacji geodezyjnej najpóźniej w ciągu 30 dni od daty końcowego odbioru robót, uzyskania wszelkich zezwoleń prawem przewidzianych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca przy dokonywaniu wytyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej przez uprawnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego zobowiązany jest zapewnić ochronę przed zniszczeniem punktów osnowy geodezyjnej, które powinny być zabezpieczone przez geodetę obsługującego projekt i przekazane pod ochronę kierownika budowy, niezbędne dane należy uzyskać w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Zduńskiej Woli, udzielenie gwarancji na wykonane roboty budowlane przez okres: 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru robót bez uwag, udzielenie rękojmi przez okres: 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru robót bez uwag, uporządkowania terenu po budowie oraz wszelkie inne prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, W razie konieczności Wykonawca wykona na własny koszt projekt organizacji ruchu i dopełni formalności i opłat związanych z zajęciem pasa drogowego Wywózki materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4.Wymagania jakościowe i materiałowe: użyte materiały muszą posiadać aktualne atesty zgodnie z Polskimi Normami przenoszących normy europejskie, 5.Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych: a)końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi przez Komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy, b)do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbiorowej komplet dokumentów, w tym: -atesty, aprobaty techniczne i świadectwa zgodności użytych materiałów zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, -dokumentację powykonawczą, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę / zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i normami, -dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu wraz z ich ilością, -inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń, -dokumenty odbiorowe Wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory itp.)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.00-1, 45.23.32.90-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.