Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Remont nawierzchni dróg gminnych - nowe nakładki asfaltowe - 5 części

Przedmiot:

Remont nawierzchni dróg gminnych - nowe nakładki asfaltowe - 5 części

Data zamieszczenia: 2017-09-21
Zamawiający: Gmina Mykanów
Krajowy numer identyfikacyjny 15139811000000
ul. ul. Samorządowa  1
42233   Mykanów
państwo Polska
tel. 343 288 019
e-mail zamowienia@mykanow.pl
faks 034 3288019 w. 32.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mykanow.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Mykanów
Kwota: 178,417 PLN
Data udzielenia: 2017-09-05
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont nawierzchni dróg gminnych - nowe nakładki asfaltowe - 5 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GKZ.271.12.17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest :remont nawierzchni następujących odcinków dróg gminnych: Borowno ul. Klonowa , Rusinów ul. Kasztanowa- odcinek, Cykarzew Północny ul. Gajowa , Wierzchowisko ul. Berberysowa ,Debowa , odcinek Jemiołowej i Osiedlowej, Grabowa ul. Polna , Stary Cykarzew ul. Krótka , Stary Cykarzew ul. Południowa , Mykanów odcinek ul. Kolejowej. Zamówienie jest podzielone na 5 części: Część 1 obejmuje Zakres poszczególnych odcinków obejmuje: - Rusinów ul. Kasztanowa( odcinek) i Cykarzew Północny ul.Gajowa – długość 900mb oraz szerokości 4,5m – uzupełnienie istniejących ubytków w drodze mieszanką mineralno-bitumiczną , wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – wartswa ścieralna grubości 4 cm, ścięcie i wykonanie poboczy z destruktu szerokości 0,5m po każdej stronie - Stary Cykarzew ul. Krótka – długość 70mb i szerokośc 4,00 - wykonanie warstwy wyrównawczej tłuczniem sortowanym grubości 5 cm, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych , warstwa wiążąca grubość 4cm, warstwa ścieralna – 3 cm , ścięcie i wykonanie poboczy z destruktu szerokości 0,5m po każdej stronie - Mykanów ul. Kolejowa ( odcinek od ul. Słonecznej w Mykanowie) –długość 300,0mb i szerokośc 4,0m - wykonanie warstwy wyrównawczej tłuczniem sortowanym grubości 5 cm, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych , warstwa wiążąca grubość 4cm, warstwa ścieralna – 3 cm , ścięcie i wykonanie poboczy z destruktu szerokości 0,5m po każdej stronie Część 2 obejmuje - Borowno ul. Klonowa – odcinek 1500mb i szerokości 4,5m –uzupełnienie istniejących ubytków , wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – wartswa ścieralna grubości 4 cm, ścięcie i wykonanie poboczy z destruktu szerokości 0,5m po każdej stronie Część 3 obejmuje Grabowa ul. Polna – długość 772mb ,szerokośc 4,0m - wykonanie warstwy wyrównawczej tłuczniem sortowanym grubości 5 cm, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych , warstwa wiążąca grubość 4cm, warstwa ścieralna – 3 cm , ścięcie i wykonanie poboczy z destruktu szerokości 0,5m po każdej stronie Część 4 obejmuje: - Stary Cykarzew ul. Południowa – długość 1200mb i ,szerokośc 4,0m –uzupełnienie ubytków masą afaltową, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych , warstwa ścieralna – 4 cm , ścięcie i wykonanie poboczy z destruktu szerokości 0,5m po każdej stronie Część 5 obejmuje - Wierzchowisko ul. Berberysowa – długość 280mb ,szerokość 3,5m – wykonanie warstwy wyrównawczej tłuczniem sortowanym grubości 5 cm, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych , warstwa wiążąca grubość 4cm, warstwa ścieralna – 3 cm , ścięcie i wykonanie poboczy z destruktu szerokości 0,5m po każdej stronie -Wierzchowisko ul. Dębowa – długość 264mb i szerokości 4m – wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna grubości 3cm, ścięcie i wykonanie poboczy z destruktu szerokości 0,5m po każdej stronie - Wierzchowisko ul. Jemiolowa – długość 208 mb , szerokość 4,0m - wykonanie warstwy wyrównawczej tłuczniem sortowanym grubości 5 cm, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych , warstwa wiążąca grubość 4cm, warstwa ścieralna – 3 cm , ścięcie i wykonanie poboczy z destruktu szerokości 0,5m po każdej stronie - Wierzchowisko ul. Osiedlowa –wjazd od ulicy Żonkilowej - długość 260 m , szerokość 4,00- wykonanie warstwy wyrównawczej tłuczniem sortowanym grubości 5 cm, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych , warstwa wiążąca grubość 4cm, warstwa ścieralna – 3 cm , ścięcie i wykonanie poboczy z destruktu szerokości 0,5m po każdej stronie Ponadto do zadań wykonawcy należy regulacja studni wodociągowych, kanalizacyjnych zlokalizowanych na tych odcinkach. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiada dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: urządzenie zaplecza placu budowy , przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż.; zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót, opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego, itp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. Na podstawie art.29 ust.3a „ Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę , podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw.koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia , których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (DZ.U.z 2014r. poz.1502 z późn.zm.) , w szczególności dotyczy osób wykonujących roboty budowlane i technologiczne pod kierunkiem kierownika budowy lub kierownika robót, tzw. Pracownicy fizyczni Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób : kierujących budową , kierowników robót . W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia mspełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spwełniania ww. wymogów; przeprowadzaqnia kontroli na miejscu wykonywaniaświadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności . Oświadczenie winno zawierać w szczególności: dane podmiotu nskładającego oświadczenie , datę złożenia oświadczenia, wskazanie osób wykonujących te czynności z podaniem ich imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę , wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnion ej do złożenia oświadczeniaw imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, - poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy /umów o prace osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności. Kopie umowy / umów powinna być zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochornę danych osobowych pracownikółw , zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów , nr PESEL pracowników ). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcie umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę podwykonawcę kopie dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracopwnika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochonę danych osobowych pracowników ( imie i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji). Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności podlegające takiemu zatrudnieniu , zamawiający przewiduje sankcje w postaci zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1 000,00 za każdy taki przypadek. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawiew umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę , zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.