Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez...

Przedmiot:

Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach – część 2

Data zamieszczenia: 2017-09-24
Zamawiający: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Krajowy numer identyfikacyjny 000515780
ul. ul. Grażyńskiego  5
40-126   Katowice
państwo Polska
tel. 32 258 20 21-25
e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl
faks 32 258 20 25
41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Kwota: 72,563 PLN
Data udzielenia: 2017-09-14
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach – część 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
NZ.231.109.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na awaryjnych naprawach dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. 2. Prace będą polegać w szczególności na: przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego, wykonaniu tynków cementowo – wapiennych na kominach ponad dachem, malowaniu tynków farbami elewacyjnymi, montażu opasek dociskowych, deskowaniu dachu na styk, wymianie elementów konstrukcji dachów, kryciu dachów papą termozgrzewalną, uzupełnieniu obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasad wentylacyjnych, obsadzeniu drzwiczek wyciorowych, przełożeniu pokrycia z dachówek ceramicznych „karpiówki”, uzupełnieniu zaprawą styków pokrycia dachówki z murami, wykonaniu bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnienie, czyszczenie, udrażnianie, frezowanie, podwyższanie przewodów kominowych, montaż nasad kominowych. 3. Prace obejmują awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w obrębie następujących oddziałów administracji budynków: EB-2 (ul. Bednorza 60), EB-4 (ul. PCK 2), EB-6 (ul. Janasa 6). Zamówienie na Część 2 będzie realizowane do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 72.563,46 zł brutto. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Zestawienie rodzaju i ilości robót zwane dalej (także w umowie) Przedmiarem robót stanowiący Załącznik nr 4 do zaproszenia oraz STWiOR stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do zaproszenia. 5. Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący bezpośrednio roboty budowlane określone w przedmiarach (wchodzące w koszty bezpośrednie) byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z robotami dekarskimi. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45410000-4, 45261320-3, 45300000-0

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.