Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: ROBOTY ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM I REMONTAMI DRÓG GMINNYCH W DZIELNICY WESOŁA...

Przedmiot:

ROBOTY ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM I REMONTAMI DRÓG GMINNYCH W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY W 2017 ROKU

Data zamieszczenia: 2017-10-16
Zamawiający: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300193
ul. ul. 1 Praskiego Pułku  33
05075   Warszawa
państwo Polska
tel. 22 773-60-27
e-mail wesola.zp@um.warszawa.pl
faks 22 773-60-99.
Adres strony internetowej (url): www.wesola.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kwota: 231,342 PLN
Data udzielenia: 2017-09-29
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE DO UMOWY Nr WES/ZP/B/I/2/1/1/8/6/2017 NA ROBOTY ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM I REMONTAMI DRÓG GMINNYCH W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY W 2017 ROKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
59/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty związane z utrzymaniem i remontami dróg gminnych na terenie Miasta Stołecznego Warszawy - Dzielnica Wesoła, obejmujące prowadzenie monitoringu sieci ww. dróg. Do zakresu robót należy: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic o nawierzchni bitumicznej, z kostki betonowej, z płyt betonowych typu MON, trylinki, ulic utwardzonych tłuczniem kamiennym, destruktem i chodników oraz dróg nieutwardzonych. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 2 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Zakres robót obejmuje: 1.1 Prowadzenie monitoringu sieci ulic o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej o łącznej długości ok. 127,6 km oraz wykonywanie inwentaryzacji stanu nawierzchni ulic i chodników w zakresie uszkodzeń nawierzchni mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo oraz warunki ruchu drogowego, z uwzględnieniem niżej wymienionych założeń: a) termin wykonania i przekazania Zamawiającemu pierwszej inwentaryzacji: do 5 dni po podpisaniu umowy, b) termin wykonania i przekazania kolejnych inwentaryzacji wyznacza się najpóźniej do 5-go dnia każdego kolejnego miesiąca, c) inwentaryzację należy sporządzać w formie pisemnej, tj. w formie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną, przy zastosowaniu cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy, z podaniem rodzaju i zakresu robót wytypowanych do wykonania na poszczególnych ulicach i z dołączoną dokładną lokalizacją miejsc wymagających naprawy (np. poprzez wskazanie numeru posesji, zdjęcie uszkodzenia wraz z datę wykonania zdjęcia) oraz wskazaniem miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, podstawą do wykonania robót zgodnie z inwentaryzacją jest protokół zlecający wykonanie prac, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia sporządzony w oparciu o stanowiący podstawowy element ww. inwentaryzacji kosztorys ofertowy zatwierdzony przez Zamawiającego. 1.2 Wykonanie remontów cząstkowych ulic i chodników objętych umową w zakresie całej szerokości pasa drogowego w niżej wymienionych terminach: a) naprawa uszkodzeń szczególnie niebezpiecznych, wskazanych przez Zamawiającego - w terminie do 24 godzin od chwili przekazania Wykonawcy protokołu zlecającego wykonanie prac, b) naprawa pozostałych uszkodzeń – w terminie do 20 dni od daty przekazania Wykonawcy protokołu zlecającego wykonanie prac. 1.3 Zapewnienie stałego całodobowego dyżuru służb technicznych. 1.4 Usuwanie uszkodzeń na drogach w zarządzie dzielnicy w trybie awaryjnym (do 24 godzin od chwili zgłoszenia).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
 
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233300-2, 45233123-7, 45233200-1

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.