Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Złocieńcu w 2017 r.

Przedmiot:

Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Złocieńcu w 2017 r.

Data zamieszczenia: 2017-10-18
Zamawiający: Gmina Złocieniec
Krajowy numer identyfikacyjny
ul. Stary Rynek  3
78520   Złocieniec
państwo Polska
tel. (094) 36 72 022
e-mail umig.zamowienia@zlocieniec.pl
faks .
Adres strony internetowej (url): www.zlocieniec.pl
Adres strony internetowej
pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików
które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.zlocieniec.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Złocieniec
Kwota: 151,290 PLN
Data udzielenia: 2017-10-12
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Złocieńcu w 2017 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.14. 2017. DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie częściowe nr 1 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej w Złocieńcu Zakres robót budowlanych obejmuje : 1) budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC-U klasy S ze studniami kanalizacyjnymi betonowymi Ø 1200 prefabrykowanymi łączone na uszczelki 2) wykonanie przykanalików ze studzienkami ściekowymi prefabrykowanymi betonowymi Ø500 z kratami żeliwnymi uchylnymi, 3) włączenie projektowanej sieci do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Małej, 4) łączna długość kanalizacji deszczowej z przykanalikami wynosi 267,10m, ponadto: 5) roboty budowlane - zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza obiektu, 7) inspekcja kamerą termowizyjną, 8) pomiary, opinie, uzgodnienia niezbędne do oddania obiektu do eksploatacji i przystąpienia do użytkowania obiektu. Zadanie częściowe nr 2 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Andersa w Złocieńcu Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Budowę sieci kanalizacji deszczowej budowanej w ul. Generała Andersa wraz z przyłączami wpustów deszczowych oraz studni o długości 371,82 mb, Ponadto: 2) roboty budowlane - zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 3) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza obiektu, 4) inspekcja kamerą termowizyjną, 5) pomiary, opinie, uzgodnienia niezbędne do oddania obiektu do eksploatacji i przystąpienia do użytkowania obiektu. Zadanie częściowe nr 3 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Okulickiego w Złocieńcu Zakres robót budowlanych obejmuje: 1)Budowę sieci kanalizacji deszczowej budowanej w ul. Okulickiego wraz z przyłączami wpustów deszczowych oraz studni o długości 273,54 mb, Ponadto: 2)roboty budowlane - zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 3)inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza obiektu, 4)inspekcja kamerą termowizyjną, 5)pomiary, opinie, uzgodnienia niezbędne do oddania obiektu do eksploatacji i przystąpienia do użytkowania obiektu. Główne wymagania zamawiającego: 1) Wymagany termin realizacji całości niniejszego zamówienia wynosi – 30 listopada 2017 r. 2) Wymagany okres gwarancji na całość wykonanych robót budowlanych nie może być krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od daty odbioru robót. 3) Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ i załączników należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako „takie lub równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 4 zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym treścią siwz. 4) W myśl art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne Zamawiający uzna roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) o paramentach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści STWiOR oraz dokumentacji projektowej. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 5) Przedmiary robót stanowiące załącznik do siwz są elementem pomocniczym, opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wykonawca zobowiązany jest wycenić roboty zgodnie z zakresem dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisie przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie są w żadnym stopniu wiążące dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonych do siwz przedmiarów robót. Zamawiający wymaga : 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na : robotach instalacyjnych sanitarnych sieci zewnętrznych. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6)Wykonawca dopilnuje, aby zapisy powyższych punktów przestrzegał każdy podwykonawca 7) Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, Wykonawca może zrealizować roboty budowlane stanowiące przedmiot Zamówienia z pomocy Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom Wizja lokalna: Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego na wniosek oferenta, wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Wizja lokalna obejmie teren budowy i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającej z niej Umowy. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją terenu robót ponosi Wykonawca. Zamawiający nie będzie organizował zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45231300-8, 45200000-9, 45330000-9

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.