Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Remont i modernizacja oświetlenia przy ul. Trzynieckiej i Długiej w Chorzowie

Przedmiot:

Remont i modernizacja oświetlenia przy ul. Trzynieckiej i Długiej w Chorzowie

Data zamieszczenia: 2017-11-20
Zamawiający: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
Krajowy numer identyfikacyjny 000166249
ul. ul. Bałtycka  8 A
41-500   Chorzów
państwo Polska
tel. 32 2411270
e-mail sekretariat@mzuim.chorzow.eu
faks 32 2414060.
Adres strony internetowej (url): www.mzuim.chorzow.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Kwota: 281,510 PLN
Data udzielenia: 2017-11-09
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacja oświetlenia przy ul. Trzynieckiej i Długiej w Chorzowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GI/ZP/7050/039/301/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„Remont i modernizacja oświetlenia przy ul. Trzynieckiej i Długiej w Chorzowie” obejmuje charaktery styczne wielkości: a) szafka oświetleniowa SOU4 w ilości ca 1 kpl.; b) rura ochronna z PCW o długości ca 324 m; c) słup oświetleniowy aluminiowy 8 m w ilości ca 30 szt.; d) słup oświetleniowy kompozytowy 5 m w ilości ca 9 szt.; e) wysięgnik rurowy jednoramienny w ilości ca 21 szt.; f) wysięgnik rurowy dwuramienny w ilości ca 9 szt.; g) przewód YAKDXS 4x3,5 o długości ca 482 m, h) przewód YDY 3x2,5 o długości ca 340 m; i) opraw a LED z w budowanym modułem komunikacyjny m w ilości ca 48 szt.; j) powykonawczy operat geodezyjny z naniesieniem na zasoby miasta. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający informuje, iż ilekroć w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (zał. do Dz.U. Nr 220, poz 2181 z dnia 23 grudnia 2003r.). 3. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego. 4. W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę. 5. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę. 6. Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za teren budowy oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego. 7. Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi Wykonawca robót. 8. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o dokumentacje projektowe opracowane przez Biuro Projektowo-Usługowe „PROINEL” Jan Bil, 41-506 Chorzów ul. Długa 47/35, stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że na terenie objętym projektem występuje uzbrojenie, które nie zostało ujęte na planach sytuacyjnych należy również sprawdzić te miejsca przez wykonanie przekopów kontrolnych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu do budynków. 10. W ramach wykonawstwa robót należy stosować się do przepisów zawartych w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych. 11. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji „Harmonogram Robót” (rzeczowo – finansowy) oraz do wglądu kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie którego wyliczono cenę ofertową. 12. Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%. 13. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) 3 osób na stanowisko pracowników fizycznych, o których mowa w pkt. 7.1.3 lit. b SIWZ. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we „wzorze umowy”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231400-5
 
Dodatkowe kody CPV: 45232200-4, 45315100-9, 45312311-0, 45316100-6

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.